امکان ورود مشروط گردشگران به همدان در نوروز ۱۴۰۰

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
امکان ورود مشروط گردشگران به همدان در نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ار امکان ورود مشروط گردشگران به این استان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

علی مالمیر، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، اعلام کرد که ورود گردشگران به استان همدان در نوروز ۱۴۰۰ مشروط خواهد بود. وی در این رابطه گفت:

با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در ارائه خدمات گردشگری به واسطه شیوع ویروس کرونا، استان همدان در نوروز ۱۴۰۰ با تشدید پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و نیز ترویج سفر مسئولانه از گردشگران نوروزی پذیرایی می‌کند.

مالمیر ضمن اشاره به امکان پذیرایی استان همدان از گردشگران با توجه به شرایط عمومی فعلی، تصریح کرد:

با توجه به اینکه مطمئن‌ترین شیوه سفر در وضعیت کنونی، سفر از طریق تورهای برنامه‌ریزی شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی است، استان همدان با پیش‌بینی‌های انجام شده به تورهای همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات‌رسانی می‌کند؛ چراکه این تورها با توجه به نظارت رسمی و اسکان در اماکن اقامتی رسمی مطمئن است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به تشدید برخوردها با تورهای غیرمجاز در نوروز امسال و ممنوعیت اسکان در مناطقی نظیر خانه‌مسافرها، پارک‌ها و چادرهای مسافرتی، تاکید کرد:

زیرساخت‌های گردشگری آماده و رفع نقص شده است و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق تاسیسات گردشگری با جدیت پیگیری می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایلنا

دیدگاه