تغییر زمان از سرگیری پرواز‌های ترکیه از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷
تغییر زمان از سرگیری پرواز‌های ترکیه از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر

با اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشور، کشور ترکیه مجددا زمان از سرگیری پرواز‌های خود به ایران را از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر تغییر داده است.

دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، از تغییر مجدد زمان پروازهای ترکیه به ایران خبر داد. وی با اشاره به تعلیق جهانی صنعت گردشگری به دلیل پاندمی ویروس کرونا، تاکید کرد:

فعلا کشور ترکیه زمان شروع مجدد پرواز‌های خود را از یازدهم شهریور به یازدهم مهر تغییر داده است و در حال پیگیری هستیم که از کانال وزارت امور خارجه و سایر بخش‌ها، بتوانیم این پرواز‌ها را برقرار کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در رابطه با سایر پروازهای خارجی ایران اظهار کرد:

در حال حاضر تنها پرواز به کشور فرانسه انجام می‌شود و کسانی که ویزای تایپ C داشته باشند و بخواهند به خانواده خود ملحق شوند، می‌توانند این پرواز‌ها را انجام دهند. پرواز‌هایی که از ایران انجام می‌شود به طور قطع پرواز‌های برگشت آن هم برای کشور‌هایی از جمله قطر و امارات صورت می‌گیرد.

لازم به یادآوری است کسانی که این پرواز‌ها را انجام می‌دهند، باید فرم خود اظهاری خود را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری  تکمیل کرده و حداقل یک هفته قبل نیز تست PCR را انجام داده باشند.

طبق پیگیری‌های کجارو از سفارت ترکیه در ایران، این خبر مختص به ایرلاین های ترکیه است که پروازهای خود را از اول سپتامبر به اول اکتبر منتقل کرده‌اند. در این راستا، ماهان ایر نیز درخواستی را به سفارت ارائه کرده تا در صورت صلاح‌دید و موافقت مقامات ترکیه، پروازهایی به صورت محدود از ایران به ترکیه برقرار شوند.

مطالب مرتبط:

منبع کن نیوز

دیدگاه