زمین گیر شدن پرواز تهران-نجف در کرمانشاه

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
زمین گیر شدن پرواز تهران-نجف در کرمانشاه

پرواز هواپیمایی ایران ایر که از فرودگاه امام به مقصد نجف اشرف حرکت کرده بود، به‌علت بیماری یکی از مهمانداران در فرودگاه کرمانشاه فرود اضطراری داشت.

پرواز شماره ۳۴۱۵ هواپیمایی ایران ایر که بنا بود صبح امروز مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد نجف اشرف برساند، در شرایطی که راس ساعت مندرج در بلیط هواپیما به‌سمت عراق حرکت کرده بود، در حوالی استان کرمانشاه به‌دلیل مشکل به وجود آمده برای یک مهماندار هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کرمانشاه شد و به‌دلیل فراهم نبودن شرایط برای ادامه پرواز برای چند ساعت در این فرودگاه باقی‌ماند و پس از آن در شرایطی که مسافران انتظار ادامه سفر به مقصد عراق را داشتند با تصمیم خلبان، این هواپیما به مقصد تهران پرواز کرد.

شاهرخ نوش‌آبادی، مدیرکل روابط  عمومی ایران ایر در گفت‌:

مشکل به وجود آمده برای یک فرد بیمار در پرواز صبح باعث فرود اضطراری در فرودگاه کرمانشاه شد. بعد از انتقال فرد بیمار در زمان آماده‌سازی برای پرواز مجدد، خلبان متوجه یک اشکال فنی در هواپیما شد و به همین در خواست بررسی بیشتر داشت.

 

نوش‌آبادی در ادامه گفت که با توجه به طولانی شدن زمان این بررسی و گرم شدن هوا، هواپیما قادر به ادامه پرواز نبوده و به‌دلیل آن‌که عملیات تعمیر در فرودگاه امکان‌پذیر نبوده  خلبان تصمیم می‌گیرد برای جایگزین کردن یک هواپیمای جدید به‌سمت تهران بازگردد.

 

نوش آبادی درباره وضعیت نهایی مسافران این پرواز نیز گفت:

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران به‌دلیل اتفاقات پیش‌آمده اعلام می‌کند با رسیدن این پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) در کوتاه‌ترین زمان ممکن، هواپیمای جایگزین در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت و پرواز انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه