بررسی هتل داریوش کیش و هتل شایان

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
بررسی هتل داریوش کیش و هتل شایان

اگر قصد سفر به کیش دارید و نمی‌دانید در هتل داریوش اقامت کنید یا هتل شایان، با ما همراه باشید و اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید. 

جزیره کیش یکی دیگر از شهرهای مهم ایران در صنعت توریسم است، به همین دلیل در طی پنجاه سال گذشته بر تعداد و تنوع هتل‌های آن افزوده شده است. افرادی که قصد سفر به این جزیره را دارند گزینه‌های زیادی برای اقامت خود در پیش رو دارند که باید با توجه به نیاز خود اقدام به رزرو آنلاین هتل در کیش کنند. از این ‌رو، این عمل نیاز به یک شناخت قبلی نسبت به امکانات و موقعیت‌های هتل دارد که این شناخت به‌راحتی و با یک سرچ ساده به دست می‌آید. برای مثال شما با مطالعه این مطلب به اطلاعات کامل و مفیدی درباره تفاوت هتل داریوش کیش و هتل شایان کیش دست می‌یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بررسی هتل داریوش کیش و هتل شایان

هتل داریوش و شایان کیش هر دو، از جمله هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش به شمار می‌آیند که سالانه میزبان تعداد بی‌شماری از مهمانان جزیره کیش هستند. در ادامه این مطلب ضمن معرفی هتل داریوش و شایان کیش با تمامی خدماتی که توسط این دو هتل ارائه می‌شوند آشنا می‌شوید.

معرفی هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از اولین‌ هتل‌‌های جزیره کیش است که در گروه هتل‌های پنج ستاره قرار دارد. این هتل کیش یک ساختمان ۴ طبقه است که در سال ۱۳۵۴ در نزدیکی یکی از بزرگ‌ترین اسکله‌های تفریحی جزیره بنا شد. هتل شایان از جمله هتل‌های کیش است که با توجه به قدمت ۵۰ ساله خود همچنان از لحاظ زیبایی و ارائه خدمات به مسافران جزیره یکی از رقیبان اصلی سایر هتل‎‌های کیش به شمار می‌رود.

با این حال، این هتل کیش در سال ۱۳۹۰ در جهت افزایش خدمات و بهبود امکانات و رفاه خود مورد بازسازی کلی قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل شایان کیش

رپورتاژ بررسی هتل داریوش کیش و هتل شایان

هتل شایان کیش یک بنا ۴ طبقه متشکل از ۱۹۱ واحد اقامتی با ظرفیت ۵۴۰ تخت است. از ویژگی‌های مهم این هتل تنوع در چشم‌انداز اتاق‌های آن است، به‌گونه‌ای که وضعیت دید اتاق‌های آن به‌صورت مشرف به خیابان، باغ و ساحل طلایی و دریای آبی خلیج فارس است.

واحدهای اقامتی در این هتل به‌صورت اتاق و سوئیت‌هایی است که به‌شکل کابانا (ساحلی) و واقع در ساختمان اصلی هتل قرار دارند. سوئیت و اتاق‌های کابانا در هتل شایان کیش در فواصل ۵۰ و ۱۰۰ متری از لابی هتل و ساحل و اسکله تفریحی قرار دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تمامی اتاق‌های این هتل مجهز بودن آن‌ها به تمام امکانات و خدمات لوکس و مدرن امروزی است؛ بنابراین مهمانان این هتل در صورت اقامت در آن اقامتی راحت و بدون دغدغه را خواهند داشت. از جمله امکانات رفاهی در اتاق‌های این هتل می‌توان یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، سیستم اطفای حریق و تهویه مطبوع، اینترنت، صبحانه و آب رایگان را نام برد.

خدمات و امکانات عمومی و تفریحی هتل شایان کیش

این هتل در راستای افزایش رفاه مهمانان خود خدمات عمومی بی‌شماری را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به خدمات تور، مجموعه آبی (استخر، سونا و ماساژ)، شبکه پخش فیلم، لاندری، مینی‌بار با هزینه، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، آتلیه، فضای سبز، سالن بیلیارد، وسایل بدن‌سازی، پارکینگ و... اشاره کرد. البته شایان ذکر است که این هتل فاقد خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، جکوزی، زمین و سالن ورزشی و خدمات باربری می‌شود.

معرفی هتل داریوش کیش

رپورتاژ بررسی هتل داریوش کیش و هتل شایان

رزرو هتل داریوش یکی از هتل‌های لاکچری و تازه ساخت جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۸ به‌صورت یک ساختمان سه طبقه ساخته شده است. این هتل به‌دلیل این‌‌که طراحان در طراحی معماری آن از سبک معماری ایران باستان در دوران هخامنشیان (تخت جمشید) الهام گرفته‌اند، به یکی از جاذبه‌های دیدنی و توریستی جزیره تبدیل شده است.

اتاق‎های هتل داریوش کیش

ساختمان هتل داریوش کیش یک بنای سفید رنگ سه طبقه با ۱۹۰ واحد اقامتی است که به‌طور کلی ظرفیت پذیرش این هتل شامل ۵۰۰ تخت می‌شود. پنجره‌ اتاق‌های هتل داریوش کیش علاوه بر منظره باغ هتل به‌دلیل نزدیکی هتل به دریا به سوی ساحل طلایی و پهنه نیلگون خلیج فارس گشوده می‌شوند.

اتاق‌های هتل داریوش کیش به‌صورت کابانا و داخل ساختمان اصلی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که از بین آن‌‌ها اتاق‌های کابانا علاوه بر چشم‌انداز باغ سرسبز هتل، از منظره دریا هم نیز بی‌بهره نمانده‌اند. این هتل مجلل و فوق لاکچری کیش با فراهم آوردن تمامی امکانات و خدمات ضروری مانند رخت آویز و کمد لباس، تلفن و اینترنت در اتاق، شبکه پخش فیلم و تلویزیون، پاورسوئیچ، یخچال و چای‌ساز، بالکن، مینی‌بار با هزینه و آب رایگان، صبحانه و روم سرویس و بسیاری از موارد دیگر سعی بر آن دارد که مجلل‌ترین اقامت را برای مسافران خود رقم بزند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل داریوش کیش

یکی از خدمات تفریحی هتل داریوش کیش، آکواریوم آب شور آن است که به‌عنوان اولین آکواریوم آب شور در سطح خاورمیانه دارای شهرت جهانی است. از دیگر خدمات تفریحی و امکانات عمومی این هتل می‌توان لاندری، ترانسفر فرودگاهی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، مجموعه آبی مجهز (سونا، جکوزی، استخر و ماساژ)، گیم نت، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، کرایه اتومیبل بدون راننده، رستوران و کافی شاپ، خدمات بیدارباش و خانه‎داری، بازی ویدئویی، خدمات تور و خدمات پزشکی، خدمات ویژه معلولان، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، سالن ورزشی، زمین ورزشی و... را نام برد.

فاصله هتل داریوش و هتل شایان کیش تا مراکز تجاری و تفریحی کیش

به‌لحاظ موقعیت مکانی، هتل‌های داریوش و شایان کیش علاوه بر فاصله کم آن‌ها به دریا، هر دو نیز تا مراکز تجاری و دیدنی در جزیره کیش فاصله کمی دارند. بنابراین، مسافران جزیره کیش در صورت اقامت در این هتل‌ها برای گردش در شهر فواصل زمانی کمتری را در رفت‌وآمد هستند.

بهترین روش رزرو هتل‌های پنج ستاره در کیش

اکنون که با دو مورد از مهم‌ترین هتل‌های کیش به‌طور کامل آشنا شده‌اید، در صورتی‌که برای سفر خود قصد رزرو یک هتل یا اقامتگاه لاکچری و پنج ستاره را دارید، می‌توانید از سایت یا اپلیکشن اسنپ تریپ کمک بگیرید. زیرا علاوه بر رزرو آسان این مجموعه شرایط بررسی و برآورد قیمت بهترین هتل‌های کیش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه