۱۶ تا از بهترین هتل‌های کرمان را بشناسید | عکس، اطلاعات و رده قیمت

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
۱۶ تا از بهترین هتل‌های کرمان را بشناسید | عکس، اطلاعات و رده قیمت

هتل های کرمان با امکانات رفاهی مناسب و خدمات متنوع، اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی برای گردشگران رقم می‌زنند.

کرمان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. با توجه به بودجه و سلیقه افراد گزینه‌های متفاوتی برای اقامت، از بهترین هتل های کرمان گرفته تا هتل آپارتمان‌های تمیز و ارزان‌قیمت، پیش روی گردشگران است. امکانات هر هتل و ویژگی اتاق‌های آن از نکاتی است که پیش از سفر باید از آن‌ها مطلع شوید. هدف ما آشنایی شما با بهترین هتل های کرمان است تا سفری خاطره‌انگیز را در این شهر تجربه کنید.

بهترین هتل های کرمان:

هتل پارس کرمان

  • آدرس: بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲ - ۳۲۱۱۹۳۰۱ ۰۳۴
  • آدرس سایت: pars-hotels.com
  • صفحه اینستاگرام: pars_hotel_kerman@
  • درجه هتل: پنج ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۲,۱۱۲,۰۰۰ تومان 

هتل پارس کرمان

منبع عکس: اینستاگرام pars_hotel_kerman، عکاس: نامشخص

«هتل بین‌المللی پارس کرمان»، از گروه هتل‌های پارس، در سال ۱۳۸۱ خورشیدی در زمینی به مساحت ۳۲,۰۰۰ متر مربع با زیربنایی برابر ۲۴,۰۰۰ متر مربع احداث شد. با اقامت در این هتل می‌توان به آسانی از جاهای دیدنی کرمان نظیر باغ موزه هرندی، بازار بزرگ کرمان، موزه سکه، باغ ملی و کتابخانه ملی کرمان بازدید کرد.

هتل پارس، ساختمانی هشت طبقه به‌‌همراه پارکینگ و پیلوت و دارای ۱۹۴ واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی شامل ۱۶۴ اتاق دو تخته، پنج اتاق دو نفره پارس، یک سوئیت فستا (هدیه به عروس و دامادهایی که جشن خود را در سالن‌های هتل برگزار می‌کنند.)، ۲۴ سوئیت یک‌خوابه، سوئیت لوکس یک‌خوابه آریا و سوئیت لوکس دو خوابه پارس می‌شود.

از امکانات هتل پارس کرمان می‌توان از سالن‌ ضیافت آریا، سالن ضیافت آپادانا، سالن چندمنظوره ارگ، رستوران ستاره، رستوران آینه، کافی‌شاپ لابی، کافه کتاب کارمانیا، سالن کنفرانس مشتاق و سالن‌های کنفرانس اندیشه یک و دو نام برد. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل شامل سالن بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و زمین تنیس است.

منبع عکس: اینستاگرام pars_hotel_kerman، عکاس: نامشخص

از دیگر امکانات رفاهی هتل پارس می‌توان به سالن سینما، غرفه‌های تجاری (لوازم کادویی، پوشاک مردانه، کتاب‌فروشی، گل‌فروشی، آرایشگاه مردانه و زنانه، غرفه گردشگری و غرفه سوغات)، اتاق کودک، صرافی، خشکشویی، کافی‌نت، اینترنت در تمام فضاهای هتل، روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته و پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو اشاره کرد.

هتل کاروانیکا (کاروانسرای وکیل)

  • آدرس: خیابان شریعتی، شریعتی ۲۰، کوچه سردار، جنب کلانتری ۱۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۶۰۰۰۱ ۰۳۴ - ۳۲۲۶۰۰۰۲ ۰۳۴ - ۳۲۲۶۰۰۰۵ ۰۳۴
  • صفحه اینستاگرام: karvanicahotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان

هتل کاروانیکا کرمان (کاروانسرای وکیل)

منبع عکس: اینستاگرام karvanicahotel، عکاس: نامشخص

«هتل کاروانیکا» یا «هتل کاروان‌سرای وکیل» از بزرگ‌ترین کاروان‌سراهای دو طبقه درون‌شهری ایران و جزئی از مجموعه بزرگ وکیل است که دو درب ورودی به بازار وکیل کرمان دارد. احداث این کاروان‌سرا به دوره حکمرانی اسماعیل‌ خان نوری وکیل‌الملک، والی وقت کرمان، بازمی‌گردد. مرمت و احیای این کاروانسرا با حفظ هویت و اصالت تاریخی در سال ۱۳۹۶ خورشیدی آغاز شد و در آبان ۱۴۰۱، به‌عنوان بوتیک هتل به بهره‌برداری رسید.

هتل کاروانسرای وکیل دارای مساحتی برابر ۱۱,۰۰۰ متر مربع و زیربنایی برابر ۴,۰۰۰ متر مربع در دو طبقه است و شامل ۵۷ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۵۲ تخت می‌شود. واحدهای هتل با نام‌های سرای مشتاق (اتاق‌های دو تخته تویین و دبل)، سرای وکیل (اتاق‌های سه تخته و چهار تخته)، سوئیت‌ دو نفره گنجعلی خان، سوئیت چهار نفره رویال بی‌بی خاتون و سوئیت هشت نفره امپریال لاله خاتون شهرت دارد.

منبع عکس: اینستاگرام karvanicahotel، عکاس: نامشخص

از امکانات اتاق‌های هتل کاروانیکا می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، چای‌ساز، کمد لباس، یخچال و مینی‌بار، تلویزیون و صندوق امانات اشاره کرد. کافی‌شاپ و رستوران هتل با انواع نوشیدنی‌ و غذاهای لذیذ ایرانی از میهمانان پذیرایی می‌کنند. از جاهای دیدنی نزدیک به هتل کاروانسرای وکیل می‌توان از حمام وکیل، بازار وکیل، مجموعه تاریخی گنجعلی خان، بازار سردار کرمان و بازار کرمان نام برد.

هتل جهانگردی کرمان (شعبه یک)

  • آدرس: خیابان بلوار جمهوری اسلامی، نبش بلوار شفا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۴۵۲۰۳ ۰۳۴
  • آدرس سایت: ittic.com
  • صفحه اینستاگرام: jahangardi.kerman.hotel@
  • درجه هتل: چهار ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق استاندارد دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۱,۸۵۵,۰۰۰ تومان

هتل جهانگردی کرمان (شعبه یک)

منبع عکس: ittic.com، عکاس: نامشخص

«هتل جهانگردی کرمان» عضوی از گروه هتل‌های جهان‌گردی است که در قسمت جنوبی و منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا از شهر کرمان قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۳ خورشیدی افتتاح شد، به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و رفاه میهمانان در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت و با کادری مجرب و کارآزموده، پذیرایی از گردشگران و مسافران شهر کرمان را آغاز کرد.

هتل جهانگردی کرمان چندین پله در بخش ورودی دارد و دارای دو طبقه و ۶۱ واحد اقامتی با ظرفیت پذیرش حدود ۲۰۰ نفر است. واحدهای اقامتی شامل ۴۶ اتاق‌ استاندارد دو تخته (تویین و دبل)، هفت اتاق‌ استاندارد سه تخته و هشت سوئیت رویال (یک‌خوابه و دو خوابه) می‌شود که امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی در آن‌ها جای گرفته است.

از امکانات رفاهی هتل جهانگردی کرمان می‌توان از رستوران مجموعه با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود، رستوران تابستانی در محوطه هتل، کافی‌شاپ، شربت‌خانه، استخر، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، فروشگاه و غرفه، آسانسور، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خشکشویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تاکسی سرویس و پارکینگ نام برد.

هتل جهانگردی کرمان با امکانات و تجهیزات رفاهی کامل و دسترسی آسان به جاهای دیدنی کرمان از جمله باغ موزه هرندی، کتابخانه ملی کرمان، حمام تاریخی گنجعلی خان و مجموعه ابراهیم خان (حمام، بازار، مدرسه و آب‌انبار) همواره مورد توجه گردشگران این شهر قرار دارد.

هتل هیوا (شعبه دو) 

  • آدرس: بلوار کشاورز، نبش کوچه ۱۶ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۱۱۳۵۵۰ ۰۳۴
  • آدرس سایت: hivahotel.ir
  • درجه هتل: چهار ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۱,۹۰۰,۰۰۰

هتل هیوا کرمان (شعبه دو)

منبع عکس: google map، عکاس: Mohsen Sahafi

«هتل هیوا»، از گروه هتل‌های هیوا، در سال ۱۴۰۱ خورشیدی در مکانی زیبا از شهر کرمان افتتاح شد و با امکانات رفاهی مناسب و دسترسی آسان به تمام نقاط شهر، اقامتی دلنشین را برای مهمانان فراهم کرد. از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به باغ موزه هرندی، ضرابخانه گنجعلی‌ خان (موزه سکه)، کتابخانه ملی و باغ ملی کرمان اشاره کرد.

هتل هیوا شعبه دو، دارای پنج طبقه و ۴۵ واحد اقامتی است. این واحدها شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته تویین و دبل، دو تخته وی‌آی‌‌پی (VIP)، سه تخته، سه تخته رویال و چهارتخته و همچنین سوئیت‌های دو تخته می‌شود و دارای امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، اینترنت و تلفن است.

صبحانه‌خوری هتل هیوا با انواع صبحانه‌های لذیذ، رستوران با منوی متنوعی از پیش‌غذاها، کباب‌ها، غذاهای ایرانی و فرنگی و کافی‌شاپ هتل با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه، چای، دمنوش، آب‌میوه‌های طبیعی، کیک و شیرینی از میهمانان پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به آسانسور، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، گشت درون‌شهری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، اینترنت در لابی، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

هتل گواشیر 

  • آدرس: بزرگراه امام، نبش بلوار امام حسین (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۱۰۹۹۰ ۰۳۴
  • درجه هتل: سه ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۸۵۰,۰۰۰ تومان

هتل گواشیر کرمان

منبع عکس: google map، عکاس: aLiReZa DaDbEh

«هتل گواشیر» از هتل‌های خوب کرمان در مرکز شهر است که در سال ۱۳۷۰ خورشیدی افتتاح شد و به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دسترسی آسانی به مسجد ملک، آرامگاه مشتاقیه (سه گنبدان)، بازار اختیاری (شاهی) و دیگر جاهای دیدنی کرمان دارد.

هتل سه ستاره گواشیر، چهار طبقه و ۸۰ واحد اقامتی دارد که تمام واحدها به امکانات رفاهی مناسب نظیر حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع و روم سرویس مجهز شده است. از امکانات هتل می‌توان به رستوران، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل پویا 

  • آدرس: چهارراه ابو حامد، خیابان مهدیه، نبش مهدیه یک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۴۰۲۷۹۷ ۰۹۱۳ - ۱۴۱۷۲۰۴ ۰۹۱۳ - ۱۹۵۲۵۸۲ ۰۹۱۳
  • صفحه اینستاگرام: pooya_hotel_kerman@
  • درجه هتل: سه ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۱۶۰,۰۰۰ تومان

هتل پویا کرمان

منبع عکس: اینستاگرام pooya_hotel_kerman، عکاس: نامشخص

«هتل پویا» یکی از هتل‌های محبوب کرمان است که در سال ۱۳۹۹ خورشیدی احداث شد. این هتل تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت و دلنشین را برای میهمانان فراهم کرده است و با وجود پرسنل مجرب و کارآزموده و ارائه خدمات مناسب، یک گزینه ایدئال برای اقامت در شهر کرمان به شمار می‌رود. 

هتل پویا در بخش ورودی هتل تعدادی پله دارد، دارای هشت طبقه و ۴۰ واحد اقامتی است و واحدهای اقامتی آن شامل اتاق‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، ۶ و هفت تخته می‌شود. این اتاق‌ها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، یخچال، چای‌ساز، سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت، کف‌پوش موکت، جالباسی، میز آرایشی، کف‌پوش موکت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع‌، روم سرویس و... برخوردار است.

از امکانات هتل پویا می‌توان به رستوران واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۴۵ نفر، کافی‌شاپ واقع در لابی با ظرفیت ۲۰ نفر، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دسترسی آسانی به جاهای دیدنی کرمان از جمله آتشکده زرتشتیان کرمان (موزه مردم‌شناسی)، مسجد جامع کرمان و بازار بزرگ کرمان دارد. 

هتل هزار

  • آدرس: خیابان نشاط، کوچه نشاط پنج (مشاهده روی نقشه)
  • درجه هتل: سه ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان

هتل هزار کرمان

منبع عکس: hotelyar.com، عکاس: نامشخص

«هتل هزار» یکی از هتل‌های محبوب شهر کرمان است که در سال ۱۳۷۲ خورشیدی افتتاح شد و به‌منظور ارتقای سطح کیفی امکانات رفاهی میهمانان در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. عملیات اجرایی بازسازی یک سال به‌طول انجامید. موقعیت مکانی هتل، دسترسی آسان به بسیاری از جاهای دیدنی کرمان مانند بازار بزرگ کرمان، مجموعه ابراهیم خان، حمام گنجعلی خان، حمام وکیل و همچنین پارک زیبای شهر (پارک نشاط) را فراهم کرده است.

هتل هزار کرمان دارای پنج طبقه و ۴۲ واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت است. این واحدها امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن و روم سرویس را شامل می‌شود. از امکانات رفاهی هتل نیز باید از رستوران در طبقه منفی یک با ظرفیت ۱۰۰ نفر، کافی‌شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و پارکینگ نام برد. 

هتل آپارتمان آسام

  • آدرس: خیابان بهشتی، بین میدان آزادی و بلوار جهاد، بهشتی پنج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۷۴۸۴۰ ۰۳۴
  • درجه هتل: سه ستاره 
  • هزینه پایه در سوئیت دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان

هتل آپارتمان آسام کرمان

منبع عکس: hotelyar.com، عکاس: نامشخص

«هتل آپارتمان آسام» از سال ۱۳۹۶ خورشیدی با ارائه خدمات و امکانات مناسب و پرسنل مجرب و مهمان‌نواز، اقامتی آرام و دلنشین برای میهمانان فراهم کرده است. دسترسی آسان به جاهای دیدنی کرمان از جمله کتابخانه ملی، بازار بزرگ کرمان، یخدان مویدی و مجموعه گنجعلی خان از مزایای هتل به شمار می‌رود.

هتل آپارتمان آسام دارای چهار طبقه و ۱۶ واحد اقامتی است که شامل انواع سوئیت‌های یک‌خوابه (یک نفره، دو نفره تویین، دو نفره دبل و چهار نفره) می‌شود. این سوئیت‌ها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن و... برخوردار است.

هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان (شعبه دو) 

  • آدرس: بلوار جمهوری، سه‌راه هوا نیروز، جنب سازمان میراث فرهنگی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۸۲۰۰۱۲ ۰۳۴
  • آدرس سایت: ittic.com
  • درجه هتل: دو ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۹۳۶,۰۰۰ تومان

هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان (شعبه دو) 

منبع عکس: ittic.com، عکاس: نامشخص

«هتل ایران‌گردی و جهان‌گردی کرمان شعبه دو» عضو گروه هتل‌های ایران‌گردی و جهان‌گردی است که در سال ۱۳۹۴ خورشیدی به‌منظور ارائه خدمات به گردشگران و مسافران شهر کرمان به بهره‌برداری رسید. دسترسی آسان هتل به فرودگاه بین‌المللی کرمان، ورزشگاه شهید باهنر کرمان، بازار موبایل ایران (شعبه سه) و دیگر جاهای دیدنی کرمان از مزایای هتل به شمار می‌رود.

هتل ایران‌گردی و جهان‌گردی کرمان، ۳۰ واحد اقامتی دارد که تمام آن‌ها در طبقه همکف واقع شده است و شامل ۲۱ اتاق دو تخته، هفت اتاق سه تخته و دو سوئیت چهار تخته می‌شود. از امکانات این مجتمع می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون و تلفن در اتاق‌ها، رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی با ظرفیت ۷۰۰ نفر، دو زمین تنیس، زمین بازی کودکان، نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل اخوان کرمان

  • آدرس: بلوار شهید صدوقی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۴۱۴۱۱ ۰۳۴
  • درجه هتل: دو ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۸۷۰,۰۰۰ تومان

هتل اخوان کرمان

منبع عکس: safaraneh.com، عکاس: نامشخص

«هتل اخوان کرمان» در سال ۱۳۶۳ خورشیدی با زیربنایی برابر ۲,۰۰۰ متر مربع ساخته شد و در سال ۱۳۸۵ با هدف بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دسترسی آسانی به باغ موزه هرندی، بازار اختیاری (شاهی)، بازار کرمان و دیگر جاهای دیدنی کرمان دارد.

هتل اخوان دارای دو طبقه و فاقد آسانسور است و در بخش ورودی آن تعدادی پله وجود دارد. این هتل از ۴۰ واحد اقامتی با انواع  اتاق‌های یک تخته و دو تخته تشکیل می‌شود. از امکانات هتل اخوان می‌توان از حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن و اینترنت در اتاق‌ها و همچنین رستوران، نمازخانه، اینترنت در لابی و پارکینگ نام برد.

هتل کرمانیا

  • آدرس: بلوار جمهوری، جمهوری ۱۷ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۱۱۷۲۶۵ ۰۳۴
  • درجه هتل: دو ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۶۵۰,۰۰۰ تومان

هتل کرمانیا کرمان

منبع عکس: booking.ir، عکاس: نامشخص

«هتل کرمانیا» در سال ۱۳۹۱ خورشیدی با نام مهمانسرای کرمانیا فعالیت خود را آغاز کرد، در سال ۱۳۹۶ بازسازی هتل و تجهیز اتاق‌ها صورت گرفت و در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان هتل دو ستاره کرمانیا به بهره‌برداری رسید. مدیریت و پرسنل مجرب و خوش‌برخورد، محیط دنج و آرام، قیمت مناسب و دسترسی آسان به موزه پته، موزه باغ هرندی، مجموعه ابراهیم خان و دیگر جاهای دیدنی کرمان از نقاط قوت هتل و دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می‌رود.

هتل کرمانیا دارای یک طبقه با ۱۵ واحد اقامتی است و شامل اتاق‌های دو تخته تویین و دبل، سه تخته، چهار تخته، چهار تخته رویال، پنج تخته و هشت تخته می‌شود. برخی از اتاق‌های دو تخته و سه تخته فاقد پنجره و تعدادی از آن‌ها فاقد حمام و سرویس بهداشتی است. میهمانان مقیم این اتاق‌ها می‌توانند از حمام و سرویس بهداشتی داخل لابی استفاده کنند.

هتل کرمان

  • آدرس: بلوار قدس، ابتدای بلوار ترمینال قدیم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۱۵۰۶۵ ۰۳۴
  • درجه هتل: دو ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۶۹۵,۰۰۰ تومان

هتل کرمان در شهر کرمان

منبع عکس: safaraneh.com، عکاس: نامشخص

«هتل کرمان» از هتل‌های نسبتا قدیمی شهر کرمان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۶۸ خوشیدی به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۳ به‌منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل دسترسی آسانی به بازار مسگرها، بازار بزرگ کرمان و حمام گنجعلی خان (موزه مردم‌شناسی کرمان) دارد.

هتل کرمان هتلی دو طبقه، فاقد آسانسور و دارای ۳۸ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون، اینترنت و تلفن اشاره کرد. هتل کرمان دارای رستوران، نمازخانه، فروشگاه و غرفه، اینترنت در لابی و پارکینگ است.

هتل ناز 

  • آدرس: ابتدای بلوار شهید صدوقی (جاده تهران)، نبش چهارراه فیروزه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۴۶۷۸۶ ۰۳۴
  • درجه هتل: دو ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۸۰۰,۰۰۰ تومان

هتل ناز کرمان

منبع عکس: eghamat24.com، عکاس: نامشخص

«هتل ناز» یکی از هتل‌های قدیمی در قلب شهر کرمان است که در سال ۱۳۶۰ خورشیدی افتتاح شد و در سال ۱۳۸۰ به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. از جاهای دیدنی اطراف هتل می‌توان از کتابخانه ملی، موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان و اکونوموزه بانو بی‌بی جان حیاتی نام برد.

هتل ناز دارای ساختمانی سه طبقه با ۲۸ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته تویین و دبل و اتاق‌های سه تخته می‌شود. از امکانات هتل می‌توان به سالن صبحانه‌خوری با ظرفیت ۳۰ نفر، نمازخانه، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد.

هتل آپارتمان هیوا 

  • آدرس: میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی (جاده تهران)، بعد از کوچه یک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶-۳۲۴۷۰۰۰۴ ۰۳۴
  • آدرس سایت: hivahotel.ir
  • صفحه اینستاگرام: hivahotel@
  • هزینه پایه در سوئیت یک‌خوابه (بهار ۱۴۰۲): ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

هتل آپارتمان هیوا

منبع عکس: hivahotel.ir، عکاس: نامشخص

«هتل آپارتمان هیوا»، از گروه هتل‌های هیوا، با امکانات رفاهی مناسب و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر، اقامتی دلنشین برای میهمانان خود فراهم کرده است. از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان از باغ موزه هرندی، اکونوموزه بانو حیاتی، موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان و کتابخانه ملی نام برد. 

هتل آپارتمان هیوا شامل سوئیت‌های یک‌خوابه (دو تخته تویین و دبل)، سوئیت‌های دو خوابه (سه تخته، چهار تخته و پنج تخته) می‌شود که دارای امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، تجهیزات آشپزی، اینترنت و تلفن است.

از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به صبحانه‌خوری، کافه، آسانسور، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، گشت درون‌شهری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، اینترنت در لابی، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل سنتی شهباز 

هتل سنتی شهباز کرمان

منبع عکس: shahbazhouse.com، عکاس: نامشخص

«هتل سنتی شهباز» خانه‌ای قدیمی در قلب منطقه تاریخی کرمان است که قدمت آن به بیش از ۱۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. مرمت و بازسازی این خانه سنتی با حفظ اصالت و هویت تاریخی، در سال ۱۳۹۶ خورشیدی آغاز شد و در سال ۱۳۹۷، با کاربری هتل فعالیت خود را آغاز کرد. خانه سنتی شهباز به‌سبک معماری خانه‌های قدیمی قاجاری، به‌‌صورت حیاط مرکزی بنا شده است و اتاق‌های آن در اطراف حیاط قرار گرفته‌اند. حوض کوچک وسط حیاط و پنجره‌های چوبی اتاق‌ها با شیشه‌های مشبک رنگارنگ، فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای اقامت فراهم می‌کند.

هتل سنتی شهباز در یک طبقه بنا شده است و تنها پنج واحد اقامتی دارد؛ اتاق‌های آن به‌سبک مینیمال و با استفاده از صنایع دستی کرمان آراسته شده‌اند. امکانات و تجهیزات مدرن هتل در کنار زیبایی‌های سنتی آن، رفاه و آسایش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. نزدیکی این هتل به جاهای دیدنی کرمان از جمله بازار بزرگ کرمان، حمام تاریخی گنجعلی خان، موزه سکه و کتابخانه ملی کرمان و همچنین دسترسی آسان به باغ شاهزاده ماهان کرمان، از مزایای هتل به شمار می‌رود.

منبع عکس: shahbazhouse.com، عکاس: نامشخص

هتل سنتی شهباز دارای یک واحد دو تخته، سه واحد سه تخته و یک واحد چهار تخته است و درمجموع ظرفیت پذیرش ۱۵ میهمان را دارد. تمام اتاق‌ها از امکاناتی نظیر تختخواب، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی، یخچال و مینی‌بار، تلویزیون، شوفاژ و اسپیلت برخوردار است. در کافی‌شاپ هتل واقع در حیاط اندرونی، انواع نوشیدنی‌های گرم، قهوه، چای، دمنوش‌، شربت‌های خنک و غذاهای سبک سرو می‌شود.

هتل سنتی کلیاس

هتل سنتی کلیاس کرمان

منبع عکس: kelyastraditionalhotel.com، عکاس: نامشخص

«هتل سنتی کلیاس» خانه‌ای تاریخی بازمانده از دوره قاجار با قدمت ۲۵۰ ساله است که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۴۰۰ خورشیدی به‌عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز کرد. از جاهای دیدنی اطراف هتل می‌توان از قلعه دختر، قلعه اردشیر کرمان، اکونوموزه بانو حیاتی و مجموعه گنجعلی خان نام برد.

یکی از ویژگی‌های جذاب هتل کلیاس، حمام سنتی آن است که ظرفیت پذیرش سه نفر را دارد. این حمام با رزرو قبلی و در سانس‌های دو ساعته، در اختیار میهمانان هتل و گردشگران شهر کرمان قرار می‌گیرد و طبق سنت‌ دیرینه حمام‌های قدیمی با دلاک و ماساژور، خستگی آن‌ها را رفع می‌کند. در شربت‌خانه و تالار پذیرایی زیبای هتل، انواع غذاهای سنتی کرمان، آش‌ها، گرم‌نوش‌ها و شربت‌های سنتی سرو می‌شود.  

منبع عکس: kelyastraditionalhotel.com، عکاس: نامشخص

هتل سنتی کلیاس کرمان دارای ۶ واحد اقامتی زیبا با ظرفیت‌های متفاوت است. این واحدها شامل اتاق گوشواره (دو اتاق تودرتو مشرف به حیاط، دارای سه تخت یک نفره در یک اتاق و یک تخت دو نفره در اتاق دیگر)، اتاق رخبام (دارای دربی سنتی و رو به حیاط، یک تخت دو نفره و یک سرویس کف‌خواب) و اتاق کرسی (اتاقی دو طبقه با نردبان چوبی برای دسترسی به طبقه بالا، دارای دو تخت یک نفره در طبقه پایین و دو سرویس کف‌خواب در طبقه بالا) می‌شود.

اتاق سه‌دری (با سه درب سنتی مشرف به حیاط، دارای سه تخت یک نفره و یک سرویس کف‌خواب)، اتاق فیروزه (با دو درب مجزا در دو جهت شرقی و غربی دارای دو تخت یک نفره) و اتاق شاه‌نشین (دارای تخت دو نفره کویین و مناسب زوج‌های جوان)، دیگر اتاق‌های هتل سنتی کلیاس است. تمام اتاق‌های هتل به حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن تجهیز شده است. 

هتل پارس کرمان

منبع عکس: pars-hotels.com، عکاس: نامشخص

اگر شما تجربه اقامت در هتل های کرمان را دارید یا هتل دیگری را در این شهر می‌شناسید، با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های کرمان کدامند؟

هتل سنتی شهباز، هتل سنتی کلیاس، هتل پارس کرمان ، هتل کاروانیکا (کاروانسرای وکیل)، هتل جهانگردی کرمان (شعبه یک)، هتل هیوا (شعبه دو)، هتل گواشیر، هتل پویا، هتل هزار و...

بهترین هتل های سنتی کرمان کدامند؟

هتل سنتی شهباز و هتل سنتی کلیاس 

ارزانترین هتل کرمان کدام است؟

هتل کرمان یکی از بهترین هتل های ارزان کرمان است.

منبع عکس کاور: pars-hotels.com، عکاس: نامشخص (هتل پارس کرمان)

مطالب مرتبط:

دیدگاه