هتل‌ های سه ستاره استانبول، اقامت راحت و ارزان

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
هتل‌ های سه ستاره استانبول، اقامت راحت و ارزان

هتل‌های سه ستاره انتخابی عالی برای اقامت در استانبول هستند؛ زیرا با صرف هزینه‌ای معقول و منطقی می‌توانید اتاقی با تمامی امکانات لازم رزرو کنید.

تعداد زیادی از هتل‌ های سه ستاره استانبول در منطقه سلطان احمد و میدان تقسیم وجود دارند که به‌دلیل نزدیکی به اکثر جاهای دیدنی استانبول، اغلب گزینه اول گردشگران برای اقامت محسوب می‌شوند؛ با این حال، برخی افراد ترجیح می‌دهند که در طول سفرشان از شلوغی و هیاهوی شهر دور باشند؛ به همین دلیل، هتل‌های جذاب در بخش آسیایی استانبول را انتخاب می‌کنند که اغلب دنج و آرام هستند. در این مقاله برخی از بهترین هتل‌های سه ستاره در بخش‌های مختلف استانبول معرفی شده است تا بر اساس بودجه و سلیقه خود، هتل موردنظرتان را رزرو کنید.

هتل های سه ستاره استانبول:

هتل یونیون پورت

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان حمام فاندیکلی چلبی، پلاک ۱۴ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۳۷۳۴۹۴۷۲۳ ۹۰+
  • وب‌سایت: unionotel.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۶۰۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۳۰ دلار به بالا برای یک شب (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

میدان تقسیم واقع در بخش اروپایی استانبول، یک منطقه مهم گردشگری و تفریحی است که به‌خاطر رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌هایش شهرت دارد و از همین رو، آن را قلب استانبول مدرن می‌دانند.

اتاق هتل یونیون پورت

منبع عکس: booking.com

«هتل یونیون پورت» (Union Hotel Port) در مرکز استانبول و در نزدیکی ایستگاه مترو تقسیم و میدان تقسیم قرار دارد. از جاهای دیدنی نزدیک به هتل می‌توان به برج ساعت دولما باغچه، برج گالاتا، خیابان استقلال و کاخ دولما باغچه اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که حدود ۳۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل شامل اتاق استاندارد، سوپریور، لوکس، دلوکس و فمیلی می‌شود. کلیه ۲۶ اتاق این هتل سه ستاره دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات و کمد هستند. برخی اتاق‌ها، تراس رو به حیاط دارند و برخی دیگر چشم‌انداز زیبای شهر را پیش روی مهمانان می‌گذارند.

هتل یونیون پورت دارای روم سرویس و خدمات کانسیرج است و امکان سفارش صبحانه و میوه با هزینه مجزا در آن وجود دارد؛ همچنین برای رفع خستگی می‌توانید از کافی‌شاپ هتل استفاده کنید. خدمات دیگری مانند پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت عمومی و وای‌فای رایگان نیز به مهمانان ارائه می‌شود؛ ضمن اینکه کارکنان هتل با برخورد صمیمانه و خوب خود، اقامتتان را به‌یادماندنی‌تر می‌کنند.

هتل المادینا استانبول

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان Meselik، پلاک ۱۰ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۶۵۱۳۱۳۱ ۹۰+
  • وب‌سایت: almadinahotelistanbul.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۳۰۰ متر (چهار دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۴ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

اتاق خواب بزرگی در هتل المادینا استانبول

منبع عکس: booking.com

«هتل المادینا استانبول» (Almadina Hotel Istanbul) یکی از هتل‌های استانبول است که با توجه به موقعیت مکانی و کیفیت خدمات و امکانات می‌توانید اقامت خوبی در آن داشته باشید و در عین حال در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید. این هتل از بهترین هتل های میدان تکسیم است که فقط ۳۰۰ متر با آن فاصله دارد؛ ضمن اینکه با پای پیاده می‌توانید به خیابان معروف استقلال سر بزنید و خرید خوبی انجام دهید.

جاذبه‌های تاریخی متعددی در اطراف هتل المادینا استانبول وجود دارند؛ به‌عنوان مثال کاخ توپکاپی، مسجد آبی، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه و… که بازدید از آن‌ها همیشه در برنامه گردشگران به چشم می‌خورد. برای دسترسی به فرودگاه استانبول که نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است، باید خود را برای پیمودن مسافتی ۳۷ کیلومتری آماده کنید؛ البته در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه، از ترانسفر فرودگاهی هتل بهره ببرید.

اکثر مهمانان عملکرد هتل را در مقایسه با سایر هتل‌های ۳ ستاره استانبول خوب توصیف کرده‌اند و از اقامت خود رضایت داشته‌اند؛ به‌ویژه که هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است. همه اتاق‌ها از اتاق اکونومی دبل تا استاندارد دبل، سوپریور دبل، دلکوس دبل،‌ سوئیت جونیور، سوئیت کینگ و سوئیت دلوکس فمیلی (خانوادگی) دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، کتری برقی، کمد، وسایل بهداشتی رایگان، سشوار و غیره هستند تا اقامت در این محل به تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما تبدیل شود.

از امکانات هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی (هزینه جداگانه)، روم سرویس و وای‌فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. هرروز صبح در هتل المادینا استانبول، صبحانه قاره‌ای و سلف‌سرویس در دسترس است. همچنین یک خانه استیک‌ در هتل فعالیت دارد که غذاهای لذیذ محلی و باربیکیو را طبخ می‌کند و دیگر نیازی نیست برای صرف غذا به بیرون از هتل بروید. به‌دلیل قرارگیری هتل در منطقه‌ای شلوغ، تعداد زیادی رستوران، کافه و مراکز تجاری در اطراف هتل مشغول به کار هستند و در نتیجه، گزینه‌های زیادی برای تفریح و گشت‌وگذار خواهید داشت.

هتل سام‌تایمز تقسیم

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان آنادولو (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۲۹۲۰۸۰۸ ۹۰+
  • وب‌سایت: sometimeshotel.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۶۵۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۳۴ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

اتاق دبل در هتل سام‌تایمز تکسیم

منبع عکس: booking.com

«هتل سام‌تایمز تقسیم» (Sometimes Hotel Taksim) اقامتگاهی عالی برای گردشگران است؛ به‌خصوص آن دسته که عاشق خرید هستند؛ چراکه خیابان استقلال در ۲۰۰ متری هتل قرار دارد و با پای پیاده می‌توان به این خیابان خرید معروف دسترسی داشت. دیگر گزینه‌های پیش روی شما برای گشت‌وگذار در استانبول شامل بازدید از «کلیسای سنت آنتونی پادوا» (Church of St. Anthony of Padua) در ۵۰۰ متری، موزه مادام تسو در ۲۰۰ متری و کاخ دولما باغچه در ۱٫۵ کیلومتری هتل می‌شود.

اگر به‌دنبال بازدید از سایر جاهای دیدنی استانبول هستید، از مترو استفاده کنید که ایستگاه مترو تقسیم فقط ۶۵۰ متر با هتل فاصله دارد. برای تردد به فرودگاه نیز مشکلی نخواهید داشت؛ چراکه هتل سام‌تایمز در ۱۵ کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده است.

۱۳ اتاق‌ هتل اعم از اتاق‌های فمیلی، سوپریور دبل، سوپریور توئین و اکونومی دبل همگی مجهز به مبلمان شیک، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، سشوار، صندوق امانات و... هستند. برخی اتاق‌های هتل، نشیمن دارند که می‌توانید پس از یک روز گردش در شهر، در آنجا استراحت کنید.

خانه‌داری روزانه، خدمات خشک‌شویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، وای‌فای رایگان در سراسر هتل، پذیرش ۲۴ ساعته و... تنها گوشه‌ای از خدمات و امکاناتی هستند که در صورت اقامت در هتل سام‌تایمز نصیبتان خواهد شد. کارکنان هتل نیز با رفتار خوب و تجربه کاری زیاد تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی شما به کار می‌بندند. صبحانه قاره‌ای را می‌توانید در هتل سفارش دهید؛ اما برای ناهار و شام باید از هتل بیرون بروید و یکی از ده‌ها رستوران اطراف آن را انتخاب کنید. تا زمانی که در قلب مرکز فرهنگی شهر اقامت دارید، از تفریحات شبانه استانبول غافل نشوید!

هتل پریمیست تقسیم

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان استقلال، خیابان Buyuk Parmak Kapi، پلاک هشت (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۳۶۰۰۱۰۱ ۹۰+
  • وب‌سایت: premisthotels.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۳۰۰ متر (چهار دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۰۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

اتاق دبل در هتل پریمیست تکسیم

منبع عکس: booking.com

«هتل پریمیست تقسیم» (Premist Hotels Taksim) یکی از اقامتگاه‌های مدرن، دنج و آرام در خیابان استقلال است که امتیاز اقامت در مرکز استانبول را برایتان به ارمغان می‌آورد؛ به این ترتیب، دسترسی راحتی به گالری‌های هنری، موزه‌ها، فروشگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری خواهید داشت که در چند قدمی هتل قرار دارند؛ به‌عنوان مثال، موزه مادام توسو در ۲۰۰ متری، برج گالاتا در ۱٫۵ کیلومتری، کاخ دولما باغچه در ۱٫۷ کیلومتری و «مرکز خرید دمیرورن» (Demiroren Shopping Mall) در ۲۵۰ متری هتل واقع شده‌اند.

برای سفر به سایر نقاط شهر نیز می‌توانید از مترو استفاده کنید؛ ایستگاه متروی تقسیم حدودا در ۳۵۰ متری هتل پریمیست فعالیت می‌کند. فرودگاه آتاتورک، نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل محسوب می‌شود که ۱۵ کیلومتر با آن فاصله دارد؛ البته اگر پروازتان از فرودگاه استانبول است، باید خود را برای مسافتی حدود ۳۵ کیلومتر آماده کنید.

اتاق‌های هتل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کلیه نیازهای شما را برآورده می‌کنند و به شما این احساس را می‌دهند که در خانه خود هستید. هتل پریمیست تقسیم ۳۵ اتاق دارد که شامل اتاق استاندارد دبل، استاندارد تریپل، سوپریور کینگ، فمیلی و استاندارد تویین می‌شود و همگی مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، میز مطالعه و کتری برقی هستند. برخی از اتاق‌های آن نیز بالکن دارند.

برای صرف صبحانه می‌توانید به رستوران هتل بروید؛ اما از آنجا که غذای اصلی در این محل سرو نمی‌شود، رستوران‌های اطراف هتل گزینه خوبی به نظر می‌رسند؛ مخصوصا که فقط ۲۰ تا ۳۰ متر با آن فاصله دارند. در طول اقامتتان می‌توانید از وای‌فای رایگان در سراسر هتل بهره‌مند شوید و هرگونه سوال یا مشکل خود را با کارکنان خوش‌برخوردی در میان بگذارید که به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شما هستند تا اقامتی بی‌دردسر را تجربه کنید. پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خشک‌شویی و... در هتل ارائه می‌شود.

هتل ترینیتی تقسیم

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، میدان تقسیم، خیابان عبدالله (Abdullah)، پلاک ۶ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۲۴۵۰۱۰۶ ۹۰+
  • وب‌سایت: thetrinityhoteltaksim.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر (پنج دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۴۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

ساک مسافرتی در اتاقی در هتل ترینیتی تکسیم

منبع عکس: booking.com

«هتل ترینیتی تقسیم» (Trinity Hotel Taksim) با ۱۹ اتاق شیک، یک اتاق لوکس بالکن‌دار و یک تراس عمومی، تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا اقامت دلپذیری را تجربه کنید.

با رزرو اتاق در هتل ترینیتی تقسیم می‌توانید از مراکز خرید فوق‌العاده، رستوران‌های شگفت‌انگیز و مناسب برای هر نوع ذائقه‌، جاذبه‌های تاریخی و... لذت ببرید که در فاصله کوتاهی از هتل قرار گرفته‌اند. با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان تقسیم، مترو تقسیم و مرکز فرهنگی آتاتورک بروید یا جاذبه‌های دیگری مانند برج گالاتا (۱٫۳ کیلومتر)، کاخ توپکاپی (۲٫۵ کیلومتر)، کاخ دولما باغچه (۱٫۵ کیلومتر)، آب‌انبار باسیلیکا (سه کیلومتر) را برای بازدید در نظر بگیرید. برای رفتن به فرودگاه آتاتورک (۱۵ کیلومتر) و فرودگاه استانبول (۳۵ کیلومتر) از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید تا تردد راحتی داشته باشید.

در سفر به استانبول می‌توانید اتاق سوپریور دبل یا دلوکس دبل با بالکن را رزرو کنید که همگی مجهز به تلویزیون، صندوق امانات، تخت راحت، دکوراسیون شیک، حمام مدرن و جادار و... هستند. به‌واسطه وجود عایق صوتی در آن‌ها، فارغ از سروصدای محیط اطراف می‌توانید استراحت کنید.

وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی، کرایه دوچرخه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتو، روم سرویس و... از جمله خدمات و امکاناتی هستند که در طول اقامت خود در هتل ترینیتی تقسیم امکان استفاده از آن‌ها را خواهید داشت. با توجه به فعالیت چندین رستوران در چند قدمی هتل، هر زمان احساس گرسنگی کردید، می‌توانید به آن‌ها سر بزنید و غذای لذیذی نوش جان کنید.

هتل ماریونز سوئیت استانبول

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، میدان تقسیم، خیابان Purtelas، پلاک ۱۲ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۲۴۳۲۴۲۴ ۹۰+
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۳۰۰ متر (چهار دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۶۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

اتاق بزرگی در هتل ماریونز سوئیت استانبول

منبع عکس: تریپ ادوایزر

«هتل ماریونز سوئیت استانبول» (The Marions Suite Hotel İstanbul) یکی دیگر از هتل‌های استانبول است که دسترسی راحت به میدان تقسیم و ایستگاه متروی تقسیم را برایتان به وجود می‌آورد. خیابان استقلال نیز ۱۵۰ متر با هتل فاصله دارد و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به آن برسید و خرید و گشت‌وگذاری فراموش‌نشدنی داشته باشید.

جاذبه‌های گردشگری دیگری مانند برج گالاتا (۱٫۵ کیلومتر)، کاخ دولما باغچه (۱٫۵ کیلومتر)، کاخ توپکاپی (۲٫۵ کیلومتر) و آب‌انبار باسیلیکا (سه کیلومتر) در فاصله دورتری از هتل هستند؛ اما با پیاده‌روی در خیابان‌های استانبول و تماشای مردم و مغازه‌ها زودتر از آنچه فکر می‌کنید، به این جاهای دیدنی خواهید رسید. پس از پایان سفرتان و بسته به محل پروازتان می‌توانید به فرودگاه آتاتورک در ۲۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۴۳ کیلومتری هتل محل اقامتتان بروید.

اتاق‌های هتل از دلوکس دبل و استاندارد دبل تا جونیور سوئیت با وان جکوزی، کینگ دلوکس، سوئیت اگزکتیو، فمیلی با چشم‌انداز باغ، سوئیت سوپریور، سوئیت فمیلی با آشپزخانه و اتاق بانگالو با چشم‌انداز دریا را در بر می‌گیرد. همه اتاق‌ها دکوراسیونی با رنگ‌های گرم و روشن دارند و امکانات تهیه چای و قهوه نیز در هر واحد ارائه شده است. سوئیت‌ها دارای فضای نشیمن مجزا، آشپزخانه‌های کوچک با اجاق گاز و کابینت و یخچال کوچک هستند.

به‌لطف وای‌فای رایگان در تمامی بخش‌های هتل می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز به رسانه‌های اجتماعی خود سر بزنید. در طول اقامتتان از خدماتی مانند روم سرویس، خانه‌داری، ترانسفر فرودگاهی، کرایه دوچرخه و تورهای پیاده‌روی (با هزینه مجزا) و... بهره‌مند خواهید شد. امکان صرف غذا در هتل وجود ندارد؛ اما انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را می‌توانید در رستوران‌های نزدیک هتل میل کنید؛ با این حال، صبحانه سلف‌سرویس، نوشیدنی‌های گرم و میان‌وعده‌های خوشمزه را در کافه هتل از دست ندهید!

تن رومز استانبول

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان Dolapdere Taksim، خیابان Cambazoglu، پلاک ۶ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۳۲۷۳۱۲۰۸۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: tenroomsistanbul.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر (پنج دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۶۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

دو تخت یکنفره در هتل تن رومز استانبول

منبع عکس: kayak.co.uk

«تن رومز استانبول» (Ten Rooms Istanbul) که در قلب استانبول مدرن و ۴۰۰ متری خیابان پرجنب‌وجوش استقلال واقع شده است، یکی از گزینه‌های اقامت ارزان در استانبول محسوب می‌شود. برج نمادین گالاتا دو کیلومتر، کاخ دولما باغچه ۱٫۵ کیلومتر، مسجد سلیمانیه و کاخ توپکاپی سه کیلومتر با هتل فاصله دارند.

برای اینکه به بخش‌های مختلف شهر سر بزنید، مترو گزینه‌ای عالی برای تردد راحت محسوب می‌شود؛ به‌ویژه که ایستگاه متروی تقسیم در ۲۵۰ متری هتل است. پس از تحویل اتاق می‌توانید با استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی که شامل هزینه اضافی می‌شود، خود را به فرودگاه آتاتورک در فاصله ۲۰ کیلومتری هتل برسانید.

اتاق استاندارد دبل یا تویین و همین طور اتاق اکونومی دبل یا تویین، همگی از امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار، میز کار، قهوه‌ساز، صندوق امانات و... برخوردار هستند. اتاق‌های هتل که با رنگ سفید تزیین شده‌اند و کف پارکت و تختخواب‌های شیک و راحتی دارند، فضایی آرامش‌بخش برای استراحت به وجود آورده‌اند. در صورت تمایل می‌توانید هرروز صبح از صبحانه سلف‌سرویس لذت ببرید یا صبحانه را در خلوت اتاق خود میل کنید. گزینه‌های غذاخوری متعددی را در منطقه اطراف هتل پیدا خواهید کرد که انتخاب‌های خوبی برای تجدید انرژی به حساب می‌آیند.

کانسیرج، وای‌فای رایگان در سراسر هتل،‌ روم سرویس، خشک‌شویی و اتو و... از جمله خدمات و امکانات هتل محسوب می‌شوند؛ ضمن اینکه کارکنان مجرب آن به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند و در صورت درخواست شما، برایتان خودرو اجاره می‌کنند و اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های محلی ارائه می‌دهند.

هتل تکسیمیست

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان Dolapdere Taksim، پلاک ۶۳ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۳۶۱۹۴۱۱ ۹۰+
  • وب‌سایت: taximisthotel.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر (پنج دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۲۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

فضای داخلی اتاق دبل در هتل تکسیمیست

منبع عکس: booking.com

«هتل تکسیمیست» (Taximist Hotel) در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید دمیرورن بروید. مرکز خرید جواهر در سه کیلومتری، موزه آتاتورک در دو کیلومتری، برج گالاتا دو کیلومتری، کاخ توپکاپی سه کیلومتری و... قرار گرفته‌اند که باید بازدید از آن‌ها را در برنامه گشت‌وگذار خود بگنجانید. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به‌راحتی به جاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی خواهید داشت و با توجه به اینکه ایستگاه متروی تقسیم فقط ۲۵۰ متر با هتل فاصله دارد، باید آن را به‌عنوان اولین انتخاب برای تردد در شهر در نظر بگیرید.

فرودگاه آتاتورک در ۲۲ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه اضافی امکان درخواست ترانسفر فرودگاهی وجود دارد. هتل تکسیمیست پذیرای مهمانان در ۱۲ اتاق استاندارد، هفت سوئیت استاندارد، یک سوئیت باغ و دو اتاق پنت هاوس است که همگی دکوراسیونی شیک با تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، حمام با دوش بارانی، سشوار و... دارند.

صبحانه‌های هتل را از دست ندهید که هرروز به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در نزدیکی آن قرار دارند که می‌توانید ناهار و شام خود را در آن‌ها میل کنید. دسترسی رایگان به وای‌فای در سراسر هتل امکان‌پذیر است و در نتیجه برای پست عکس‌های سفرتان در شبکه‌های اجتماعی مشکلی نخواهید داشت یا به‌راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید.

پارکینگ، فکس و فتوکپی، اتاق چمدان، اجاره خودرو، روم سرویس، خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و صرافی از جمله خدماتی هستند که در هتل تکسیمیست به مهمانان ارائه می‌شود. 

هتل تکسیم نیس

  • آدرس: منطقه بی‌اوغلو، میدان تقسیم، خیابان Feridiye، پلاک ۱۱۷ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۴۵۷۹۸۵۴۸۲ ۹۰+
  • وب‌سایت: taksimnishotel.com
  • فاصله تا میدان تقسیم: ۵۰۰ متر (هفت دقیقه پیاده‌روی)
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۲۲ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

اتاقی ساده با دکور قرمز در هتل تکسیم نیس

منبع عکس: booking.com

«هتل تکسیم نیس» (Taksim Nis Hotel) تنها ۲۵۰ متر با میدان تقسیم فاصله دارد و دسترسی آسان به ایستگاه مترو، خیابان استقلال، منطقه بی‌اوغلو، منطقه پرا و غیره را برای مهمانان فراهم می‌کند. موزه پرا، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و کاخ توپکاپی از جاهای دیدنی استانبول هستند که در فاصله یک تا سه کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند؛ پس اگر اهل پیاده‌روی هستید، با پای پیاده به دیدن آن‌ها بروید و در طول مسیر، از معاشرت با مردم لذت ببرید. برای استفاده از مترو کافی است حدود ۴۰۰ متر پیاده‌روی کنید و سپس راهی نقاط مختلف شهر شوید.

اتاق‌های هتل شامل سوئیت سوپریور، استاندارد دبل، دلوکس با آشپزخانه، سوئیت دلوکس با بالکن و آشپزخانه، کانکت روم و سوئیت فمیلی می‌شود که هر یک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند که می‌توانید پس از یک روز گردش در شهر، در آن استراحت کنید. تراس یا بالکن در اتاق‌های خاصی وجود دارد و انتخاب خوبی برای کسانی است که از تماشای مناظر اطراف لذت می‌برند.

در طول اقامت خود در هتل تکسیم نیس می‌توانید از وای‌فای رایگان در کلیه بخش‌های هتل، صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، یک باغ زیبا، خدمات خشک‌شویی، باشگاه ورزشی و... استفاده کنید. پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، قهوه و چای در لابی و کانسیرج نیز در این هتل ارائه می‌شود.

هتل پارک هاوس

  • آدرس: منطقه کادیکوی، خیابان Muhurdar Fuat، پلاک ۱۲ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۶۳۳۶۱۰۸۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: parkhousehotels.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۲۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاق دبل در هتل پارک هاوس

منبع عکس: booking.com

«هتل پارک هاوس» (Parkhouse Hotel) هتلی بسیار متفاوت در سمت آسیایی شهر است که اقامت ارزان در استانبول را برایتان به ارمغان می‌آورد. هتل پارک هاوس همچون خانه‌ای‌ آرامش‌بخش محسوب می‌شود که در میان فروشگاه‌ها، گالری‌ها و غذاخوری‌های شیک استانبول واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه‌ اتوبوس و تراموا فقط ۱۸۰ متر و همچنین ایستگاه کشتی کادیکوی ۴۵۰ متر تا هتل فاصله دارند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارک ‌هاوس دارای طراحی مدرن و زیبایی هستند و هرآنچه مهمانان برای داشتن تعطیلاتی عالی در استانبول نیاز دارند، از جمله وای‌فای رایگان، تلویزیون، وسایل تهیه چای و قهوه، مینی‌بار، حمام مرمری با دیوارهای شیشه‌ای و... را در خود جای داده‌اند. علاوه بر اتاق دبل امکان رزرو اتاق پریمیوم کینگ، سوئیت پنت‌هاوس با تراس، دلوکس کینگ و سوئیت دوخوابه برایتان مهیا است.

برای رفع خستگی به‌سراغ اسپا بروید که طراحی منحصربه‌فرد عثمانی دارد و از حمام ترکی به سبک عثمانی، جکوزی بزرگ و سونا تشکیل شده است. پیش از آغاز گشت‌وگذار در شهر حتما صبحانه رایگان هتل را امتحان کنید که هرروز شامل صبحانه محلی و بین‌المللی در اتاق صبحانه می‌شود.

در کافه هتل نیز می‌توانید خود را به یک نوشیدنی گوارا مهمان کنید. از آنجا که هتل پارک هاوس در نزدیکی برخی از بهترین رستوران‌های استانبول قرار دارد، حتما غذاهای اصیل ترکی، کباب‌های لذیذ و غذاهای دریایی را برای وعده ناهار و شام سفارش دهید. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات تور و اجاره خودرو استفاده کنید که هتل برای رفاه شما در نظر گرفته است.

هتل ملک مودا

  • آدرس: منطقه کادیکوی، محله مودا، خیابان Dr. Esat Isık، پلاک ۹۶ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۶۴۱۴۸۰۱۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: moda.melekhotels.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاقی با مبلمان قرمز و کف پارکت در هتل ملک مودا

منبع عکس: booking.com

«هتل ملک مودا» (Melek Hotels Moda) یکی از هتل‌های سه ستاره برای اقامت ارزان در استانبول به حساب می‌آید که در محله مودا قرار دارد. این هتل در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی استانبول مانند کاخ عادله سلطان سلطان کسری و مسجد شاکرین (سه کیلومتری) قرار گرفته است.

فرودگاه آتاتورک حدود ۱۸ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن ۲۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند و برای دسترسی به آن‌ها می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید که با هزینه اضافی همراه است. ایستگاه مترو کادیکوی در ۱,۳۰۰ متری هتل واقع شده است و انتخاب بسیاری از گردشگران برای تردد در شهر به حساب می‌آید.

تعدادی از اتاق‌های هتل چشم‌اندازی عالی به دریا و جزایر پرنس دارند که بهترین گزینه برای اقامت هستند. کلیه اتاق‌ها اعم از اتاق دبل، سوئیت با چشم‌انداز دریا، سوئیت با چشم‌انداز شهر، اتاق دلوکس دبل، سوئیت کینگ با جکوزی و سوئیت تراس‌دار مجهز به تهویه مطبوع، آشپزخانه کامل با یخچال و کتری برقی و غیره هستند. در واقع، با اقامت در ملک هتلز مودا این حق انتخاب را دارید که غذای خود را در آشپزخانه اتاقتان تهیه کنید یا به رستوران‌های اطراف هتل بروید.

کافه‌های فوق‌العاده خوبی در نزدیکی هتل فعالیت می‌کنند که نباید از آن‌ها غافل شوید؛ به‌خصوص «کافه استوری» (Story Coffee) که دسترسی به آن‌ با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی امکان‌پذیر است.

امکان استفاده از وای‌فای رایگان در سراسر هتل وجود دارد؛ علاوه بر اینکه امکانات و خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات جلسه کاری، خدمات بلیط و تور برای مهمانان فراهم شده است.

هتل خالکدون استانبول

  • آدرس: منطقه کادیکوی، خیابان Tellaizade، خیابان مودا، پلاک دو (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۶۷۰۰۱۳۴۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: khalkedonhotelistanbul.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۶۶ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاق دبل بزرگ در هتل خالکدون استانبول

منبع عکس: booking.com

«هتل خالکدون استانبول» (Khalkedon Hotel Istanbul) تنها به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی با اسکله «کادیکوی به بشیکتاش» فاصله دارد. در اطراف این هتل می‌توانید کافه‌های شلوغ، فروشگاه‌های مد و رستوران‌های منحصربه‌فردی پیدا کنید. از آنجا که دسترسی به ایستگاه اتوبوس و تراموا با سه دقیقه پیاده‌روی امکان‌پذیر است، به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف استانبول تردد داشته باشید. برای سفر به فرودگاه آتاتورک باید ۱۸ کیلومتر و برای فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن مسافتی حدود ۲۰ کیلومتر را با خودرو طی کنید.

اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته به سبک مدرن تزیین شده‌اند و تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، حمام بزرگ و... دارند. همه اتاق‌ها نورگیر هستند و می‌توان از آن‌ها منظره خیابان را تماشا کرد. تراس روی پشت بام با چشم‌انداز پانوراما از تنگه بسفر یکی از بهترین بخش‌های هتل است؛ به‌خصوص که هرروز صبحانه (گیاهی، قاره‌ای و حلال) در این تراس سرو می‌شود. ضمن اینکه امکان سفارش انواع نوشیدنی در تراس وجود دارد. پس از یک روز گردش در شهر نیز می‌توانید به سالن استراحت بروید و از تماشای منظره دریا لذت ببرید.

امکاناتی مانند وای‌فای رایگان در کل هتل، پارکینگ در ۵۰ متری هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، پذیرش سریع، صرافی و... اقامتی فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زنند.

مارمارا سوادیه رزیدنس

  • آدرس: منطقه کادیکوی، محله سوادیه، خیابان بغداد (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۶۳۶۲۱۰۱۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: suadiye.theistanbulresidences.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۳۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاقی با مبلمان طوسی و چشم انداز استانبول در مارمارا سوادیه رزیدنس

منبع عکس: booking.com

«مارمارا سوادیه رزیدنس» (Marmara Suadiye Residence) در خیابان بغداد قرار دارد که به‌عنوان یک منطقه خرید محبوب در بخش آسیایی استانبول شناخته می‌شود. همچنین این هتل در فاصله کوتاهی از دریا واقع شده است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. انواع مغازه، رستوران و کافه‌ نیز در خیابان بغداد وجود دارد.

از میان اتاق‌های یک‌خوابه، دو خوابه و سه خوابه می‌توانید دست به انتخاب بزنید. ۳۲ اتاق این هتل سه ستاره به‌واسطه چشم‌اندازی زیبا به دریای مرمره، فضای بزرگ، دکوراسیون مدرن و... انتخابی عالی برای اقامت کوتاه‌مدت و بلندمدت در استانبول هستند. ضمن اینکه امکان پخت غذا در آشپزخانه اتاقتان را خواهید داشت و اگر به غذاهای خانگی علاقه دارید، در طول سفر می‌توانید این غذاها را تهیه و میل کنید. در ادامه از بالکن به تماشای محیط اطراف مشغول شوید یا از طریق وای‌فای رایگان به رسانه‌های اجتماعی سر بزنید.

مارمارا سوادیه رزیدنس، رستوران و کافه مخصوص خود را دارد و برای مهمانانی ایدئال است که به‌دنبال گذران شبی آرام و فارغ از هیاهوی شهر هستند. روم سرویس هفته‌ای یک بار، صرافی و بیزینس سنتر از دیگر خدماتی محسوب می‌شوند که در طول اقامتتان دریافت خواهید کرد.

هتل ماریست قاضی کوی

  • آدرس: منطقه کادیکوی، خیابان Nuzhet Efendi، پلاک ۵۲ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۶۴۴۹۰۸۰۰ ۹۰+
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۵۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاقی چهار تخته با دکوراسیون کرم در هتل ماریست قاضی کوی

منبع عکس: booking.com

«هتل ماریست کادیکوی» (Marist Hotel Kadikoy) از گزینه‌های اقامت ارزان در استانبول به حساب می‌آید که حدودا در ۲۰۰ متری ساحل و بندر واقع شده و در نتیجه دسترسی به جاذبه‌های تاریخی استانبول (چهار کیلومتر) را برایتان آسان کرده است.

با توجه به وجود ایستگاه مترو در فاصله ۳۵۰ متر هتل می‌توانید با هزینه‌ای مناسب به نقاط مختلف شهر بروید. برای اینکه از هتل راهی فرودگاه آتاتورک شوید، باید ۱۷ کیلومتر را طی کنید؛ همچنین مسیر هتل تا فرودگاه استانبول ۴۰ کیلومتر است. ایستگاه راه‌آهن حیدرپاشا که خود یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول به حساب می‌آید، فقط ۹۰۰ متر (۱۵ دقیقه پیاده‌روی) با هتل فاصله دارد.

اتاق دبل، دلوکس دبل، دلوکس تریپل و دلوکس سینگل از جمله اتاق‌های هتل ماریست کادیکوی هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید. تراس با چشم‌انداز دریا، عایق صدا، وای‌فای رایگان، مبلمان مدرن، تلویزیون، میز مطالعه، مینی‌بار و... حضور در این هتل را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و کانسیرج از خدمات و امکانات این هتل کوچک هستند که برای رفاه شما در نظر گرفته شده‌اند.

صبحانه هرروز به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود و می‌توانید پس از انتخاب گزینه‌های متعدد صبحانه، آن را در تراس هتل و همراه با منظره زیبای دریا میل کنید. همچنین تعداد زیادی رستوران‌ و کافه‌ در فاصله چند قدمی هتل ماریست کادیکوی فعالیت می‌کنند و به ‌این ترتیب، دست شما برای صرف غذای دلخواهتان مخصوصا غذاهای لذیذ ترکی باز خواهد بود.

عثمان سوئیتس بای سیرا هاوس

  • آدرس: محله اسکدار، خیابان Cemil Meric، پلاک ۳۱ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۳۲۳۴۷۹۷۰۷ ۹۰+
  • وب‌سایت:‌ ottomansuitesbysera.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاقی با تخت دونفره در عثمان سوئیتس بای سیرا هاوس

منبع عکس: booking.com

«عثمان سوئیتس بای سیرا هاوس» (Ottoman Suites by Sera House) یک سوئیت سه ستاره فوق‌العاده برای اقامت در استانبول است که در یک ساختمان تاریخی ۱۲۰ ساله با معماری سنتی عثمانی قرار دارد. این هتل با مبلمان قدیمی خانه تزیین شده است و به‌دلیل وجود یک باغ زیبا و محیط نوستالژیک، بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد.

فاصله هتل با بندر کشتی اسکدار بسیار کم است و به‌راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. پس از اتمام زمان اقامتتان می‌توانید از فرودگاه آتاتورک (۲۰ کیلومتر) یا فرودگاه استانبول (۳۵ کیلومتر) به شهر و دیار خود پرواز کنید؛ برای این منظور امکان درخواست ترانسفر فرودگاهی برایتان مهیا شده است.

اتاق‌های دبل، چهار تخته و سوئیت فمیلی، گزینه‌های پیش روی شما برای رزرو هستند که همگی تلویزیون، سشوار، دمپایی، حوله و... دارند. دسترسی به وای‌فای رایگان در اتاق‌ها وجود دارد و هر لحظه که اراده کنید، به اینترنت وصل می‌شوید.

یک کافه در باغ «عثمان سوئیتس بای سیرا هاوس» فعالیت می‌کند که در سال ۲۰۱۱ با نام «کافه خانه‌سرا» کار خود را آغاز کرد و انتخاب خوبی برای صرف نوشیدنی‌های گوارا در محیطی دلپذیر همراه با آرامش است؛ ضمن اینکه صبحانه رایگان نیز در این محل سرو می‌شود. خانه‌داری روزانه، خشک‌شویی، روم سرویس و غیره نیز برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است؛ همچنین در صورتی که با خودرو به استانبول سفر کرده‌اید، دغدغه‌ای برای پارک خودرو نخواهید داشت؛ چراکه می‌توانید از پارکینگ خصوصی رایگان استفاده کنید.

هتل فونتانا ورده

  • آدرس: محله پندیک، خیابان آنکارا، خیابان نور، پلاک ۳۲ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۴۵۸۵۷۹۵۳۴ ۹۰+
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاق خواب بزرگی با دکوراسیون طوسی در هتل فونتانا ورده

منبع عکس: booking.com

«هتل فونتانا ورده» (Fontana Verde) از هتل‌های سه ستاره در بخش آسیایی شهر است که اقامت ارزان در استانبول را برایتان به ارمغان می‌آورد. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در دو کیلومتری هتل قرار دارد و اگر پروازتان از این فرودگاه است، با استفاده از ترانسفر فرودگاهی در مدت‌زمانی کوتاه به مقصد خواهید رسید.

برای رزرو اتاق می‌توانید اتاق‌های استاندارد دبل یا دلوکس استودیو را انتخاب کنید که تهویه مطبوع دارند و در آن‌ها تلویزیون، کتری، قهوه‌ساز و لوازم بهداشتی رایگان به چشم می‌خورد. برخی اتاق‌ها نیز آشپزخانه کوچکی مجهز به اجاق گاز دارند؛ در این صورت، هر زمان که هوس غذا کردید، می‌توانید خودتان آن را تهیه کنید.

پذیرش ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان، کانسیرج، انبار چمدان، خانه‌داری روزانه، پارکینگ رایگان و صرافی برای شما فراهم شده است تا تجربه به‌یادماندنی از سفرتان داشته باشید. برای صرف غذا می‌توانید به یکی از کافه‌ها و رستوران‌های اطراف هتل بروید و از چشیدن غذاهای ترکی لذت ببرید.

هتل مای دورا

  • آدرس: منطقه کادیکوی، خیابان Tayyereci Sami، پلاک ۶ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۶۴۱۴۸۳۵۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: mydorahotel.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۹۳ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌‌های سه ستاره استانبول در قسمت آسیایی

اتاق خواب دبل با دکور طوسی در هتل مای دورا

منبع عکس: booking.com

«هتل مای دورا» (My Dora Hotel) در منطقه کادیکوی قرار دارد و با توجه به اینکه تنگه بسفر فقط چند قدم دورتر از آن است، با یک کشتی‌سواری دلپذیر می‌توانید راهی منطقه سلطان احمد و جاذبه‌های گردشگری اصلی استانبول شوید. برای استفاده از مترو فقط باید ۵۰۰ متر را پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه متروی کادیکوی برسید. ایستگاه قطار حیدرپاشا نیز در ۶۰۰ متری هتل قرار گرفته است.

هتل مای دورا، اتاق‌هایی دنج با دکوراسیون مدرن، دسترسی رایگان به وای‌فای، تلویزیون، چای و قهوه رایگان، فضای کاری مناسب برای کار با لپ تاپ، تهویه مطبوع و صندوق امانات دارد. برای اقامت می‌توانید یکی از اتاق‌های استاندارد، فمیلی و سوئيت سه تخته را انتخاب کنید و خاطره‌ای خوش برای خود بسازید. تراس بزرگی روی پشت‌بام هتل قرار دارد که چندین میز و صندلی در آن تعبیه شده است و گزینه خوبی برای رفع خستگی و تماشای چشم‌انداز اطراف به حساب می‌آید.

روز را با یک صبحانه عالی در سالن غذاخوری هتل شروع کنید و پس از گشت‌وگذار در شهر و هنگام بازگشت به هتل، برای صرف ناهار یا شام به یکی از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل سر بزنید که حدود ۳۰ تا ۵۰ متر با آن فاصله دارند. کارکنان خوش‌برخوردی که به چند زبان مسلط هستند، به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند و برای سوال درباره جاهای دیدنی شهر، کرایه خودرو و... می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب کنید. پذیرش ۲۴ ساعته، کانسیرج، قهوه و چای در لابی، خانه‌داری روزانه و... از دیگر خدمات هتل برای مهمانان است.

هتل آتلانتیس رویال

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Dizdariye Cesmesi (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۴۵۸۵۸۰۱ ۹۰+
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۳۵ دلار به بالا برای یک شب (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق بزرگی در هتل آتلانتیس رویال استانبول

منبع عکس: booking.com

«هتل آتلانتیس رویال» (Atlantis Royal Hotel) که در مرکز استانبول قرار دارد، فاصله زیادی با جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر مسجد آبی، کاخ توپکاپی، فواره آلمانی، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ ندارد؛ به‌طوری که دسترسی به بسیاری از آن‌ها با پای پیاده امکان‌پذیر است. فرودگاه آتاتورک نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل به حساب می‌آید که حدود ۱۹ کیلومتر با آن فاصله دارد. همچنین ایستگاه تراموای سلطان احمد را می‌توانید در فاصله ۵۵۰ متری از هتل پیدا کنید.

هتل آتلانتیس رویال یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در بخش اروپایی استانبول است

از میان اتاق‌های استاندارد دبل، دلوکس دبل با چشم‌انداز دریا، اتاق چهار تخته استاندارد و اتاق سه‌ تخته استاندارد می‌توانید دست به انتخاب بزنید و اقامتی به‌یادماندنی برای خود بسازید. اتاق‌هایی که رو به چشم‌انداز شهر هستند، طرفداران بیشتری دارند؛ هرچند برخی مهمانان اتاق‌های بالکن‌دار را ترجیح می‌دهند. همه ۲۶ اتاق هتل از امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، یخچال، میز کار، وای‌فای رایگان، گاوصندوق، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، کمد و... برخوردار هستند.

امکان سفارش روزانه صبحانه آمریکایی و حلال در این اقامتگاه وجود دارد؛ هرچند برای صرف غذا می‌توانید به یکی از دو رستورانی بروید که در فاصله ۱۰۰ متری هتل قرار گرفته‌اند. این هتل سه ستاره دارای روم سرویس، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک‌شویی، سالن استراحت عمومی و غیره است. بسیاری از مهمانان هتل از تمیزی اتاق‌ها و رفتار خوب کارکنان تعریف کرده‌اند و این موضوع را دلیل اقامت مجدد در این محل می‌دانند.

هتل باسیلیسیس

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Guzelsanatlar (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۴۳۲۰۵۹۵۱۱ ۹۰+
  • وب‌سایت: basilissishotel.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۷۵ دلار به بالا برای یک شب (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق چهار تخته در هتل باسیلیسیس

منبع عکس: trip.com

«هتل باسیلیسیس» (Basilissis Hotel) در یک موقعیت عالی در مرکز شهر استانبول قرار دارد و در نتیجه دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف تردد در شهر برای بازدید از جاهای دیدنی کنید. آ‌ب‌انبار باسیلیکا، ستون کنستانتین، کاخ توپکاپی و مسجد آبی از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که به‌ترتیب ۲۰۰، ۶۰۰، ۵۵۰ و ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارند. از آنجا که ایستگاه تراموای سلطان احمد در ۳۰۰ متری هتل واقع شده، سفر به نقاط مختلف شهر به‌راحتی امکان‌پذیر است. فرودگاه استانبول، نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است که با استفاده از ترانسفر فرودگاه می‌توانید مسافت ۴۵ کیلومتری آن را به‌راحتی طی کنید.

در صورت اقامت در هتل باسیلیسیس می‌توانید از اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، سالن استراحت عمومی و وای‌فای رایگان بهره‌مند شوید. اتاق استاندارد دبل، استاندارد فمیلی، استاندارد تویین و اتاق سه تخته برای مهمانان در نظر گرفته شده است و در تمامی ۱۸ اتاق‌‌، تلویزیون صفحه‌تخت ال‌ای‌دی، صندوق امانات، کتری برقی، تخت نوزاد و سشوار به چشم می‌خورد.

هتل سه ستاره باسیلیسیس دارای روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کانسیرج، خدمات تور و صرافی است؛ علاوه بر این، هتل مزبور خدمات اتو و امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه قاره‌ای و گیاهی سفارش دهید؛ اما صبحانه ترکی با انواع بشقاب‌های رنگارنگ را از دست ندهید که بهترین گزینه برای آغاز روز است.

هتل اپل تری

  • آدرس: منطقه فاتح، محله سلطان احمد، خیابان Akbıyık، پلاک ۷۹ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۶۳۸۷۶۰۵ ۹۰+
  • وب‌سایت: appletreeistanbul.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۵ دلار به بالا برای یک شب (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق بزرگی در هتل اپل تری استانبول

منبع عکس: hotelmix.co.uk

برای اقامت ارزان در استانبول می‌توانید «هتل اپل تری» (Apple Tree Hotel) یا هتل درخت سیب را انتخاب کنید که در منطقه سلطان احمد واقع شده است. این هتل تنها ۵۰۰ متر با مسجد آبی، ۷۰۰ متر با آب‌انبار باسیلیکا، ۷۵۰ متر با مسجد ایاصوفیه و ۸۰۰ متر با کاخ توپکاپی فاصله دارد. برای استفاده از تراموای استانبول فقط باید حدود ۸۰۰ متر پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه سلطان احمد برسید و سواری با این تراموای جذاب را تجربه کنید.

در پایان سفر با توجه به فرودگاه مبدا پروازتان باید راهی فرودگاه آتاتورک در ۱۵ کیلومتری، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در ۳۰ کیلومتری یا فرودگاه استانبول در ۴۲ کیلومتری هتل شوید. به‌واسطه وجود ترانسفر فرودگاهی می‌توانید با صرف کمی هزینه، به‌راحتی خود را به فرودگاه برسانید.

برای انتخاب اتاق دستتان باز است؛ چراکه انواع اتاق‌ها از سه‌خوابه و اکونومی دبل تا استاندارد دبل، دلوکس، فمیلی و اتاق تویین با چشم‌انداز مسجد آبی در این هتل وجود دارد. به‌لطف تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، سشوار و... اقامت راحتی را در یکی از ۱۹ اتاق هتل تجربه خواهید کرد.

خشکشویی، وای‌فای رایگان، قهوه و چای در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، روزنامه رایگان، کانسیرج و... از جمله خدماتی هستند که در صورت اقامت در هتل اپل تری به شما ارائه می‌شود. برای صرف غذا نیازی نیست به بیرون از هتل بروید و می‌توانید از رستوران سلف‌سرویس استفاده کنید. علاوه بر این، تراس زیبایی روی پشت‌بام هتل وجود دارد که به شما این امکان را می‌‌دهد تا صبحانه خود را با چشم‌انداز دریای مرمره و جزایر پرنس میل کنید. سرویس روزانه قهوه و چای نیز در تراس موجود است.

هتل پیک

  • آدرس: منطقه فاتح، محله سلطان احمد، خیابان Peykhane، پلاک ۱۰ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۷۱۵۱۷ ۹۰+
  • وب‌سایت: peykhotel.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۲۰ دلار به بالا برای یک شب (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق دبل کوچکی در هتل پیک استانبول

منبع عکس: booking.com

«هتل پیک» (Peyk Hotel) به‌دلیل قرارگیری در مرکز شهر، در فاصله چند قدمی از بسیاری از جاذبه‌های تاریخی مانند کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، آب‌انبار باسیلیکا و مسجد آبی واقع شده است. ایستگاه تراموای سلطان احمد که امکان دسترسی آسان به دیگر مکان‌های مرکزی شهر را فراهم می‌کند، در ۳۰۰ متری هتل قرار دارد که با پای پیاده می‌توانید به آن برسید. فرودگاه آتاتورک نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل به حساب می‌آید که ۱۳ کیلومتر با آن فاصله دارد.

برای اقامت در هتل پیک می‌توانید اتاق دبل، اتاق چهار تخته بالکن‌دار یا اتاق فمیلی بالکن‌دار را رزرو کنید. به‌واسطه وجود امکاناتی مانند تلویزیون، کتری برقی، فرش‌ها و درهای ضدحریق، قهوه‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان در ۲۶ اتاق هتل، اقامت راحتی را تجربه خواهید کرد و می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید. از آنجا که هتل در منطقه شلوغی قرار دارد، در طول شب و به‌خصوص اوایل صبح سروصدای خودروها می‌تواند آزاردهنده باشد.

در هتل پیک پذیرش ۲۴ ساعته، کانسیرج، خدمات خشک‌شویی، خدمات ترانسفر در صورت درخواست با هزینه اضافی، ‌ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، تور شهری با راهنمای خصوصی و هزینه اضافی و... ارائه می‌شود؛ ضمن اینکه دسترسی به وای‌فای رایگان در کل هتل امکان‌پذیر است. در صورت تمایل می‌توانید صبح خود را با صبحانه سلف‌سرویس هتل آغاز کنید که هزینه آن هنگام رزرو اتاق حساب شده است. رستوران‌هایی در فاصله کمی از هتل فعالیت می‌کنند که برای صرف ناهار و شام مناسب هستند.

هتل ننا

  • آدرس: منطقه فاتح، محله سلطان احمد، خیابان Klodfarer، پلاک ۶ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۶۵۲۶۴ ۹۰+
  • وب‌سایت: hotelnena.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۳۰ دلار به بالا برای یک شب (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق بزرگی با چشم انداز شهر در هتل ننا

منبع عکس: booking.com

«هتل ننا» (Hotel Nena) یک هتل بوتیک شیک در منطقه سلطان احمد است. بازار بزرگ، مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و آب‌انبار باسیلیکا از جمله جاذبه‌های گردشگری استانبول هستند که با چند دقیقه پیاده‌روی به‌راحتی امکان بازدید از آن‌ها را خواهید داشت. برای استفاده از تراموا نیز کافی است فاصله ۲۰۰ متری هتل تا ایستگاه تراموای سلطان احمد را پیاده‌روی کنید. این هتل تا فرودگاه آتاتورک ۱۵ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۳۶ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ننا با طراحی مدرن آمیخته با فرهنگ سنتی عثمانی و کیفیت خدمات پنج ستاره، هدفی جز رضایت مهمانان ندارد. اتاق‌های شیک و مدرن هتل که اخیرا بازسازی شده‌اند و بسیار تمیز و زیبا هستند، شامل اتاق دبل با چشم‌انداز دریا، اتاق سه‌ خوابه، اتاق دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد و اتاق سوپریور می‌شوند. کلیه ۲۹ اتاق هتل دارای کف پارکت، دکوراسیون روشن و مبلمان مدرن هستند و امکاناتی مانند تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون، ست فنجان چای و قهوه، قهوه‌ساز و... دارند.

یکی از بهترین بخش‌های اقامت در هتل ننا، صبحانه سلف‌سرویس و رایگان آن است که هرروز صبح در تراس هتل سرو می‌شود و انواع خوراکی‌های ترکی و بین‌المللی را در بر می‌گیرد. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری روزانه، خدمات خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا و روم سرویس نیز برای رفاه حال مهمانان مهیا شده است. کارکنان فوق‌العاده مجرب هتل نیز با تمام توان تلاش می‌کنند تا تجربه‌ای خاطره‌انگیز برایتان اتفاق بیفتد؛ به‌عنوان مثال، برای گشت‌وگذار در شهر پیشنهادهای بسیار خوبی می‌دهند تا بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

هتل گالاتا مستر

  • آدرس: محله بی‌اوغلو، خیابان Galata Mandıras، پلاک ۲۴ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۳۵۲۸۲۱۳۴۵ ۹۰+
  • وب‌سایت: galatamasterpiece.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق بزرگی با مبلمان سبز در هتل گالاتا مستر

منبع عکس: booking.com

«هتل گالاتا مستر» (Galata Master Hotel) یا هتل گالاتا مسترپیس یکی دیگر از هتل‌های استانبول است که در مرکز شهر قرار دارد و با حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از این اقامتگاه می‌توانید به‌آسانی به میدان تقسیم برسید. برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول نیز مشکلی نخواهید داشت؛ چراکه بازار ادویه، برج گالاتا، موزه هنر مدرن استانبول، خیابان استقلال و... در نزدیکی هتل قرار دارند و دسترسی به آن‌ها با پای پیاده امکان‌پذیر است. فرودگاه استانبول نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل گالاتا مستر به حساب می‌آید که حدودا ۳۵ کیلومتر از آن فاصله دارد.

در هتل گالاتا مستر سه نوع اتاق یعنی اتاق استاندارد دبل، اتاق دلوکس دبل با بالکن و اتاق سه‌ خوابه وجود دارد که امکاناتی مانند مینی‌بار، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون و... را در اختیارتان می‌گذارند. از آنجا که اتاق‌ها دارای عایق صوتی هستند، سروصدا به‌هیچ‌وجه شما را آزار نخواهد داد.

هتل سه ستاره گالاتا مستر برای رفاه حال مهمانان، علاوه بر خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌کند. فضای نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و وای‌فای رایگان نیز جزو خدمات و امکانات هتل هستند. کافه کوچک و دنجی در هتل وجود دارد که می‌توانید برای سفارش نوشیدنی و استراحت از آن استفاده کنید.

هتل حاجی بایرام

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان asmali cesme، پلاک چهار (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۵۳۳۶۹۵۸۶۴۴ ۹۰+
  • وب‌سایت:‌ hacibayramhotel.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۲۳۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق بزرگی با تخت دونفره در هتل حاجی بایرام

منبع عکس: booking.com

«هتل حاجی بایرام» (HaciBayram Hotel) واقع در بخش اروپایی استانبول، انتخاب خوبی برای اقامت به حساب می‌آید؛ به‌خصوص که در نزدیکی مسجد آبی، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، موزه پترا، برج گالاتا و آب‌انبار باسیلیکا قرار دارد. فرودگاه آتاتورک حدودا در ۱۵ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در ۳۰ کیلومتری هتل واقع شده‌اند که با ترانسفر فرودگاهی می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای خود را به‌موقع به فرودگاه برسانید.

برخی اتاق‌های هتل مجهز به بالکن هستند و برخی دیگر چشم‌انداز زیبایی به باغ دارند که در همه آن‌ها میز کار، تلویزیون، صندوق امانات، کمد و کتری برقی یافت می‌شود. گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب اتاق شامل اتاق دبل، اتاق تویین، اتاق سوپریور دبل، اتاق سوپریور تریپل، اتاق فمیلی، سوئیت فمیلی و اتاق چهار خوابه است.

هنگام اقامت در هتل حاجی بایرام می‌توانید از باغ، وای‌فای رایگان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تور استفاده کنید و به‌لطف وجود صرافی در این محل، دردسری برای تبدیل پول نداشته باشید. برای آغاز روز حتما صبحانه‌های لذیذ هتل را امتحان کنید که شامل صبحانه انگلیسی، ایرلندی، آمریکایی و... می‌شود. برای صرف غذا می‌توانید به‌سراغ رستوران و کافه‌ای بروید که فقط ۵۰ متر با هتل فاصله دارند.

هتل لوکس گاردن

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Amiral Tafdil، پلاک ۱۰ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۶۷۴۹۳ ۹۰+
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۰۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق دبل با دکوراسیون مدرن در هتل لوکس گاردن

منبع عکس: booking.com

«هتل لوکس گاردن» (Luxx Garden Hotel) که هفت دقیقه پیاده تا مسجد آبی فاصله دارد، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره استانبول است. برخی از معروف‌ترین جاهای دیدنی شهر نظیر مسجد ایاصوفیه، آب‌انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، ستون کنستانتین، برج گالاتا و... در نزدیکی هتل هستند و دسترسی به آن‌ها با پای پیاده امکان‌پذیر است. فرودگاه آتاتورک و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن به‌ترتیب ۱۵ و ۳۰ کیلومتر از هتل فاصله دارند و به‌واسطه ترانسفر فرودگاهی می‌توانید تردد راحتی به آن‌ها داشته باشید.

برای رزرو اتاق می‌توانید از میان اتاق دبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق دلوکس، اتاق دلوکس کینگ و سوئیت فمیلی دست به انتخاب بزنید. این ۱۸ اتاق همگی مجهز به تهویه مطبوع، کمد، کتری برقی، فضای کاری مناسب برای استفاده از لپ‌تاپ، مینی‌بار، صندوق امانات، تلفن، سشوار، میز و وسایل اتو هستند. وجود عایق صدا در اتاق‌ها این مزیت را دارد که بدون نگرانی از سروصدای محیط، استراحت بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

در هتل لوکس گاردن می‌توانید از تراس و باغ نهایت لذت را ببرید و از امکانات و خدماتی مانند وای‌فای رایگان، خانه‌داری روزانه، خشک‌شویی، روم سرویس، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس و فتوکپی و... بهره‌مند شوید. صبحانه سلف‌سرویس هرروز صبح به‌صورت رایگان در هتل در دسترس است. برای صرف نوشیدنی می‌توانید از کافی‌شاپ هتل استفاده کنید؛ اما برای سفارش غذا باید به‌سراغ رستوران‌های بیرون هتل بروید که در چند قدمی آن فعالیت می‌کنند.

هتل کیپ پالاس

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Cetinkaya، پلاک ۱۰ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۷۱۵۲۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: capepalace.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۱۰ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق سه تخته رو به دریا در هتل کیپ پالاس

منبع عکس: booking.com

«هتل کیپ پالاس» (Cape Palace Hotel) یکی دیگر از هتل‌های مرکز استانبول است که به‌دلیل نزدیکی به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، ستون کنستانتین، بازار بزرگ، بازار ادویه و آب‌انبار باسیلیکا، بازدید از جاهای دیدنی شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای مهمانان فراهم می‌کند. فرودگاه آتاتورک و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در فاصله ۱۴ و ۳۰ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند و از آنجا که کیپ پالاس خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد، با خیال راحت می‌توانید خود را سر ساعت به فرودگاه برسانید.

در هتل کیپ پالاس می‌توانید اتاق‌های سینگل، دبل، سوپریور دبل با چشم‌انداز دریا، تویین و سه‌ خوابه دلوکس با چشم‌انداز دریا را رزرو کنید. هر ۱۲ اتاق دنج و نسبتا بزرگ هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت، صندوق امانات، لوازم بهداشتی رایگان، قهوه‌ساز، مینی‌بار و سشوار هستند. در این هتل به‌حدی تمیزی، راحتی و خدمات تضمین شده‌اند که احساس می‌کنید در خانه خود حضور دارید.

با اقامت در هتل سه ستاره کیپ پالاس از وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات تور، خانه‌داری، صرافی، خشکشویی و روم سرویس بهره‌مند خواهید شد. صبحانه رایگان هرروز در دسترس است و شامل غذاهای قاره‌ای و گیاهی می‌شود. به‌واسطه فعالیت سه رستوران در فاصله ۵۰ متری هتل، هر زمان که احساس گرسنگی کردید، می‌توانید یک وعده غذای عالی نوش جان کنید.

هتل اومیا

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Pertev Pasa، پلاک ۲۷ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۲۵۲۵۲ ۹۰+
  • وب‌سایت: theomiyahotel.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۱۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق دوتخته با دکوراسیون چوبی در هتل اومیا

منبع عکس: booking.com

«هتل اومیا» (The Omiya Hotel) در یکی از بهترین نقاط شهر استانبول قرار دارد و اگر به‌دنبال بازدید از جاذبه‌های گردشگری مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، بازار ادویه، آب‌انبار باسیلیکا و... هستید، گزینه خوبی برای اقامت محسوب می‌شود؛ چراکه می‌توانید با پای پیاده از آن‌ها دیدن کنید. ارائه خدمات تور یکی از نکات مثبت هتل است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی برای گردش در شهر برنامه‌ریزی کنید. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن حدودا در ۳۸ کیلومتری هتل واقع شده که با ترانسفر فرودگاهی دسترسی به آن ‌آسانی است.

هتل اومیا اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز کار، چای‌ساز، مینی‌بار، کتری برقی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه‌تخت، بالکن و غیره را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل شامل دبل و سه‌ تخته می‌شود که برخی از آن‌ها چشم‌انداز شهر را پیش روی شما می‌گذارند؛ ضمن اینکه به‌خاطر وجود عایق صدا، لحظات آرامش‌بخشی را در مدت‌زمان اقامت خود تجربه خواهید کرد.

از امکانات و خدمات هتل اومیا می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خشک‌شویی، خانه‌داری روزانه، فکس و فتوکپی و وای‌فای رایگان در کلیه فضاهای هتل اشاره کرد. صبحانه رایگان هرروز به‌صورت سلف‌سرویس، گیاهی یا حلال ارائه می‌شود که بهترین انتخاب برای شروع روزی پرانرژی است. برای صرف غذا می‌توانید به‌سراغ چندین رستورانی بروید که فقط به‌اندازه چهار تا پنج دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارند.

هتل و سوئيت منار

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Cayiroglu، پلاک ۲۴ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۶۱۸۱۰ ۹۰+
  • وب‌سایت: menarhotel.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۸۵ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق شیک و مدرن در هتل و سوئيت منار

منبع عکس: booking.com

«هتل و سوئیت منار» (Menar Hotel & Suite) که با نام «منار سوئیتس این الد سیتی» (Menar Suites In Old City) نیز شناخته می‌شود، در مرکز استانبول قرار گرفته است و از همین رو، با مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه فقط به‌اندازه ۷۰۰ و ۹۰۰ متر فاصله دارد. آب‌انبار باسیلیکا، ستون کنستانتین و کاخ توپکاپی نیز در نزدیکی هتل هستند. برای دسترسی به سایر نقاط شهر می‌توانید از تراموا استفاده کنید که ایستگاه تراموای سلطان احمد در ۵۵۰ متری هتل واقع شده است. فرودگاه آتاتورک، نزدیک‌ترین فرودگاه به محل اقامتتان است که حدود ۱۹ کیلومتر با آن فاصله دارد.

هتل و سوئیت منار دارای هشت نوع اتاق مختلف مانند سوئیت جونیور، استاندارد دبل، دلوکس دبل با چشم‌انداز دریا، سوئیت استاندارد و... است که دکوراسیونی به سبک ترکی با رنگ‌های گرم، تلویزیون، تهویه مطبوع و صندوق امانات دارند. همچنین برخی از اتاق‌ها مجهز به تراس، آشپزخانه و غیره هستند.

هنگام اقامت در هتل سه ستاره منار می‌توانید صبحانه مفصلی در سالن منار با منظره دریای مرمره میل کنید. در ادامه از وای‌فای رایگان لذت ببرید یا از خدمات تیم کانسیرج استفاده کنید که در اموری همچون اجاره خودرو، خدمات بلیط، تورهای جاذبه‌های محلی و ترانسفر فرودگاهی به شما کمک خواهند کرد.

هتل ابراهیم پاشا

  • آدرس: منطقه فاتح، خیابان Terzihane، پلاک هفت (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۸۰۳۹۵ ۹۰+
  • وب‌سایت: ibrahimpasha.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۹۸ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق لوکس و بزرگی در هتل ابراهیم پاشا

منبع عکس: ibrahimpasha.com

«هتل ابراهیم پاشا»‌ (Hotel Ibrahim Pasha) در موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای در محله سلطان احمد قرار دارد و در نتیجه با چند دقیقه پیاده‌روی به اکثر جاذبه‌های اصلی، مراکز خرید و رستوران‌های شهر می‌رسید؛ به‌طوری که موزه هنرهای ترکی و اسلامی فقط به‌اندازه دو دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارد.

کاخ توپکاپی در ۸۵۰ متری، مسجد ایاصوفیه در ۷۰۰ متری، آب‌انبار باسیلیکا در ۵۵۰ متری و مسجد آبی در ۱۶۰ متری هتل ابراهیم پاشا واقع شده‌اند که قطعا ارزش بازدید دارند. کارکنان مجرب هتل پیشنهادها و راهنمایی‌های خوبی برای گردش در شهر به شما می‌دهند و به این ترتیب، اقامت جذاب‌تری برایتان ایجاد می‌کنند. به‌لطف وجود تراموا در نزدیکی هتل (حدود ۳۰۰ متری)، دسترسی به نقاط مختلف شهر برایتان آسان خواهد بود. با پایان سفر، برای رفتن به فرودگاه می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید که شامل هزینه جداگانه می‌شود.

از میان اتاق‌های موجود در هتل ابراهیم پاشا می‌توانید اتاق‌های استاندارد تویین، استاندارد دبل، دلوکس دبل و دلوکس تویین را انتخاب‌ کنید. هر یک از اتاق‌ها، دکوراسیون مدرنی با تلویزیون، مبلمان شیک، سیستم گرمایشی از کف، پنجره‌های دو جداره، اتصال به اینترنت پرسرعت، تلفن، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات و تختخواب‌های استاندارد دارند. در طول اقامت خود می‌توانید از چای، قهوه، آب و میوه رایگان نیز بهره‌مند شوید.

برای صرف صبحانه به رستوران هتل بروید و خود را برای روزی پرانرژی آماده کنید یا به کافه هتل سر بزنید و از میان انواع نوشیدنی‌ها، نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش دهید. تراس روی بام بسیار زیبا است و به‌واسطه تعبیه صندلی‌های راحت می‌توانید حین استراحت، از تماشای چشم‌انداز بی‌نظیر شهر و مسجد ایاصوفیه لذت ببرید.

هتل نیلز استانبول

  • آدرس: منطقه فاتح، میدان بایزید (بیازیت)، محدوده بازار بزرگ، خیابان Dibekli Cami، پلاک ۱۳ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۲۵۱۷۳۲۳۹ ۹۰+
  • وب‌سایت: hotelniles.com
  • قیمت هتل برای دو نفر در سال ۱۴۰۲: از ۱۱۴ دلار به بالا (قیمت‌ها بر اساس تاریخ رزرو متغیر است.)
  • بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول در قسمت اروپایی

اتاق دبل در هتل نیلز استانبول

منبع عکس: booking.com

«هتل نیلز استانبول»‌ (Hotel Niles Istanbul) که توسط یک خانواده اداره می‌شود، در خیابانی خلوت در منطقه قدیمی شهر قرار گرفته است و فقط ۳۰۰ متر با ایستگاه تراموای بایزید و بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. برای بازدید از جاذبه‌های متعددی که در منطقه تاریخی سلطان احمد هستند، از قبیل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی تنها باید ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی به‌راحتی قابل‌درخواست است و در نتیجه برای دسترسی به فرودگاه استانبول که در ۳۵ کیلومتری هتل قرار دارد، دغدغه‌ای نخواهید داشت.

امکان رزرو جا در یکی از ۲۹ اتاق استاندارد (دبل و سینگل)، هشت سوئیت جونیور با حمام ترکی، دو سوئیت دلوکس و همین طور سوئیت پنت هاوس (مجهز به بالکن و نمای جزئی از دریا) در هتل نیلز وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این بوتیک هتل کوچک به سبک معاصر یا قرن ۱۹ عثمانی طراحی شده‌اند و دارای تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال کوچک، صندوق امانات، سشوار، خدمات خانه‌داری روزانه، وای‌فای رایگان و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

هتل نیلز استانبول یک تراس دنج با چشم‌انداز دریای مرمره دارد که اغلب پاتوق مهمانان است. در این تراس، میزهای غذاخوری در فضای روباز و همین طور فضای مسقف شیشه‌ای قرار گرفته‌اند و بهترین جا برای صرف صبحانه با شیرینی‌های خانگی، مربا، عسل، املت، میوه است. در طول روز نیز می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در تراس لذت ببرید.

سالن بدن‌سازی با تردمیل، دوچرخه و وزنه انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش است تا در طول سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ کنند. کارکنان هتل ۲۴ ساعته در دسترس هستند و علاوه بر خدمات کانسیرج، به شما در اجاره خودرو کمک می‌کنند و در صورت نیاز، اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های محلی ارائه می‌دهند.

تخت دونفره در هتل اپل تری

منبع عکس: booking.com، هتل  اپل تری

تاکنون در هتل‌های سه ستاره استانبول اقامت داشته‌اید؟ کدام‌یک از هتل‌ های استانبول را برای اقامت ترجیح می‌دهید؟ حتما نظر و تجربه خود را با کاربران کجارو در میان بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های سه ستاره استانبول حوالی میدان تکسیم کدامند؟

هتل یونیون پورت، هتل سام‌تایمز تقسیم و هتل پریمیست تقسیم

بهترین هتل های سه ستاره منطقه آسیایی استانبول کدامند؟

هتل پارک هاوس، مارمارا سوادیه رزیدنس و هتل ملک مودا

بهترین هتل های سه ستاره بخش اروپایی استانبول کدامند؟

هتل آتلانتیس رویال، هتل اپل تری و هتل پیک

چرا در سفر به استانبول بهتر است در هتل های سه ستاره اقامت کرد؟

زیرا در این هتل‌ها با صرف هزینه‌ای معقول و منطقی می‌توان اتاقی با تمامی امکانات لازم رزرو کرد.

منبع عکس کاور: booking.com (هتل ننا)

مطالب مرتبط:

دیدگاه