اعلام شرایط جوی شهرهای مسافرخیز در دو روز آینده

افشین حیدری
افشین حیدری چهار شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
اعلام شرایط جوی شهرهای مسافرخیز در  دو روز آینده

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین را تشریح و اعلام کرد.

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق نیمه ابری تا ابری و گاهی با وزش باد و رگبارهای پراکنده همراه خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران(۱۰ فروردین) صاف همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید و برای روز (۱۱ فروردین) نیز نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران با احتمال رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز فردا (۱۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و پس‌فردا (۱۱ فروردین) کمی ابری به‌تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

برای وضعیت جوی کرج طی روز(۱۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید و در روز (۱۱ فروردین) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق و کاهش زیاد دما خواهد بود. 

آسمان گرگان نیز طی این دو روز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد و نیمه ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد، در پاره‌ای نقاط نیز مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

آسمان ساری در ۱۰ فروردین صاف در اواخر وقت افزایش ابر و در ۱۱ فروردین ابری همراه با کاهش زیاد دما گاهی بارش باران و وزش باد همچنین آسمان شهر رشت طی روز (۱۰ فروردین ) صاف تا قسمتی ابری، در صبح مه رقیق، در بعضی ساعات وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر و طی روز(۱۱ فروردین) ابری و مه‌آلود و بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

تبریز نیز در دو روز (۱۰ و ۱۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری و ابری گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را تجربه می‌کند و آسمان مشهد روز (۱۰ فروردین) صاف گاهی افزایش ابر و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال بارش پراکنده  و طی روز (۱۱ فروردین) صاف تا کمی ابری گاهی افزایش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. 

وضعیت جوی اهواز فردا (۱۰ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی یا مه رقیق و وزش باد و پس‌فردا (۱۱ فروردین) قسمتی ابری تا ابری و احتمال رگبار، رعدوبرق و وزش باد همچنین آسمان شیراز در (۱۰ و ۱۱ فروردین) صاف گاهی وزش باد، در طول روز افزایش ابر و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 

وضعیت جوی بندرعباس نیز صاف تا کمی ابری، همراه با مه رقیق به‌تدریج افزایش غبار محلی و افزایش باد خواهد بود. 

 

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه