ارایه ۲۴ ساعته خدمات گردشگری به مسافران نوروزی

نادر نینوایی
نادر نینوایی شنبه، ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
ارایه ۲۴ ساعته خدمات گردشگری به مسافران نوروزی

با اعلام رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، از روز دوشنبه ارائه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته می‌شود.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران اعلام کرد که از روز دوشنبه خدمات گردشگری شهرداری تهران به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

رضا ناصری سرای، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، درباره سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری و خدمات جدید حوزه گردشگری در این سامانه اظهار کرد:

از برج ۲ امسال اتفاق جدیدی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری رقم زدیم و و تحول بزرگی اتفاق افتاد که مبارک بود و این موضوع را می‌توانیم در آمار مشارکت مردم مشاهده کنیم. این اتفاق بستر مشارکت مردم در موضوعات شهری را تسهیل کرد و مردم می‌توانند در آن اظهار نظر و همچنین انتقاد و شکایت کنند و بستر گزارشگری فساد را در سامانه ایجاد کردیم و حوزه گردشگری و خدمات شهری هم به این سامانه، اضافه می‌شود.

وی افزود:

امروز در سامانه ۱۳۷ پلاس، زیر کلیدی در سرشماره ۱۳۷ قرار دادیم که شامل خدمات شهروندی و گردشگری است که به عموم مردم این خدمات ارائه می‌شود و جامعه هدف ما همه مردم کشور هستند و مسافران نوروزی می‌توانند از آن استفاده کنند.

ناصری سرای گفت:

عزیزان در ساعات اداری می‌توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و زیر کلید خدمات شهروندی و گردشگری را انتخاب کنند که بحث اول در مورد راهنمایی و اخذ تورهای گردشگری شهر تهران و موضوع دوم در مورد راهنمایی و مشاوره در حوزه گردشگری است.در سامانه ۱۳۷ پلاس خدمات ما ۲۴ ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته می‌شود.

ناصری سرای خاطر نشان کرد:

تعدادی از کمپ‌ها در پارک‌ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به‌عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد کرده است و مردم می‌توانند با تماس با ۱۳۷ پلاس از اطلاعات آن آگاه شوند. در عید امسال با یک سوم حضور کارکنان، به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهیم داشت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه