غرفه «کانون جهانگردی و اتومبیلرانی» در نمایشگاه گردشگری افتتاح شد

فاطمه کرمی
فاطمه کرمی سه شنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۸
غرفه «کانون جهانگردی و اتومبیلرانی» در نمایشگاه گردشگری افتتاح شد

هم‌زمان با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، غرفه «کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی» نیز امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ افتتاح شد.

این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، صبح روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از مدیران ارشد گردشگری کشور و محمدحسین صوفی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. همچنین غرفه این کانون تا روز ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت هشت تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایش خودروهای تاریخی، اتومبیل‌های طبیعت‌گردی، خودروهای آفرود و کمپر، ارائه تخفیف‌های ویژه ۱۰ تا ۵۰ درصدی به متقاضیان دریافت کارت اشتراک امداد خودرو و گواهینامه بین‌المللی رانندگی، برگزاری جشن ۸۸ سالگی کانون و آفرودسواری مجازی، رونمایی از نخستین فروشگاه مجازی صنایع دستی بر بستر متاورس، برگزاری جلسات تخصصی و بازدید از مناطق تاریخی و گردشگری ایران با عینک‌های واقعیت مجازی، از جمله برنامه‌های غرفه کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی است.

بخش‌های صدور اسناد و مدارک بین‌المللی، حوزه اتومبیل‌رانی و وسیله‌های نقلیه تاریخی، امداد خودرو، شرکت خدمات مسافرتی ارس، شرکت سرمایه‌گذاری زاگرس و پرتال جامع گردشگری ایران  WWW.VISITIRAN.IR از بخش‌های حاضر در غرفه این کانون هستند.

کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به‌عنوان یکی از دست‌اندرکاران و کنشگران صنعت گردشگری کشور، امسال نیز همچون سال‌های گذشته با برنامه‌های مختلف و متنوع در این نمایشگاه، شرکت کرده است. همچنین محمدحسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این کانون، هم‌زمان با افتتاح این رویداد، از غرفه‌ها و نحوه حضور فعالان و شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه بازدید کرد.

غرفه «کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی» تا ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت هشت تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و گردشگری است.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه