حمایت از ایده‌های توسعه‌دهنده گردشگری کشاورزی توسط معاونت علمی ریاست جمهوری

افشین حیدری
افشین حیدری یکشنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰
حمایت از ایده‌های توسعه‌دهنده گردشگری کشاورزی توسط معاونت علمی ریاست جمهوری

رویداد سفر تندرستی زنبور عسل با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دوم تا چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

رویداد سفر تندرستی زنبور عسل با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دوم تا چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، آموزش و معرفی ۱۰ استارت آپ برتر در سه موضوع کلی «گردشگری کشاورزی»، «گیاهان دارویی» و «زنجیره ارزش زنبور عسل» است و تیم‌های برتر به شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری کشاورزی کشور معرفی خواهند شد.

این رویداد که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و توسط باشگاه نوآفرینی توسکانو و مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار می‌شود؛ سه بسته حمایتی زرین، سیمین و مسین را برای برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته است.

البته همه شرکت‌کنندگان در رویداد در شبکه باشگاه نوآفرینی توسکانو عضو شده و در جریان آموزش‌ها، دورهمی‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادها و داده‌های مفید دیگر قرار می‌گیرند.

همه کسانی که نوآوری و خلاقیت در موضوعات مرتبط ذکر شده را دارند می‌توانند در این رویداد مشارکت داشته باشند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه