استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در غرب پایتخت

افشین حیدری
افشین حیدری چهار شنبه، ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در غرب پایتخت

جلسه طرح استقبال از نوروز در میدان آزادی با حضور رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۹، مدیر مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی و مدیران شهری برگزار شد.

 شهرداری منطقه ۹ اعلام کرد:

با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، شایسته است از همین آغازین روز‌های اسفند با یک برنامه مدون و جامع و هم افزایی تمامی عوامل اجرایی برای اجرای برنامه‌های مفرح و شاد در غرب پایتخت برای مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی اقدام شود.

در این جلسه اجرای ویژه برنامه‌های ایام نوروز در غرب پایتخت با محوریت میدان آزادی، اجرای ویژه برنامه موسیقی اقوام، استقرار اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری، دوچرخه سواری تریال، قطار در میدان، استیج، برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی، استقرار ماشین‌های قدیمی، بازی‌های بومی و محلی، عروسک‌های غول پیکر با محوریت خانواده پیشنهاد شد.

همچنین برپایی سیاه چادر‌های ایران‌زمین، سازه‌های محیطی، بازی‌های دیجیتالی، دعوت از سفیران، ویژه برنامه‌های آداب و رسوم اقوام ایرانی از دیگر برنامه‌های مد نظر است.

برگزاری تور گردشگری در میدان آزادی، توزیع بسته‌های نوروزی، برپایی ویدئو مپینگ، نور افشانی و سفره هفت سین به وقت تحویل سال، جانمایی المان‌های نوری و حجمی در میدان آزادی و تپه‌های چهارگانه اطراف میدان آزادی با حجم‌های بزرگ و در مکان‌های مرتفع از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه