انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران - شمال

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران - شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد.

طبق گفته سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی مسدود است. وی دراین‌باره گفت:‌

سراسر محور چالوس در هر دو مسیر به‌دلیل عملیات عمرانی ناشی از ریزش کوه در مقاطعی از مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است. در همین راستا آزادراه تهران- شمال نیز مسدود بوده و ترددی در آن انجام نخواهد شد.

سرهنگ احمد شیرانی ادامه داد:

محور هراز نیز به‌دلیل انجام عملیات عمرانی تا روز شنبه مسدود است و در ترددی در آن انجام نخواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره دیگر محورهای مسدود نیز گفت:

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.   محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محورهای غیراصلی پونل  - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه