ارائه خدمات به زائران کربلا از طریق سامانه ملی سفر

نادر نینوایی
نادر نینوایی دوشنبه، ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۵
ارائه خدمات به زائران کربلا از طریق سامانه ملی سفر

با اعلام کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی افرادی که قصد سفر به کربلا در  ایام اربعین را دارند، می‌توانند اطلاعات مورد نیاز سفر خود را از سامانه ملی سفر دریافت کنند.

بنابر اعلام کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی زائران کربلا و مسافران اربعین ۱۴۰۱ می‌توانند اطلاعات مورد نیاز سفر خود را از سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ دریافت کنند.

سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به‌عنوان یکی از اعضاء اصلی ستاد هماهنگی خدمات سفر، همانند سال‌های پیش به‌منظور کمک به تسهیل در سفرهای هموطنان و زائران در شیفت‌های کاری متعدد به‌صورت شبانه‌روزی به نیازهای اطلاعاتی گردشگران و مسافران پاسخ می‌دهد.

اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی، مراکز درمانی و بیمارستان ها، مراکز خدمات رفاهی و پمپ بنزین های موجود در طول مسیرهای منتهی به مرزهای مشترک ایران و عراق از جمله اطلاعاتی است که گردشگران می‌توانند از طریق تماس با سامانه ملی سفر به آن دسترسی داشته باشند.

به مسافران و زائران توصیه می‌شود پیش از عزیمت به سفر، برای کسب اطلاعات کامل از وضعیت مسیر و مقصد سفر با سامانه ملی با شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه