ایمپلنت فوری در تهران + هزینه و اقساط

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
ایمپلنت فوری در تهران + هزینه و اقساط

مرکز ایمپلنت دندان با گردهم‌آوردن بهترین متخصصان و تجهیزات، خدمات حرفه‌ای و تخصصی را به مراجعان ارائه می‌دهد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همان طور که می دانید بی‌دندانی دارای معایب بسیار زیادی است. به همین دلیل در طول تاریخ درمان های متفاوتی برای بی‌دندانی ارائه شده است که هرکدام از آن‌ها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند؛ اما سوال اصلی اینجا است که کدام‌یک از آن‌ها بهترین درمان برای بی‌دندانی است.

همه افراد علاقه‌مند هستند که درمانی که انجام می‌دهند دارای کیفیت بالا و کمترین عوارض باشد تا بتوانند با خیال آسوده ایمپلنت خود را انجام دهند. ممکن است در انتخاب انواع مراکز ایمپلنت و متخصصان دچار سردرگمی شده باشید. در مرکز ایمپلنت دندان با انجام ایمپلنت های موفق بسیار بالا می‌تواند این امکان را برای شما فراهم آورد. مرکز ایمپلنت دندان دارای متخصصان و بهترین تجهیزات است و در این مرکز ایمپلنت دندان به‌صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود.

همچنین مرکز ایمپلنت برای انجام ایمپلنت فوری در تهران، دارای مراکز مختلف با دسترسی آسان در این شهر است تا شما هر کجای تهران که باشید بتوانید به مرکز نزدیک خود مراجعه کنید. حتما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ایمپلنت دندان، هزینه ایمپلنت و دریافت مشاوره رایگان به لینک زیر مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد درمان خود داشته باشید. همچنین امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت در این مرکز وجود دارد.

قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت دندان چیست؟

در بین تمام راه هایی که برای بی دندانی ارائه شده است ایمپلنت دندان بهترین درمان است. این درمان نسبت به دیگر درمان ها دارای مزایای بیشتری است از طرفی نیز دارای کاربرد بسیار بالایی است. ایمپلنت را می‌توان شبیه ترین درمان به دندان طبیعی معرفی کرد.

ایمپلنت دندان به‌علت مواردی که در بالا گفته شد و مزایای خود دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین بیماران است. به همین دلیل در طول زمان تغییر های زیادی کرد است و انواع متفاوتی از آن ارائه شده است. این تغییرات و ارائه شدن انواع متفاوت از ایمپلنت دندان باعث شده تا مزایای این درمان افزایش یابد. یکی از انواع ایمپلنت دندان، ایمپلنت فوری است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

ایمپلنت فوری چیست؟

ایمپلنت فوری همان طور که در بالا نیز اشاره شد یکی از انواع ایمپلنت دندان است. مهم‌ترین تفاوت ایمپلنت و ایمپلنت فوری در طول درمان است. به عبارت ساده می‌توان گفت طول درمان در ایمپلنت فوری کمتر از ایمپلنت معمولی است. به همین دلیل این نوع دارای محبوبیت خاصی در بین افراد است.

ایمپلنت فوری در تهران

به‌علت محبوبیت بالای ایمپلنت دندان، در شهر های متفاوتی این درمان انجام می‌شود. ایمپلنت فوری نیز همین گونه است ولی باید گفت به‌علت وجود تجهیزات و دکتران متخصص بیشتر در تهران، می‌توان با خیال راحت‌تر این درمان را در این شهر انجام داد.

انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران چه تاثیری دارد؟

می‌توان گفت انتخاب دکتر متخصص می‌تواند در این درمان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و درصد موفقیت این درمان را در بیمار افزایش دهد. به همین دلیل  نیز انتخاب پزشکی متخصص و با تجربه در این درمان بسیار مهم است. خوشبختانه باید گفت پزشکان متخصص با تجربه‌ای برای انجام ایمپلنت فوری در تهران وجود دارد که شما می‌توانید با جستوجو آن‌ها را پیدا کنید.

قیمت ایمپلنت فوری

همان طور که می دانید افراد زیادی دارای بی دندانی هستند و قصد انجام این درمان را دارند. به‌صورت طبیعی شرایط مالی این افراد یکسان نیست به همین دلیل نیز قیمت ایمپلنت فوری بسیار مهم است. به‌صورت خلاصه می‌توان گفت قیمت ایمپلنت فوری در تهران به عوامل متفاوتی بستگی دارد؛ اما در مقایسه با ایمپلنت های معمولی دارای قیمت بالاتری است. در صورتی که می‌خواهید با ایمپلنت های کره ای نیز آشنا شوید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مزایا و معایب ایمپلنت فوری

همان طور که می دانید هر درمان دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است. شما می‌توانید با دانستن این مزایا و معایب نسبت به شرایط خود بهترین تصمیم بگیرید. در این بخش به بررسی مزایا و معایب ایمپلنت فوری می‌پردازیم:

مزایا و معایب ایمپلنت

مزایا ایمپلنت فوری

همان طور که در ابتدا این مقاله گفته شد مهم‌ترین تفاوت و مزیت ایمپلنت فوری نسبت به ایمپلنت های معمولی در طول درمان است. شما می‌توانید با استفاده از ایمپلنت فوری در زمانی کوتاه تر به نسبت ایمپلنت به نتیجه برسید.

زیبایی ایمپلنت فوری

در برخی موارد افراد در نقاطی دچار بی دندان می‌شوند که تاثیر مستقیمی روی ظاهر آن‌ها دارد. این مورد می‌تواند اعتماد به نفس بیمار را کاهش دهد پس پیشنهاد می‌شود در این موارد از ایمپلنت فوری استفاده نمائید زیرا همراه با این درمان روکشی موقت به شما ارائه داده می‌شود که باعث بازگشت زیبایی به‌صورت شما است.

کمک به حفظ بافت لثه

زمانی که شما دندان خود را از دست می دهید بافت لثه و استخوان ها دچار تحلیل می‌شود. شما با ایمپلنت فوری از این اتفاق جلوگیری می‌کنید. در حقیقت این درمان به حفظ سلامتی و بافت لثه ی شما کمک زیادی می‌کند.

معایب ایمپلنت فوری

همانگونه که گفته شد ایمپلنت فوری نیز دارای معایب مخصوص به خود است. مهم‌ترین عیب این روش شکستگی آن است. یعنی به‌راحتی و با کمترین ضربه ممکن است دچار شکستگی شود پس شما باید از آن مراقبت های بیشتری انجام دهید.

دومین مورد همان طور که در بالا نیز اشاره شد و باید به آن دقت کرد میزان مهارت پزشک است. در ایمپلنت فوری پزشک باید از تجربه و تخصص بالایی برخوردار باشد زیرا با یک اشتباه این درمان با شکست مواج می‌شود. برای مثال پروتز موقت در این درمان باید با مهارت بالایی بارگذاری شود تا شما با مشکلاتی مواجه نشوید.

آخرین مورد نیز شرایط ایمپلنت فوری است. شما باید برای استفاده از این درمان دارای شرایط مخصوصی باشید که مهم‌ترین آن میزان استحکام استخوان فک است. به همین دلیل نیز بهترین مکان برای ایمپلنت فوری فک پایین است که دارای استحکام بیشتری است. پس باید دقت کرد که ایمپلنت فوری برای تمام افراد مناسب نیست.

چه افرادی می‌توانند از ایمپلنت فوری استفاده کنند؟

برای یافتن پاسخ این سوال به شما پیشنهاد می‌کنیم که به پزشک متخصص مراجعه نمائید و با آن مشورت کنید. زیرا فاکتور های متفاوتی برای پاسخ به این سوال وجود دارد که هرکدام از آن‌ها بسیار مهم است. ولی می‌توان گفت مهم‌ترین فاکتور برای انجام ایمپلنت فوری وجود استخوان مستحکم است.

بهترین زمان برای انجام ایمپلنت فوری

در ابتدا برای انجام ایمپلنت فوری باید به‌همراه عکس مخصوص ایمپلنت به پیش متخصص مراجعه نمائید و تنها متخصص می‌تواند بهترین زمان برای انجام ایمپلنت فوری را برای شما تعیین کند؛ اما اکثر پزشک ها بر این باورند که بهترین زمان برای انجام ایمپلنت فوری پس از کشیدن یا از دست دادن دندان است.

عوارض ایمپلنت فوری

همان طور که می دانید هر درمان دارای عوارض مخصوص به خود است. ایمپلنت فوری نیز از این قاعده خارج نیست البته اکثر عوارض ایمپلنت فوری به‌صورت کوتاه مدت است و پس از گذشت مدتی از بین خواهند رفت. برخی از عوارض ایمپلنت فوری به شرح زیر است:

  • عفونت
  • خونریزی
  • عدم موفقیت درمان

مراحل ایمپلنت فوری

مراحل ایمپلنت فوری همانند ایمپلنت معمولی است؛ اما با سرعت بیشتر. در ایمپلنت فوری همانند ایمپلنت معمولی، حفره ای در استخوان فک ایجاد می‌شود که فیکسچر در آن قرار می گیرد. پس از آن روکشی به‌صورت موقت روی آن قرار داده می‌شود. پس از گذشت مدتی و جوش خوردن فیکسچر با استخوان فک نوبت به پروتز دائم شما می‌شود که باید آن را تحویل بگیرید.

تفاوت ایمپلنت فوری و معمولی در چیست ؟

همان طور که از دو اسم هر دو آن‌ها مشخص است، ایمپلنت فوری طول درمان کمتری دارد. یکی از معایبی که معمولا به درمان ایمپلنت نسبت داده می‌شود، طول درمان بالای آن است. علت این طول درمان نیز مدت زمان مورد نیاز برای جوش خوردن پایه ایمپلنت به استخوان است؛ اما ایمپلنت فوری در صورتی که شرایط ایمپلنت فوری را داشته باشید، این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. در ادامه به بررسی تفاوت این دو نوع از ایمپلنت می‌پردازیم.

تفاوت در فیکسچر

به‌طور کلی پایه ایمپلنت یا فیکسچرهایی که برای ایمپلنت فوری استفاده می‌شوند، از تکنولوژی خاص تری بهره می برند و می‌توانند در مدت زمان کمتری به استخوان فک جوش بخورند.

اختلاف قیمت

همان طور که در بالا گفته شد پایه های ایمپلنت فوری با ایمپلنت های معمولی تفاوت دارند و همچنین تجهیزات و حساسیتی که در ایمپلنت فوری وجود دارد، به مراتب بیشتر است. به همین علت ایمپلنت های فوری از هزینه بیشتری به نسبت ایمپلنت های معمولی برخوردار هستند.

تفاوت مدت زمان ایمپلنت

ایمپلنت های معمولی برای کامل شدن طول درمان به‌مدت زمانی بین 3 تا 6 ماه وابسته به شرایط فرد نیاز دارند؛ اما ایمپلنت فوری این مشکل را برای افراد حل کرده است.

شرایط ایمپلنت فوری

یکی از معایب و تفاوت های ایمپلنت فوری و معمولی، شرایط خاص برای انجام ایمپلنت فوری است. برای انجام ایمپلنت فوری شما باید از سلامت استخوانی و دهان و دندان مناسبی برخوردار باشید و حتما متخصص شما باید معاینه های لازم را قبل از ایمپلنت فوری برای شما انجام دهد.

ایمپلنت فوری دندان جلو

به‌طور کلی ایمپلنت فوری در تهران برای دندان های جلو دارای استفاده بیشتر است. مراحل انجام ایمپلنت فوری دندان جلو با بقیه دندان ها تفاوت چندانی ندارد؛ اما به این علت که دندان های جلو در لبخند نمایان تر هستند، طول درمان در آن‌ها مهم‌تر هستند.

همچنین فشاری که برای دندان های جلو وارد می‌شود، کمتر است و برای زود جوش خوردن پایه ایمپلنت فوری مشکلی ایجاد نمیکند و به همین علت ایمپلنت فوری در دندان های جلو دارای محبوبیت بیشتری است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه