خدمات شهری کردان ؛ در کردان هرچیزی کجاست؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
خدمات شهری کردان ؛ در کردان هرچیزی کجاست؟

کردان از مقصد‌های پرطرفدار برای مهمانی و دورهمی به‌خصوص در تعطیلات و آخر هفته‌ها محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کردان از مقصد‌های پرطرفدار برای مهمانی و دورهمی به‌خصوص در تعطیلات و آخر هفته‌ها محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد؛ ازاین‌رو، خدمات شهری حائز اهمیت است.

ممکن است دنبال سوپرمارکت یا بانک‌های مختلف، داروخانه، خودپرداز بانک، بیمارستان یا از این دست امکانات مهم برای برطرف کردن نیازهایتان باشید. در این مطلب ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا به بهتر این خدمات شهری دسترسی پیدا کنید.

نیازهای مهمانی در کردان کرج

احتمالا شما هم تجربه مهمانی در کردان را داشته‌اید یا قصد مهمانی رفتن یا برگزاری آن را دارید. در این حالت اطلاع درباره خدمات مختلف شهری کردان به کارتان بیاید. در ضمن اگر قصد سفر یا برگزاری مهمانی را در این منطقه دارید یا می‌خواهید از قیمت اجاره ویلا در کردان اطلاع داشته باشید می‌توانید از سایت پینورست برای پیدا کردن بهترین ویلاهای کردان و چک کردن قیمت اجاره ویلا در سراسر ایران استفاده کنید.

امکانات مختلف کردان برای برگزاری مهمانی

ممکن است با دست پر به کردان نرفته باشید؛ یا شاید هم موقع اقامت در کردان مشکلاتی برایتان پیش بیاید و مجبور شوید خیلی فوری خودتان را به بیمارستان، بانک یا سوپرمارکت برسانید. در این صورت نگران نباشید چون کردان تقریبا از نظر امکانات شهری تکمیل است.

خیابان اصلی کردان کجاست؟

خیابان اصلی خود منطقه اصلی کردان بلوار شهدا است. در بلوار شهدا شما می‌توانید از پمپ بنزین تا فروشگاه قهوه را به‌سادگی پیدا کنید.

۱. داروخانه در کردان

برای پیدا کردن داروخانه در کردان می‌توانید سمت بلوار شهدای کردان بروید. در این بلوار چند داروخانه وجود دارد. مثلا داروخانه دکتر شمس که در بلوار شهدای کردان نزدیک خیابان امیر صحرایی قرار دارد.

در این بلوار خودپرداز بانک ملت هم وجود دارد. اگر از محلی‌ها پرس‌وجو کنید، داروخانه دامپزشکی نیز به‌راحتی در دسترس است. 

۲. ATM در کردان

در بلوار شهدا شما می‌توانید یک شعبه بانک ملی و یک شعبه بانک صادرات هم پیدا کنید. بانک صادرات دقیقا روبه‌روی کلینیک دامپزشکی پرشین است.

بانک ملی روبه‌روی خیابان ۲۵ متری دهیاری قرار گرفته است.

۳. رستوران‌های کردان

شما تقریبا هرچیزی که بخواهید را باید در بلوار شهدای کردان پیدا کنید. رستوران کردان، آشکده کوهپایه، بستنی شاد را در این بلوار پیدا کنید و یک روز خوشمزه برای خود بسازید.

۴.  سوپرمارکت و هایپرمارکت و فروشگاه در کردان کرج

به هر حال کردان همیشه شلوغ است. تقریبا هر تعطیلی که پیش بیاید تمام ویلاهای استخردار کردان پر می‌شوند. ازاین‌رو بسیار مهم است که در اطراف این ویلاها و حداقل در خیابان‌های اصلی به‌اندازه کافی سوپرمارکت و فروشگاه وجود داشته باشد.

اکثر خیابان‌های اصلی شهر حتما یک یا دو فروشگاه کوچک دارند؛ ولی فروشگاه‌های اصلی مثل هایپرمارکت کجا هستند؟

نزدیک داروخانه دکتر شمس سوپرمارکت شاهین و یک فروشگاه رفاه هم وجود دارد. هایپرمارکت پسرخاله نیز دقیقا جنب بانک صادرات است.

۵. پمپ بنزین کردان

برای سفر آخر هفته به کردان اغلب اوقات به ماشین شخصی نیاز داریم. بنابراین وجود پمپ بنزین، تعمیرگاه ماشین در کردان و کارواش از امکانات مهم و ضروری در این شهر است که به‌سادگی می‌توان به آن‌ها در همین بلوار دسترسی داشت. پمپ بنزین کردان، هم پرسی ایران نام دارد.

۶. امکانات تفریحی در کردان کرج

در کردان سایت پروازی کردان جزو یکی از سایت‌های محبوب پروازی است. تجربه آموزش برای پرواز با پاراگلایدر برای آن دسته از افرادی جالب است که دنبال تجربه هیجان در آسمان هستند. به‌خصوص پرواز بر فراز کردان که طبیعت زیبایی دارد.

کردان جاذبه تاریخی هم دارد. یکی از مکان‌های مهم تاریخی اینجا پل بانو صحرا است. این جاذبه دیدنی در غرب این منطقه قرار دارد و برای دوره صفویان است. 

در کردان، دهکده شناخته شده آرامش یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات دسته‌جمعی است. مجموعه ورزشی ایثار با چند سالن مجهز و زمین ورزشی، زمین‌های بازی کودکان، دریاچه مصنوعی برای ورزش قایقرانی و تعدادی آلاچیق برای دورهمی خانوادگی از دیگر امکانات تفریحی کردان است.

رپورتاژ

۷. بیمارستان‌های کردان

برای رفتن به بیمارستان باید به‌سمت کرج بروید. در واقع در خود منطقه ساوج‌بلاغ بیمارستان مجهز وجود ندارد، ولی درمانگاه، خانه بهداشت و بهداری در دسترس است.

دهکده سلامت محب نزدیک برغان، بیمارستان البرز در باغستان غربی، درمانگاه شبانه‌روزی خیابان خوشه استان البرز از مراکز درمانی است که می‌توانید در صورت لزوم به آن‌ها سر بزنید. 

دامپزشکی مزرعه نیز در همان بلوار شهدای کردان قرار دارد. همان طور که اشاره شد کلینیک دامپزشکی پرشین روبه‌روی بانک صادرات است.

۷. زمان مناسب برای برگزاری مهمانی در کردان کرج

رپورتاژ

بهترین وقت برای اجاره ویلا استخردار در کردان چه وقت است؟ فصل‌های بهار و تابستان مناسب هستند. هوای کردان به‌خصوص در زمستان از اغلب نقاط تهران سرد‌تر می‌شود و می‌دانیم اجاره ویلا استخردار مخصوص فصل‌های ابتدایی سال است. ولی اگر خوب در سایت پینورست بگردید، می‌توانید ویلاهای استخردار آب گرم مخصوص فصل سرد هم زیاد پیدا کنید.

برای پیدا کردن بهترین ویلاها و اجاره ویلا کردان به سایت پینورست سر بزنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه