صرفه جویی در وقت با اپلیکیشن اجاره آنلاین ویلا شب

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
صرفه جویی در وقت با اپلیکیشن اجاره آنلاین ویلا شب

اولین پلتفرم اجاره آنلاین ویلا، سایت شب است که در زمینه اجاره روزانه سوئیت و ویلا و اقامتگاه بومگردی در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه تقریبا همه ما با تکنولوژی درگیر هستیم. تلفن‌های همراه، لپ تاپ‌ها و از همه مهم‌تر فناوری اینترنت، تمام ابعاد زندگی ما را در برگرفته‌اند. تا پیش از کرونا، شاید استفاده از این نوآوری‌ها آن‌چنان بین تمام اقشار و تمام سنین گسترده نبود،‌ اما پس از همه‌گیری کرونا و آنلاین شدن تدریس و کار و ادارات و... حالا تقریبا همه افراد یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت دارند.

یکی از مزیت‌های استفاده از تکنولوژي به‌صورت روزمره، صرفه‌جویی در زمان و انرژی با فاکتور گرفتن از جابه‌جایی‌های اضافه است. در گذشته اگر می‌خواستید کار اداری انجام دهید، بیمه خود را تمدید کنید، درس بخوانید یا به کارهای بانکی خود رسیدگی کنید، باید مسافت زیادی را طی می‌کردید و خود را حضوری به محل می‌رساندید. اما حالا با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، بیشتر کارها به‌صورت آنلاین پیش می‌روند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

یک تکنولوژی و هزار فایده

همان طور که گفتیم اینترنت امروز بنای اصلی تمام فعالیت‌های ما را تشکیل می‌دهد. حتی کارهایی مانند افتتاح حساب نیز امروز به لطف اینترنت به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند و حتی تعاریف جدیدی مانند نئوبانک ایجاد شده است. این تکنولوژی البته فقط محدود به صنعت بانکداری نیست و در هر صنعتی نفوذ کرده است؛ حتی صنعتی مانند گرشگری و سفر که کمتر کسی قبل‌تر تصور می‌کرد این صنعت بتواند آنلاین باشد!

یکی از مواردی که به لطف تکنولوژی فراهم شده است، امکان اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه است. اجاره ویلا در شکل سنتی به این شکل بود که باید ابتدا به مقصد سفر می‌کردید و بعد از خستگی مسیر، ساعت‌ها با پرس‌وجو از افراد محلی به‌دنبال اقامتگاه مناسب می‌گشتید. در نهایت هم ممکن بود مورد مناسبی پیدا نکنید و به ناچار هزینه گزاف هتل را پرداخت کنید. اما حالا پلتفرم‌های اجاره ویلا و بومگردی این کار را آسان کرده‌اند.

حالا با کمک تکنولوژی، چه بخواهید یک شب بمانید چه یک هفته، به‌راحتی می‌توانید قبل از شروع سفر به‌صورت آنلاین اقامتگاه‌های مختلف را ببینید و بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. برای مثال: اولین پلتفرم اجاره آنلاین ویلا، سایت شب است که در زمینه اجاره روزانه سوئیت و ویلا و اقامتگاه بومگردی در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

سفر و تکنولوژی؛ چه تغییراتی رخ داده است؟

رپورتاژ

سفر همیشه لذت‌بخش است؛‌ اما سفری که در آن تکنولوژی دخیل باشد قطعا لذت بیشتری دارد. تصور کنید قصد سفر دارید و در منزل خود نشسته‌اید و با کمک شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال مقصدی جدید برای خود هستید. مقصدی انتخاب می‌کنید و نقاط دیدنی آن را مجددا با کمک جست‌و‌جو در سایت‌های مختلف پیدا می‌کنید. سپس مسیر را با استفاده از مسیریاب‌ها مشخص می‌کنید یا به‌دنبال رزرو بلیط وسایل نقلیه عمومی برای سفرتان می‌شد. به همین راحتی بخش اعظمی از اقدامات اولیه سفر خود را در عرض چند ساعت، در حالی که در منزل خود نشستید، انجام می‌دهید.

حتی بعد از نهایی شدن تمام مراحل می‌توانید اقامتگاه خود را در طول مدت سفر نیز اجاره کنید و با خیال راحت سفر خود را شروع کنید. تمام این موارد، امتیازاتی است که تکنولوژی‌های امروزی در اختیار ما قرار داده است. با صرف کوتاه‌ترین زمان و کمترین انرژی (تنها در حد جست‌و‌جوی کلمات و عبارات) برنامه سفر خود را مشخص کردید و حالا فقط باید منتظر روز موعود باشید.

سفر به گذشته و تجربه عکاسی در زمان با بومگردی

اگر به تاریخ و فرهنگ کهن نقاط مختلف ایران علاقه داشته باشید، اقامتگاه‌های بومگردی می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. این اقامتگاه‌ها به‌شکل سنتی و محلی هر منطقه ساخته می‌شوند و بهترین انتخاب برای دوست‌داران عکاسی هستند. چرا عکاسی؟ چون حس زندگی در این اقامتگاه‌ها جریان دارد و شما را به سالیان قبل برمی‌گردانند. عکاسی در روز و شب‌های اقامتگاه‌های بومگردی یا مشاهده تصاویر آن‌ها و حتی رزرو اقامت در آن، بوی عجیبی از تلفیق سنت و مدرنیته با کمک تکنولوژی‌ها می‌دهند.

صعود به قله‌ی توچال در تهران

رپورتاژ

اما با تکنولوژی می‌توان از راه دور به دل پایتخت هم زد؟ اگر قصد گردش در تهران را داشته باشید، قطعا یک روز برای این سفر کم خواهد بود. در چنین حالتی بهترین گزینه اجاره روزانه خانه در تهران یا آپارتمان مبله است. تصور کنید قصد صعود به قله توچال را دارید. بهتر است قبل از شروع سفر خود به موارد زیر توجه کنید. تلفن همراه خود را بردارید و سایت‌های هواشناسی را چک کنید، اخبار مربوطه را نیز فراموش نکنید. سپس مسیر خود را از نقشه‌های آنلاین مشخص کنید و حتی تصاویر ماهواره‌ای آن را ببینید. البته توصیه ما این است که با تورهای صعود به توچال همراه شوید که از مسیر به‌خوبی اطلاع دارند.

بعد از طی مراحل قبلی حتما به فکر اقامت باشید. انواع آپارتمان مبله و سوییت در تهران می‌توانند از گزینه‌های مناسب برای اجاره روزانه خانه در تهران باشند. سایت شب کار شما را آسان کرده است، چراکه شما می‌توانید با توجه به مقصد نهایی خودتان، اقامتگاه‌های نزدیک به آن را اجاره کنید. یادتان نرود که حتما قبل از سفر با دوستان و همراهان خود در این مسیر هماهنگ شوید تا در مسیر به مشکلی برنخورید.

در نهایت هم از مخترعان تکنولوژی سپاسگزار باشیم که کارهای مختلف را برای‌ ما آسان کرده‌اند!

مطالب مرتبط:

دیدگاه