۵ هتل مشهد نزدیک حرم که باید بشناسید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
۵ هتل مشهد نزدیک حرم که باید بشناسید!

هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) به‌دلیل راحتی در رفت و آمد مسافران همیشه جزو پر‌طرفدار‌ترین هتل‌های شهر مشهد است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

رزرو هتل مشهد نزدیک حرم، یقینا اولین اقدامی است که هر مسافری در سفر به شهر زیارتی مشهد انجام می‌دهد. هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) به‌دلیل راحتی در رفت و آمد مسافران همیشه جزو پر‌طرفدار‌ترین هتل‌های شهر مشهد هستند. این هتل‌ها به‌دلیل مسافت کوتاهی که تا بارگاه امام هشتم شیعیان دارند مورد استقبال زائران قرار می‌گیرند. اگر قصد سفر به مشهد و رزرو هتل در این شهر زیارتی سیاحتی را دارید به هیچ عنوان خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید. تیم متخصص گردشگری «های هتل» طبق تجربیات گران‌‌بهایی که در طی سالیان متمادی فعالیت خود در این حوزه به دست آورده است، پنج مورد از بهترین هتل‌های نزدیک حرم در مشهد را به شما معرفی می‌کند.

هر هتلی نقاط قوت و ضعف خود را دارا است، ما سعی کرده‌ایم تا محبوب ترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) که مورد تایید کثیری از مسافران و زائران هستند را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر خود به مشهد دغدغه پیدا کردن هتل خوب و نزدیک حرم را نداشته باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد هتلی شاهانه و فوق‌العاده لوکس است که سبک کاخ‌ گونه این هتل باعث تمایز آن با سایر هتل‌های پنج ستاره مشهد شده است. هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که مسافت بسیار کمی تا حرم مطهر رضوی دارد و در صورت تمایل مسافران و زائران می‌توانند از ترانسفر رایگان هتل تا حرم بهره گیرند. فاصله این هتل تا حرم با ترانسفر پنج دقیقه و به‌صورت پیاده ۱۰ دقیقه است. هتل قصر طلایی به‌دلیل امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردش سالانه میزبان بسیاری از مسافران و زائران از اقصی نقاط جهان است.

رپورتاژ

این هتل دارای اتاق‌ها و سوییت هایی با ویژگی‌های خاص خودشان هستند که انتخاب را برای هر سلیقه‌ای راحت‌تر کرده است. از امکانات برجسته این هتل می‌توان به: استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ، جکوزی، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، گیم نت و... اشاره کرد. اگر به‌دنبال هتلی فوق لاکچری و همچنین نزدیک به حرم می باشید، رزرو این هتل مشهد را از دست ندهید.

هتل درویشی مشهد

می‌توان اظهار داشت که هتل درویشی مشهد، مجلل ترین هتل مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده است و جزو نزدیک‌ترین هتل‌ها نسبت به حرم است. فاصله این هتل تا حرم در صورت استفاده از وسیله نقلیه حدود پنج دقیقه و در صورت پیاده روی چیزی در حدود ۱۰ دقیقه است. معماری داخلی هتل درویشی به سبکی مدرن است که زیبایی چشمگیری را به این هتل بخشیده است. این هتل دارای اتاق هایی با سبک های گوناگون: ملل، مصری، ایرانی اسلامی، رمی، ایرانی باستانی، هندی، عربی و چینی است. هتل درویشی مشهد اولین هتل آتریوم در شرق کشور محسوب می‌شود. امکانات ویژه این هتل پنج ستاره به شرح زیر هستند: استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، جکوزی، اتاق اسپا، ماساژ، رستوران و کافی شاپ های لوکس و ده ها امکانات دیگر. با رزرو این هتل مشهد تجربه سفری لوکس و به‌یادماندنی را برای خود و خانواده تان به ارمغان می آورید.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد یکی ازهتل‌های مجموعه الماس است که در نزدیکی حرم قرار دارد. مدت زمان رسیدن از این هتل به حرم امام رضا (ع) در صورت استفاده از وسیله نقلیه پنج دقیقه و در صورت پیاده روی چیزی در حدود ۱۰ دقیقه است. این هتل یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های مشهد است و از مهم‌ترین نکاتی که موجب تمایز این هتل پنج ستاره نسبت به سایر هتل‌ها می‌شود، سبک معماری اتاق هایش است. در هتل الماس ۲، اتاق‌هایی به سبک ایرانی، مصری، عربی و حتی آفریقایی نیز پیدا می‌شوند که متناسب با هر سلیقه‌ای طراحی شده‌اند. مهم‌ترین امکانات این هتل شامل: انواع رستوران‌های ایتالیایی، سنتی، ترکی، عربی، هندی، چینی، فرانسوی، سالن های تشریفات مجلل،  آرایشگاه زنانه و مردانه مجزا، استخر شنا، سونای بخار، خدمات اسپا، اتاق‌های جکوزی‌دار، سالن بیلیارد، و محوطه بازی هستند.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از متفاوت ترین هتل‌های شهر مشهد، هتل مدینه الرضا است. این هتل با سبک معماری ایرانی - اسلامی خود باعث شده است تا مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گیرد. هتل مدینه الرضا در نزدیک‌ترین نقطه نسبت به حرم امام رضا (ع) واقع شده است و تنها ۱۵۰ متر با حرم فاصله دارد.

رپورتاژ

این مسافت کوتاه باعث شده است که حتی بدون وسیله نقلیه نیز تنها با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی بتوانید به حرم بروید. هتل مدینه الرضا به گونه ای طراحی شده است که افراد جانباز نیز بتوانند به‌راحتی در این هتل اقامت داشته باشند و بدون هیچ مشکلی از اقامت خود لذت ببرند. این ویژگی هتل مدینه الرضا جزو بزرگترین نقاط قوت آن است. از امکانات این هتل مشهد می‌توان به: رستوران گردان، اتاق بازی کودکان، مجموعه آبی، کتابخانه، سالن ماساژ، مجموعه آبی آقایان، مجموعه آبی بانوان و سالن بدن‌سازی اشاره کرد.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد در ضلع شرقی حرم مطهر و ورودی صحن هدایت قرار گرفته و به‌دلیل مجاورت با حرم مطهر حضرت رضا (ع) همه ساله میزبان مسافران داخلی و بین المللی بسیار زیادی است. فاصله‌ی حدودی هتل قصرالضیافه تا حرم مطهر با وسیله ی نقلیه چیزی در حدود ۳۰۰ متر است و زمان تقریبی رسیدن به حرم حدود دو دقیقه است، همچنین این فاصله با پیاده روی ۲۵۰ متر و در حدود سه دقیقه است. به‌دلیل تنوع بالا میان اتاق های این هتل و همچنین متناسب با زمان رزرو، این اتاق‌ها دارای نرخ های متفاوتی هستند. این هتل تمامی امکانات مورد نیاز برای مسافران و زائران را پوشش می‌دهد و آسایش را در سفر برای آن‌ها فراهم می سازد. چنانچه قصد دارید تا در کوتاه‌ترین فاصله ممکن نسبت به حرم اقامت داشته باشید این هتل مشهد قطعا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا پنج هتل مشهد نزدیک حرم که میان مسافران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به مشهد بتوانید بهترین اقامتگاه مناسب خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. برخی از هتل‌های ذکر شده دارای نرخ قیمت‌های بالایی هستند، اما ما در سامانه تخصصی رزرواسیون «های هتل» این نوید را به شما می‌دهیم که می‌توانید این هتل‌های فوق لوکس را با پایین‌ترین قیمت ممکن و با تخفیف‌های ویژه در سایت ما رزرو کنید.

راه های ارتباطی با سامانه رزرواسیون «های هتل»:

  • سایت رزرو هتل‌های مشهد: https://hihotel.ir/mashhadhotels/
  • شماره تماس: ۰۹۰۵۷۱۹۸۰۰۹ | ۰۹۰۵۷۱۹۸۰۰۷ | ۰۹۰۵۷۱۹۸۰۰۱

مطالب مرتبط:

دیدگاه