بلیط هواپیما ارزان را از کدام ایرلاین ها می توان تهیه کرد؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
بلیط هواپیما ارزان را از کدام ایرلاین ها می توان تهیه کرد؟

در این مقاله درباره عوامل موثر در تهیه بلیط هواپیمای ارزان و ایرلاین‌هایی که مناسب‌ترین قیمت بلیط را عرضه می‌کنند، اطلاعاتی به‌دست خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از مهم‌ترین موارد در بحث سفر، خصوصا سفرهای هوایی، قیمت بلیط هواپیما است. به‌ویژه در این سال‌ها به‌دلایل مختلفی این هزینه‌ها افزایش یافته که باعث کاهش تمایل مسافران برای سفر با هواپیما شده است؛ با این وجود، با رعایت برخی موارد می‌توان بلیط هواپیما ارزان را خریداری کرد تا با این روش در هزینه‌های سفر، مقداری صرفه‌جویی به‌عمل آورد. برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان باید به عوامل موثر بر آن توجه کرد که یکی از این موارد، نوع ایرلاین است. در ادامه توضیحات کاملی در این رابطه ذکر خواهد شد.

عوامل متعددی بر قیمت نهایی بلیط هواپیما در یک مسیر خاص موثر است که مهم‌ترین آن‌ها شامل زمان سفر، نوع بلیط، کلاس پروازی، نحوه خرید بلیط به‌صورت حضوری یا اینترنتی و نوع ایرلاین است. اگر زمان سفر خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که در ایام خلوت سال به مسافرت بروید، می‌توانید بلیط هواپیما ارزان و هتل با قیمتی پایین‌تر رزرو کنید که مخارج نهایی سفر شما کاهش یابد.

علاوه بر این، نوع ایرلاین از موارد مهم دیگری است که تاثیر زیادی بر قیمت بلیط هواپیما دارد. برخی ایرلاین‌ها به‌دلیل خدمات بهتر و کیفیت بیشتر ناوگان هوایی، بلیط‌ها را با قیمت بیشتری می‌فروشند. در این بین تعدادی ایرلاین تازه‌تاسیس وجود دارند که به‌منظور جذب مسافر بیشتر، بلیط‌ها را با قیمت کمتری ارائه می‌کنند که می‌توانید بلیط هواپیما ارزان را از این شرکت‌ها خریداری کنید. این ایرلاین‌ها در ادامه بررسی شده است.

هواپیمایی زاگرس، مناسب برای بلیط هواپیما ارزان

ایرلاین زاگرس یکی از ایرلاین‌های تازه تاسیس ایران است که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. با وجود زمان نسبتا کمی که از تاسیس این شرکت گذشته است،، توسعه نسبتا خوبی داشته و در حال حاضر دارای ۱۹ فروند هواپیما است. هواپیماهای این ایرلاین شامل انواع ایرباس و مک‌دانل بوده که تنها دارای کلاس پروازی اکونومی هستند.

توسعه ناوگان و خدمات در چشم‌انداز ایرلاین زاگرس قرار گرفته است که سعی دارد این مهم را در کنار قیمت پایین‌تر بلیط‌ها به سرانجام برساند. با بررسی هواپیماهای مسیرهای مختلف می‌توانید این ایرلاین را در جایگاه شرکت‌هایی قرار می‌دهد که بلیط هواپیما ارزان می‌فروشند. مقاصد پروازی ایرلاین زاگرس بیشتر شهرهای ایران را در بر می‌گیرد.

بلیط هواپیما ارزان را از کدام ایرلاین ها می توان تهیه کرد؟

ایرلاین ایران ایرتور به مرکزیت مشهد

ایران ایرتور شرکت هواپیمایی خصوصی است که توسط ایران ایر یا هما تاسیس شد. با وجود قدمت بالای این شرکت هواپیمایی، یکی از ایرلاین های ارزان در ایران محسوب می‌شود. این ایرلاین در حال حاضر ۱۲ فروند هواپیما دارد که شامل انواع ایرباس و مک دانل است. دفتر مرکزی این ایرلاین در مشهد است که بیشتر پروازهای منتهی به مشهد را نیز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه این ایرلاین گزینه مناسبی برای خرید بلیط هواپیما مشهد با قیمتی پایین‌تر خواهد بود.

کلاس های پروازی این ایرلاین شامل بیزینس و اکونومی بوده که در هرکدام خدمات متفاوتی ارائه می‌شود. در کلاس اکونومی، خدمات معمولی ارائه می‌شود که قیمت آن نیز پایین‌تر است؛ اما قیمت بلیط هواپیما در بیزینس کلاس به‌دلیل صندلی های راحت‌تر و خدمات بیشتر، از کلاس اکونومی بیشتر است. این ایرلاین نیز علاوه بر خدمات متنوع از متولیان ارائه بلیط هواپیما ارزان در مسیرهای به مقصد مشهد محسوب می‌شود.

ایرلاین پارس ایر، شرکتی تازه تاسیس

شاید نام ایرلاین پارس ایر را کمتر شنیده باشید؛ اما افرادی که سفرهای متعددی را با هواپیما انجام می‌دهند، این شرکت را به‌عنوان شرکتی می‌شناسند که بلیط هواپیما ارزان ارائه می‌دهند. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد که جزء شرکت‌های هواپیمایی تازه‌تاسیس محسوب می‌شود. شرکت پارس ایر از سه هواپیمای بمباردیر CRJ 200 در ناوگان خود استفاده می‌کند که طبق مجله های معتبر بین المللی در زمره هواپیماهای امن جهان قرار دارد.

بلیط هواپیما ارزان را از کدام ایرلاین ها می توان تهیه کرد؟

هواپیماهای این شرکت علاوه بر مسیرهای مهم داخلی، برخی مسیرهای هوایی به شهرهای کوچک‌تر را نیز پوشش می‌دهد. علاوه بر این، پارس ایر برخی مسیرهای بین المللی به کشورهای نزدیک را نیز در برنامه پروازی خود قرار داده است. کلاس های پروازی این شرکت شامل اکونومی و بیزینس بوده که در پروازهای داخلی، کلاس اکونومی را ارائه می‌دهد.

شرکت هواپیمایی ساها، ارائه‌دهنده بلیط هواپیما ارزان

ایرلاین ساها، یکی از شرکت‌های کوچک، اما نسبتا قدیمی است که توسط نیروی هوایی ارتش تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی دارای سه فروند هواپیمای بوئینگ است که در برخی مسیرهای مهم مانند مشهد به تهران، اردبیل، کیش، ارومیه و تهران به شیراز تردد دارد. کلاس های پروازی ایرلاین ساها تنها شامل اکونومی است. این شرکت هواپیمایی یکی از ایرلاین هایی است که می‌توان برای خرید بلیط هواپیمای ارزان، از آن استفاده کرد.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

شاید در نگاه اول تعجب کرده باشید که چرا این ایرلاین را در فهرست شرکت‌های هواپیمایی ارزان ذکر کرده‌ایم؛ اما با بررسی قیمت بلیط هواپیمای این ایرلاین در مسیرهای مختلف متوجه شدیم که این ایرلاین نیز می‌تواند جزو شرکت‌هایی باشد که بلیط هواپیما ارزان را به فروش می‌رساند. ایرلاین کیش ایر همان طور که از نامش پیدا است در جزیره کیش و با هدف افزایش و سهولت سفر به این جزیره تاسیس شده است. ناوگان هوایی این ایرلاین شامل ۹ فروند هواپیمای ایرباس و فوکر است.

ایرلاین کیش ایر، علاوه بر کیش به بیشتر شهرهای مهم داخلی و برخی کشورهای همسایه پرواز می‌کند. از مهم‌ترین مسیرها می‌توان به تهران مشهد، تهران اصفهان و اصفهان به مشهد اشاره کرد که بلیط هواپیما ارزان در این مسیرها نیز توسط کیش ایر به فروش می‌رسد. با این وجود بیشتر پروازهای این ایرلاین به مقصد کیش یا از مبدا کیش است در صورتی که می‌خواهید به کیش سفر کنید توصیه می‌کنیم بلیط هواپیما کیش این ایرلاین را خریداری کنید زیرا  با قیمت پایین‌تری نسبت به سایر ایرلاین‌ها ارائه می‌دهد.

شرکت هواپیمایی وارش

ایرلاین وارش، یکی از تازه تاسیس‌ترین و در عین حال، با کیفیت‌ترین ایرلاین های داخلی است که از نیروهای مجرب برای پروازهای خود استفاده می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۹۶ و در شهر ساری تاسیس شد که در حال حاضر از پنج فروند هواپیمای بوئینگ بهره می‌برد. مقاصد پروازی این ایرلاین بیشتر شهرهای مهم را پوشش می‌دهد. با بررسی تقویم پروازی مسیرهای مختلف متوجه خواهید شد که این ایرلاین نیز، بلیط هواپیما ارزان را با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌کند.

سخن پایانی

نوع ایرلاین یکی از عوامل مهم بر قیمت بلیط هواپیما است که تاثیر زیادی بر هزینه نهایی سفر هوایی دارد. در این مقاله برخی از ایرلاین های مهم که بلیط هواپیما را با قیمتی کمتر می‌فروشند بررسی شده است. پس از اینکه از انتخاب نوع ایرلاین در مسیر پروازی خود اطمینان حاصل کردید کافی است بلیط هواپیمای آن ایرلاین را رزرو کنید. با مراجعه به وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما و پس از انتخاب مبدا و مقصد، می‌توانید با استفاده از فیلترهای تعبیه شده، نوع ایرلاین را تعیین کرده و تنها بلیط‌های آن ایرلاین را مشاهده کنید.  

مطالب مرتبط:

دیدگاه