بهترین هتل های یو آل آنتالیا | معرفی هتل‌ها + رتبه و قیمت (2023)

نگین توکلی
نگین توکلی شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین هتل های یو آل آنتالیا | معرفی هتل‌ها + رتبه و قیمت (2023)

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که با وجود هتل‌های یوآل، مکانی مناسب برای استراحت و گذراندن تعطیلاتی بی‌نقص به شمار می‌آید.

یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های آنتالیا، بهترین هتل های آنتالیا و هتل‌های یوآل هستند؛ هتل‌هایی که با رزرو آن‌ها می‌توانید از امکانات و خدمات هتل از جمله وعده‌های غذایی متنوع (صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه)، میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌ها و برخی از امکانات رفاهی به‌صورت رایگان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز استفاده کنید. بیشتر هتل های یوآل آنتالیا، پنج و چهار ستاره هستند و اقامتی بی‌نهایت دلپذیر و به‌یادماندنی را برای شما فراهم می‌کنند.

آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه قرار دارد و با وجود آب و هوای مدیترانه‌ای، بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها و جاذبه‌های متعدد، هر سال میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است. از مهم‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا می‌توان به سواحل زیبا، برج ساعت، موزه‌ها، ویرانه‌های باستانی، آبشارها، مراکز خرید مدرن، بازاهای سنتی و آکواریوم اشاره کرد.

در ادامه برترین هتل های یوآل آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتی درباره امکانات و قیمت آن‌ها در اختیار شما خواهیم گذاشت.

در نظر داشته باشید که قیمت‌ها در فصل داغ گردشگری (اواسط تابستان) ذکر شده و رزرو هتل آنتالیا در قالب تورهای چندروزه بسیار ارزان‌تر از رزرو به‌صورت فردی است.

بهترین هتل های آنتالیا:

هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۴ (بازسازی در سال ۲۰۲۱)
  • تعداد اتاق‌ها: ۳۵۲
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ (اتاق دبل برای یک شب): ۲۰۲ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹٫۱
  • محدوده آدرس: آنتالیا، کمر (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.sealifehotels.com
  • تلفن: ۶۴۰۰ ۸۱۴ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴۲ کیلومتر (۴۵ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۵۷ کیلومتر (۵۳ دقیقه)

هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

«هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر» (Sealife Kemer Resort Hotel - Ultra All Inclusive) از بهترین هتل‌های یو آل آنتالیا است که ۱۸ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد؛ البته نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا سرویس‌ها طبق یک برنامه‌ریزی منظم از هتل شما را در ظرف چند دقیقه به ساحل می‌رسانند و از ساحل به هتل برمی‌گردانند. فاصله این هتل از ساحل عمومی مرکز باتی نیز حدود ۱٫۲ کیلومتر است. این هتل یوآل هشت نوع اتاق از جمله اتاق استاندارد بزرگ، سوئیت جونیور، سوئیت، اتاق سوپریر، اتاق استاندارد سینگل، سوئیت ویژه، اتاق دبل استاندارد، اتاق استاندارد سه نفره دارد.

هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر با اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، بالکن با منظره دریا یا باغ و حمام اختصاصی با دوش و همچنین خدمات و امکانات رفاهی چون باغ، ساحل اختصاصی، چهار رستوران (سرو غذاهای ترکی، مکزیکی و مدیترانه‌ای به‌صورت سفارشی از منو و سرو غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه)، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز، استخر سرپوشیده، سونا، سرگرمی‌های عصرانه، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین بازی کودکان، میز تنیس، دارت، اجاره ماشین، خدمات ترانسفر فرودگاهی، وای‌فای رایگان و مرکز تناسب اندام مکانی فوق‌العاده برای اقامت در آنتالیا به شمار می‌رود. مهمانان این هتل می‌توانند از بوفه صبحانه یا صبحانه سفارشی در اتاق خود لذت ببرند.

محوطه هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

پارک آبی، اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های سرگرمی، کلاب کودکان، ورزش‌های آبی، میز بیلیارد، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، لاندری، روم سرویس روزانه، میز تور، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، مینی مارکت و پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی، انگلیسی و روسی از دیگر امکانات رفاهی هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر هستند.

چک این در این هتل در ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ و چک اوت در ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر دو سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید.

هتل یو آل باروت کالکشن کمر

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۳ (بازسازی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸)
  • تعداد اتاق‌ها: ۳۶۰
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ (اتاق دبل برای یک شب): ۴۵۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹٫۱
  • محدوده آدرس: آنتالیا، کمر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۴۹۶۰۰ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴۳٫۵ کیلومتر (۴۶ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۵۸ کیلومتر (۵۵ دقیقه)

هتل یو آل باروت کالکشن کمر

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

«هتل یو آل باروت کالکشن کمر» (Kemer Barut Collection - Ultra All Inclusive) در فاصله ۶۵۰ متر از ساحل عمومی مرکز باتی قرار دارد. از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی ارائه شده در این هتل می‌توان به مواردی چون پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا، باشگاه کودکان، یک پارک آبی، تنیس روی میز، دارت، اجاره ماشین، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان اشاره کرد. هتل یو آل باروت کالکشن کمر دارای پنج رستوران است؛ رستوران پالمیه، صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌کند؛ در حالی که چهار رستوران دیگر، منوی غذاهای ترکی، دریایی، آسیایی و ایتالیایی را به‌صورت سفارشی و تنها در وعده شام در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

در پنج رستوران هتل یو آل باروت کالکشن کمر می‌توانید از انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی، دریایی، آسیایی و ایتالیایی لذت ببرید

تمام اتاق‌های هتل یو آل باروت کالکشن کمر با طراحی داخلی بی‌نظیر مجهز به تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، منوی بالش و حمام اختصاصی با دوش هستند. صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، بولینگ، بیلیارد، اتاق بازی، محل نگهداری چمدان، خدمات ماساژ، خدمات مو و زیبایی، حمام ترکی، مینی مارکت، شاتل فرودگاهی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، لاندری و پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی، انگلیسی و روسی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌روند. 

چک این در هتل باروت کالکشن کمر در ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک اوت در ساعت ۶ تا ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید.

هتل یو آل باروت کالکشن لارا

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۵
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۱,۰۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹٫۱
  • محدوده آدرس: آنتالیا، لارا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۴۹۶۰۰ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۲۳ کیلومتر (۲۶ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۲ کیلومتر (۱۵ دقیقه)

هتل یو آل باروت کالکشن لارا

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل یو آل باروت کالکشن لارا (Lara Barut Collection-Ultra All Inclusive) از بهترین هتل‌های مجموعه باروت کالکشن است. این هتل ساحلی با وجود امکاناتی چون اسپا، حمام ترکی، سونا، مرکز زیبایی، باشگاه کودکان، استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی، سواحل مخصوص بزرگسالان، زمین تنیس و اسکواش، سالن بدن‌سازی، مینی گلف، اسب‌سواری، مرکز ورزش‌های آبی، نمایش‌های سرگرمی توسط تیم انیمیشن گروه باروت کالکشن، موسیقی زنده و پارکینگ رایگان محلی مناسب برای استراحت در آنتالیا به‌خصوص برای زوج‌های جوان و گذراندن ماه عسل به شمار می‌آید.

هتل یو آل باروت کالکشن لارا دارای ۲۴ ویلای اختصاصی (به وسعت ۲۴۵ تا ۹۸۳ متر مربع با تعداد اتاق‌های مختلف) در محوطه‌ای به مساحت ۲۵,۰۰۰ متر مربع با باغ اختصاصی و دو استخر خصوصی و امکانات ویژه‌ای چون امکان سفارش از منوی ویژه رستوران‌ها و اتاق‌های متنوع در سه محوطه اصلی، باغ و لاگونا است؛ اتاق‌هایی که همه مجهز به بالکن‌های بزرگ و مشرف به دریا با میز و صندلی، قسمت نشیمن مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی (در صورت درخواست) و مینی‌بار هستند.

منابع عکس‌ها: barutlara.com. عکاس: نامشخص

در هتل یو آل باروت کالکشن لارا، ۹ رستوران فعال هستند؛ در رستوران زستفول بازار (Zestful Bazaar)، صبحانه، ناهار و شام (ترکی و بین‌المللی) به‌صورت بوفه سرو می‌شود؛ در حالی که هفت رستوران به نام‌های تیرمیس، آکدنیز، بی‌بی‌کیو، کویو، صندل، «پیزریا دی» و «آی‌آر‌کیو سوشی» به‌ترتیب غذاهای محلی، مدیترانه‌ای، گریل و باربیکیو، ترکی، دریایی، ایتالیایی و سوشی را به‌صورت سفارشی در وعده شام سرو می‌کنند. رستوران «تورونوچ» نیز منوی سفارشی از غذاهای بین‌المللی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که رستوران‌های این هتل منوی گیاهی، بدون لاکتوز و بدون گلوتن نیز سرو می‌کنند؛ به‌علاوه، یک شیرینی‌پزی و پنج کافه برای سرو نوشیدنی نیز در این هتل وجود دارد.

چک این در هتل یو آل باروت کالکشن لارا از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، محل نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی، اجاره ماشین، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، لاندری، خدمات پوست و مو، کلاس‌های یوگا، ماساژ و پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی، انگلیسی و روسی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌روند. 

هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۱۳
  • تعداد اتاق‌ها: ۴۷۲
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۷۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹٫۲
  • محدوده آدرس: آنتالیا، بلک (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: kayahotels.com/en/oteller/kaya-palazzo-golf-resort
  • تلفن: ۰۰۴۰ ۷۱۰ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۶٫۵ کیلومتر (۳۵ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۲۸ کیلومتر (۲۷ دقیقه)

هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

در هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت می‌توانید در اتاق‌ها، سوئیت‌ها، ویلاها یا عمارت‌های مجلل و تازه‌ساخت اقامت کنید

هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت (Kaya Palazzo Golf Resort)، هتلی پنج طبقه با وسعت ۹۰,۰۰۰ متر مربع است که در محوطه‌ای به مساحت ۱۲۰,۰۰۰ متر مربع قرار دارد. از سرویس‌های رایگان این هتل می‌توان به دکوراسیون اتاق با گل‌های تازه در روز رسیدن شما به هتل، وان حمام پر شده با گل، سبد میوه، نوشیدنی و کیک به‌شکل قلب در اتاق در روز رسیدن به هتل، سرو صبحانه در اتاق در دومین روز اقامت، سرو شام در یکی از رستوران‌ها با منوی سفارشی (یک بار در طول اقامت)، روم سرویس روزانه و وای‌فای رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های سوپریر با چشم‌انداز دریا، اتاق‌های سوپریر هندی‌کاپ، اتاق‌های سوپریر سوئیم‌آپ، سوئیت با چشم‌انداز دریا، سوئیت پالاتزو با چشم‌انداز دریا، سوئیت سوئیم‌آپ، سوئیت خانوادگی دوبلکس و سوئیت سوئیم‌آپ دوبلکس از جمله اتاق‌های هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت با مساحت ۳۰ تا ۱۰۸ متر مربع هستند. این هتل همچنین دارای ۱۱۹ سوئیت لاکچری لاگون، ۱۳ ویلای مختلف با وسعت ۷۵ تا ۱۷۵ متر مربع و ۱۰ عمارت مجلل با مساحت ۱,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰ متر مربع می‌شود. تمام واحدهای اقامتی این هتل مجهز به تهویه مطبوع، گاوصندوق، کتری برقی، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، حمام خصوصی و تراس با منظره استخر و طبیعت هستند.

نمای هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

فروشگاه‌ها، اجاره ماشین، دکتر و پرستار، ویلچر، لاندری، خشک‌شویی و اتوشویی، بوتیک لباس، عکاس، مغازه جواهرفروشی، مرکز بازی، خدمات زیبایی، برنامه‌های ویژه سرگرمی، ورزش‌های آبی (مانند غواصی)، فروشگاه گل، ساحل اختصاصی به طول ۲۰۰ متر، چترها و صندلی‌های آفتاب، باغ وسیع، استخر کودکان و استخرهای روباز با چندین سرسره آبی، سه زمین گلف، زمین تنیس، تنیس روی میز، دارت، سونا، اسپا با محوطه داخلی ۴۰۰ متر مربع، خدمات پوست و مو، خدمات ماساژ، پارکینگ خصوصی رایگان، شاتل فرودگاهی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی، عربی، انگلیسی و روسی از امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت به شمار می‌آیند.

در هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت، پنج رستوران با منوی سفارشی (آسیایی، آسیای میانه، ایتالیایی، استیک، بین‌المللی، گریل و باربیکیو، دریایی)، یک رستوران بوفه با سرو غذاهای بین‌المللی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و یک رستوران با منوی سفارشی بین‌المللی، گریل و باربیکیو و همچنین سرو بوفه در سه وعده وجود دارد. 

چک این در هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل آی‌سی رزیدنس

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • تعداد ویلاها: ۴۳
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در ویلای دریاچه (برای دو نفر): ۱,۰۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹٫۱
  • محدوده آدرس: آنتالیا، لارا (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: residence.ichotels.com.tr/en
  • تلفن: ۲۸۰۰ ۴۳۱ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۳ کیلومتر (۳۰ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۶٫۵ کیلومتر (۲۳ دقیقه)

هتل آی‌سی رزیدنس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

ویلاهای هتل آی‌سی رزیدنس محلی مناسب برای اقامتی در آرامش در لارا، سرسبزترین منطقه آنتالیا، هستند

هتل آی‌سی رزیدنس (IC Hotels Residence) در منطقه کوندو، سرسبزترین منطقه آنتالیا، تنها هفت دقیقه پیاده تا ساحل اختصاصی فاصله دارد و ویلاهای آن، اقامتگاه‌هایی لوکس برای اقامت محسوب می‌شوند. از انواع ویلاهای این هتل می‌توان به ویلای دریاچه، ویلای بالی با استخر خصوصی، ویلای بالی دلوکس با استخر خصوصی، ویلای دلوکس سوپریر با استخر خصوصی و ویلای دلوکس دریاچه اشاره کرد.

محیط باغ وسیع، استخر روباز با مساحت ۴,۰۰۰ متر مربع، پارک آبی، ورزش‌های آبی، مینی گلف، اسکواش، زمین تنیس، تنیس روی میز، بدمینتون، بولینگ، دارت، کارائوکی، بیلیارد، کلاب شبانه، اسپا با معماری شرقی (حمام ترکی، ارائه خدماتی چون ماساژ تایلندی، حمام گل و درمان‌های مختلف پوستی)، چتربازی و جت اسکی، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، محل نگهداری چمدان، اجاره ماشین، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، لاندری، خدمات زیبایی، کلاس‌های یوگا، مرکز تناسب اندام، مینی مارکت، رستوران با امکان سرو انواع غذا و رژیم‌های غذایی، کافه و پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی، انگلیسی و روسی از خدمات هتل آی‌سی رزیدنس هستند.

چک این در هتل آی‌سی رزیدنس از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل آکرا

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۲۶۵ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹
  • محدوده آدرس: آنتالیا، لارا (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: akrahotels.com/en
  • تلفن: ۴۴۴۴۰۴۵ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴٫۵ کیلومتر (۹ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۵ کیلومتر (۲۲ دقیقه)

هتل آکرا

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل آکرا (Akra Hotels)، هتلی پنج ستاره در کنار دریا و در نزدیکی مرکز شهر است که شما با اقامت در آن می‌توانید هم‌زمان از خیابان‌های سرزنده شهر همراه با فضای آرام و گرم مناظر مدیترانه لذت ببرید. اتاق‌ها، سوئیت‌ها و سوئیت‌های پنت هاوس این هتل، بالکن‌هایی با چشم‌انداز دریای مدیترانه و کوه‌های تورورس یا شهر دارند و همگی مجهز به امکاناتی چون تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با دوش و سشوار، کتری برقی و وای‌فای رایگان هستند.

مرکز سلامتی و اسپا شامل سونا، حمام ترکی و طیف وسیعی از ماساژ، سالن بدن‌سازی مجهز، ورزش‌های آبی از جمله غواصی، کلاب کودکان، زمین بازی کودکان، بولینگ، دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، پارکینگ رایگان، چهار رستوران با امکان سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی (غذاهای دریایی، نان های تازه تهیه شده، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا، غذاهای ارگانیک و طیف وسیعی از تنقلات)، چهار استخر سرپوشیده و روباز، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، مینی مارکت، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات پوست، مو و زیبایی و پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی از خدمات هتل آکرا به حساب می‌آیند.

چک این در هتل آکرا از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر سه سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل کالیستا لاکچری ریزورت

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۷
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۷۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹
  • محدوده آدرس: آنتالیا، بلک (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.calista.com.tr/en
  • تلفن: ۷۱۰۰۱۵۰ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴۰ کیلومتر (۳۷ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۳۰ کیلومتر (۳۰ دقیقه)

پارک آبی هتل کالیستا لاکچری ریزورت

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

در هتل کالیستا لاکچری ریزورت به انواع امکانات ورزش‌های آبی و غیرآبی مانند موج‌سواری، قایقرانی، فوتبال، بولینگ، بیلیارد و غیره دسترسی دارید

هتل کالیستا لاکچری ریزورت (Calista Luxury Resort) یکی از محبوب‌ترین هتل های یو آل آنتالیا است که تنها ۶ دقیقه پیاده تا ساحل خصوصی دریای مدیترانه و هفت کیلومتر با ۱۰ زمین گلف برجسته آنتالیا فاصله دارد. 

مدرسه موج‌سواری و قایقرانی، اسپا با مساحت ۳,۵۰۰ متر مربع (سونا، ماساژ، حمام ترکی و درمان‌های زیبایی پوست)، زمین تنیس، یک زمین فوتبال پنج نفره، یک سالن بولینگ، بدمینتون، دارت، اسب‌سواری، هایکینگ، بیلیارد، مینی کلاب، پارکینگ رایگان، سه استخر سرپوشیده و روباز، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پخش فیلم، مینی مارکت و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، بلاروسی، هلندی و روسی از خدمات هتل کالیستا لاکچری ریزورت محسوب می‌شوند.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

تمام اتاق‌های هتل کالیستا لاکچری ریزورت دارای بالکن یا تراس خصوصی با منظره‌ای رو به دریا یا کوه، تلویزیون ماهواره‌ای، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی بزرگ هستند. چک این در هتل کالیستا از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۴ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر دو سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هشت رستوران در هتل کالیستا لاکچری ریزورت وجود دارد. رستوران بلوم در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام، غذاهای ترکی، ایتالیایی، بین‌المللی و انواع پیتزا را به‌صورت بوفه سرو می‌کند؛ در حالی که هفت رستوران دیگر غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی، فرانسوی، آسیایی، ترکی، مدیترانه‌ای، دریایی و آمریکای لاتین را به‌صورت سفارشی به مهمانان ارائه می‌دهند.

هتل پریمیوم یو آل آکا آنتدون

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۵
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۳۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۹
  • محدوده آدرس: آنتالیا، کمر، بلدیبی (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.akkahotels.com
  • تلفن: ۹۹۹۹ ۸۲۴ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۳ کیلومتر (۳۸ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۴۳ کیلومتر (۴۶ دقیقه)

هتل پریمیوم یو آل آکا آنتدون

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل پنج طبقه پریمیوم یو آل آکا آنتدون (Akka Antedon Hotel - Premium Ultra All Inclusive) تنها سه دقیقه پیاده تا ساحل آنتالیا فاصله دارد و اقامت در آن بیشتر به خانواده‌هایی توصیه می‌شود که با نوزادان یا کودکان خود به آنتالیا سفر می‌کنند؛ زیرا در این هتل امکانات گسترده و منحصربه‌فردی از جمله مینی کلاب، استخرهای کودکان، منوی ویژه، بوفه مخصوص، رستوران، زمین بازی، جلسات نمایش فیلم، بازی‌های متنوع و فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی و بازی‌های پازلی به‌طور خاص برای کودکان طراحی شده است. کارکنان سرگرمی هتل رویدادهایی را برای کودکان با موضوعاتی مانند پیتر پن، دزدان دریایی و مهمانی‌های خواب برگزار می‌کنند. کودکان همچنین می‌توانند در فعالیت‌های محیط زیستی مانند درختکاری و باغبانی شرکت کنند.

خدمات نگهداری از کودکان در صورت درخواست مهمانان با هزینه اضافی برای راحتی والدین به آن‌ها در هتل آکا آنتدون ارائه می‌شود. تخت نوزاد، کالسکه، وان حمام کودک، رادیو مانیتورینگ کودک، گرمکن شیشه شیر، مخلوط‌کن و صندلی‌های غذاخوری نیز به‌صورت رایگان در این هتل در دسترس هستند. چک این در هتل آکا آنتدون از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر دو سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. اقامت کودکان دو تا ۱۱ سال، در صورت عدم نیاز به تخت اضافه رایگان است.

رستوران هتل پریمیوم یو آل آکا آنتدون

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل آکا آنتدون در فاصله کوتاهی از جنوب آنتالیا قرار گرفته است و استراحتگاهی مجلل به شمار می‌آید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، زمین تنیس، پارک آبی، تنیس روی میز، دارت، کارائوکی، ماهیگیری، مرکز اسپا و تناسب اندام، یک رستوران (سرو به‌صورت بوفه و سفارشی)، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پخش فیلم، کلاس آشپزی، مینی مارکت و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی اشاره کرد.

هتل لیبرتی لارا

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۵
  • تعداد اتاق‌ها: ۳۱۱
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۳۳۳ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۸
  • محدوده آدرس: آنتالیا، لارا (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: libertylara.com/en
  • تلفن: ۳۲۳۱ ۳۵۲ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۲۶ کیلومتر (۳۴ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۵ کیلومتر (۲۰ دقیقه)

هتل لیبرتی لارا

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

کارکنان هتل لیبرتی لارا به ۶ زبان ترکی، فارسی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی مسلط هستند

هتل هشت طبقه لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara) با ساحلی خصوصی در دریای مدیترانه، استخری بزرگ احاطه شده با نخل‌ها و سرسره‌های آبی مکانی بی‌نظیر برای گذراندن تعطیلات در آنتالیا است. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و وای‌فای رایگان هستند و برخی از آن‌ها بالکن با منظره رو به دریا دارند.

هتل لیبرتی لارا سه رستوران دارد که در یکی از آن‌ها سه وعده اصلی (غذاهای محلی و بین‌المللی) به‌صورت بوفه سرو می‌شود و دو رستوران دیگر در وعده شام، غذاهای ترکی و ایتالیایی را به‌صورت سفارشی سرو می‌کنند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به دو زمین تنیس با چشم‌انداز دریا، پارک آبی، تنیس روی میز، دارت، کارائوکی، ماهیگیری، مرکز اسپا و تناسب اندام، خدمات ماساژ و زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، میز تور، صرافی، تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پخش فیلم، کلاس آشپزی، مینی مارکت و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فارسی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی اشاره کرد.

چک این در هتل لیبرتی لارا از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر دو سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل رگنوم کاریا

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۱
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۱,۲۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۹٫۳
  • محدوده آدرس: آنتالیا، بلک (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.regnumhotels.com/en
  • تلفن: ۳۴۳۴ ۷۱۰ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۶ کیلومتر (۳۷ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۲۸ کیلومتر (۲۸ دقیقه)

هتل رگنوم کاریا

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya) از گران‌ترین هتل های یو آل آنتالیا است. سه استخر سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی، مرکز اسپای لوکس با درمان‌های ماساژ، سونا و حمام بخار و ساحل شنی خصوصی، زمین گلف کاریا، زمین‌های نورگیر تنیس، نمایش‌های تئاتر در فضای باز، پارکینگ رایگان، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، بولینگ، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، خدمات نگهداری از کودک، میز تور، صرافی، تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پخش فیلم، کلاس آشپزی، مینی مارکت و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی از جمله خدمات رفاهی و تفریحی این هتل هستند.

تمام واحدهای اقامتی بزرگ هتل رگنوم کاریا بالکن یا تراس خصوصی دارند که بسیاری از آن‌ها مشرف به دریای مدیترانه هستند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، وای‌فای رایگان و گاوصندوق هستند. این هتل دارای هفت رستوران است. رستوران اصلی اولایو، غذاهای ترکی و بین‌المللی را در سه وعده اصلی به‌صورت بوفه سرو می‌کند و ۶ رستوران دیگر، غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، مدیترانه‌ای، ترکی، دریایی و گریل را به‌صورت سفارشی به مهمانان ارائه می‌دهند.

چک این در هتل رگنوم کاریا از ساعت ۱۵ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل تایتانیک گلف بلک

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • تعداد اتاق‌ها:‌ ۵۹۴
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۵۵۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۶
  • محدوده آدرس: آنتالیا، بلک (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.titanic.com.tr/titanic-deluxe-golf-belek
  • تلفن: ۴۴۴۴ ۷۱۰ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۶ کیلومتر (۳۵ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۲۷ کیلومتر (۲۶ دقیقه)

هتل تایتانیک گلف بلک

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل تایتانیک گلف از بهترین هتل‌های بلک آنتالیا در احاطه درختان کاج سبز قرار دارد

هتل تایتانیک گلف بلک (Titanic Deluxe Golf Belek) در محوطه‌ای به وسعت ۱۷۰ هزار متر مربع در منطقه بلک، مشهور به مروارید آنتالیا، مشرف به منظره‌ای چشمگیر در طبیعت سرسبز و درختان کاج در میان دریای آبی فیروزه‌ای و رودخانه بسگوز قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌های لوکس آنتالیا برای اقامت به‌خصوص برای علاقه‌مندان به ورزش گلف است.

دکوراسیون متمایز، اتاق‌های شیک، جو گرم و صمیمانه و کارکنان حرف‌ ای و خون‌گرم از نقاط قوت هتل تایتانیک گلف بلک هستند. اتاق استاندارد، اتاق سوپریر، اتاق کنار رودخانه، سوئیت لوکس، اتاق خانوادگی، سوئیت استخر خانوادگی (با بالکن یا تراس)، سوئیت اصلی، سوئیت نبشی، سوئیت اسپای عثمانی، اتاق بالی سوئیم‌آپ و خانه مالدیو با مساحت‌ و امکانات مختلف، اتاق‌های این هتل را تشکیل می‌دهند؛ اتاق‌هایی که همه مجهز به تلویزیون ال‌ای‌دی، تهویه‌ مطبوع مرکزی، کتری برقی، گاوصندوق، حمام خصوصی مجهز به دوش، سشوار و وان و مینی‌بار هستند. به‌علاوه، چندین ویلا با وسعت ۳۳۸ تا ۲,۷۰۰ متر مربع در هتل تایتانیک گلف بلک برای اقامت وجود دارند.

ساحل اختصاصی هتل تایتانیک گلف بلک

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

۹ استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، یک پارک آبی با سرسره‌های آبی، یک مرکز اسپا (خدمات ماساژ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، خدمات زیبایی پوست و مو) و تناسب اندام با خدمات کامل، یک ساحل خصوصی به طول یک کیلومتر در منطقه‌ای خلوت، تور قایق خصوصی در رودخانه، یک زمین ورزشی خصوصی با هشت زمین تنیس و سه زمین فوتبال حرفه‌ای چمن، زمین گلف، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، عربی، هلندی و روسی از جمله خدمات رفاهی و تفریحی هتل تایتانیک گلف بلک هستند.

هتل تایتانیک گلف بلک ۱۲ رستوران دارد. رستوران اصلی غذاهای بین‌المللی را به‌صورت بوفه در سه وعده اصلی سرو می‌کند. دیگر رستوران‌ها برای ناهار، شام، برانچ و صبحانه به‌صورت سفارشی، انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، دریایی، ایتالیایی، استیک، آسیایی، گریل و باربیکیو را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. چک این در هتل تایتانیک از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال (در صورت عدم درخواست تخت) رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان بین دو تا ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب (۷۰ درصد یک بزرگسال) به هتل پرداخت کنید. 

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۲۰۰۶
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۳۵۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۶
  • محدوده آدرس: آنتالیا، لارا (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.limakhotels.com/limak-lara-deluxe-hotel-resort
  • تلفن: ۲۷۰۰ ۳۵۲ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۲۵ کیلومتر (۳۰ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۴ کیلومتر (۱۹ دقیقه)

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort Antalya) اقامتگاهی مجلل در سواحل لارا است که با اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، منطقه نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت، جکوزی، تراس با منظره دریا، سبد میوه رایگان، وای‌فای رایگان، مینی‌بار، گاوصندوق و حمام خصوصی، اقامتی فراموش‌نشدنی را در آنتالیا به شما پیشنهاد می‌دهد.

دو رستوران با سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی به‌صورت بوفه، سه رستوران با سرو غذاهای سفارشی ایتالیایی، ژاپنی، مکزیکی، سوشی، تایلندی و ترکی، سه استخر، اسپا (سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی پوست و مو)، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، زمین تنیس، ورزش‌های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، ماهیگیری، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودک و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی از جمله خدمات رفاهی و تفریحی هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس به شمار می‌آیند.

چک این در هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا از ساعت ۱۵ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۱ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۳ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان بین یک تا ۱۳ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل آستریا کرملین پلس

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۳۰۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۳
  • محدوده آدرس: آنتالیا، لارا (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: kremlinpalace.asteriahotels.com
  • تلفن: ۲۴۰۰ ۴۳۱ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۲ کیلومتر (۳۰ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۲۳٫۵ کیلومتر (۲۲ دقیقه)

هتل آستریا کرملین پلس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

با اقامت در هتل آستریا کرملین پلس آنتالیا حس و حال سفر به روسیه را تجربه کنید

هتل آستریا کرملین پلس (Asteria Kremlin Palace) نمونه‌ای کوچک از کاخ کرملین روسیه در منطقه لارا آنتالیا است؛ هتلی با معماری چشمگیر که به شما حس اقامت در خانه تزارهای روسیه را می‌دهد. این هتل تنها چهار دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و مساحت آن حدود ۷۵,۰۰۰ متر مربع است. 

ساحل خصوصی، ورزش‌های آبی، سرگرمی‌های ویژه کودکان، مرکز اسپا (با خدماتی چون سونا، جکوزی، خدمات پوست و مو، حمام ترکی، ماساژ و درمان با جلبک دریایی)، استخر سرپوشیده آب گرم نیمه المپیک، یک استخر روباز، پارک آبی با سه سرسره برای کودکان و ۶ سرسره برای بزرگسالان، کلاس‌های رقص، تیراندازی با کمان، تور بازدید از غارهای نزدیک، یک رستوران با سرو غذاهای محلی و بین‌المللی به‌صورت بوفه و سفارشی، پارکینگ رایگان، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، زمین تنیس، ورزش‌های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، ماهیگیری، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودک و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی از جمله خدمات رفاهی و تفریحی هتل آستریا کرملین پلس محسوب می‌شوند.

داخل هتل آستریا کرملین پلس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

تمام اتاق‌های هتل آستریا کرملین پلس مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، کمد لباس، مبلمان، تراس، حمام خصوصی، مینی‌بار، گاوصندوق و وای‌فای رایگان هستند. چک این در هتل کرملین آنتالیا از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است.

هتل توی مجیک لایف بلک

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • سال تاسیس: ۱۹۹۴ (بازسازی در ۲۰۱۴)
  • تعداد اتاق‌ها: ۵۹۴
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۲۶۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۳
  • محدوده آدرس: آنتالیا، بلک (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.magiclife.com
  • تلفن: ۰۱۱۳ ۲۸۱ ۸۵۰ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴۰ کیلومتر (۴۰ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۳۰ کیلومتر (۳۰ دقیقه)

هتل توی مجیک لایف بلک

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

هتل توی مجیک لایف بلک (TUI Magic Life Belek) با ارائه امکانات گسترده و منحصربه‌فرد مناسب خانواده‌هایی است که به‌همراه کودکان و نوزدان خود به آنتالیا می‌روند. این هتل دارای یک کلاب مخصوص کودکان مجهز به دوربین‌های امنیتی است و امکاناتی چون استخرهایی برای کودکان و نوزادان، جلسات نمایش فیلم، یک رستوران ویژه، یک زمین بازی، فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی و بازی‌های پازلی و انواع بازی‌های رومیزی را به مهمانان ارائه می‌کند. به‌علاوه امکاناتی چون کالسکه (با هزینه اضافه)، تخت نوزاد، گرمکن شیشه شیر، مخلوط‌کن، وان حمام کودک و صندلی غذاخوری به‌صورت رایگان در دسترس هستند.

اتاق‌های هتل توی مجیک لایف بلک همگی دارای سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن، مینی‌بار، گاوصندوق، مبلمان، کمد لباس، حمام اختصاصی با دوش، وان و سشوار و کتری برقی هستند. این هتل پنج رستوران دارد. رستوران اصلی، غذاهای بین‌المللی را در سه وعده اصلی به‌صورت بوفه سرو می‌کند؛ در حالی که در چهار رستوران دیگر، غذاهای ترکی، بین‌المللی، مدیترانه‌ای، دریایی، یونانی، اسپانیایی و ایتالیایی به‌صورت سفارشی و در وعده شام به مهمانان ارائه می‌شوند.

رستوران هتل توی مجیک لایف بلک

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

از امکانات هتل توی مجیک لایف بلک می‌توان به ساحل خصوصی، اسپا (سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات ماساژ و زیبایی) و چهار استخر روباز با سرسره‌های آبی، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، زمین تنیس، ورزش‌های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، ماهیگیری، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت، خدمات نگهداری از کودک، پخش فیلم، و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی اشاره کرد.

چک این در هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا از ساعت ۱۵ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر دو سال رایگان است و افراد بالای ۱۳ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان بین دو تا ۱۳ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • قیمت در تابستان ۲۰۲۲ به‌ازای یک شب در اتاق دبل: ۲۱۰ دلار
  • رنک در سایت بوکینگ در سال ۲۰۲۲: ۸٫۳
  • محدوده آدرس: آنتالیا، کمر (مشاهده روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.crystalhotels.com.tr/en-US/pages/otellerimiz/crystal-flora-beach-resort
  • تلفن: ۴۴۴۰۵۵۸ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۲۹ کیلومتر (۳۸ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۴۴ کیلومتر (۵۰ دقیقه)

هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

در هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی از انواع نوشیدنی‌ها، کیک و شیرینی، بستنی و غذا لذت ببرید

هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت (Crystal Flora Beach Resort - Ultimate All Inclusive) دارای یک پارک آبی وسیع و یک ساحل اختصاصی سنگریزه‌ای در حاشیه دریای مدیترانه است. اتاق‌های این هتل با وجود امکاناتی چون تلویزیون‌های صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن با چشم‌انداز باغ یا دریا، مینی‌بار، گاوصندوق، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با وان، دوش و سشوار، اقامتی دلپذیر را در آنتالیا به شما ارائه می‌کنند. هر سه وعده غذایی به‌صورت بوفه و سفارشی در رستوران هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت سرو می‌شود. 

دو استخر سرپوشیده و روباز، اسپا (شامل یک سالن بدن‌سازی سرپوشیده، حمام و مرکز زیبایی)، مین تنیس، زمین والیبال ساحلی و چندین ورزش آبی، سکوهای آفتاب‌گیری با صندلی‌های استراحت، کافه، رستوران‌هایی ساحلی، سرویس بستنی و چای عصرانه با کیک، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، زمین تنیس، ورزش‌های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، ماهیگیری، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت، خدمات نگهداری از کودک، پخش فیلم، و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی از جمله امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی ارائه شده در هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت هستند.

چک این در هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت از ساعت ۱۴ به بعد و چک اوت تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان بین یک تا ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل پرداخت کنید. 

پارک آبی هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: نامشخص

اگر در هتل های یو آل آنتالیا اقامت داشته‌اید، نظرات و تجربه‌های خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های آنتالیا کدامند؟

هتل سی‌لایف ریزورت، هتل باروت کالکشن کمر، هتل پریمیوم آکا آنتدون، هتل کریستال فلورا بیچ ریزروت، هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت، هتل کالیستا لاکچری ریزورت، هتل رگنوم کاریا، هتل تایتانیک گلف، هتل توی مجیک لایف، هتل باروت کالکشن لارا، هتل آی‌سی رزیدنس، هتل آکرا، هتل لیبرتی، هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا، هتل آستریا کرملین پلس

بهترین هتل های یو آل آنتالیا در منطقه بلک کدامند؟

هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت، هتل کالیستا لاکچری ریزورت، هتل رگنوم کاریا، هتل تایتانیک گلف، هتل توی مجیک لایف

بهترین هتل های یو آل آنتالیا در منطقه لارا کدامند؟

هتل باروت کالکشن لارا، هتل آی‌سی رزیدنس، هتل آکرا، هتل لیبرتی، هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا، هتل آستریا کرملین پلس

در هتل های یو آل آنتالیا چه خدماتی ارائه می‌شود؟

سرو وعده‌های غذایی متنوع (صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه)، میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌ها و برخی از امکانات رفاهی به‌صورت رایگان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز

منبع عکس کاور: traveloffpath.com. عکاس: نامشخص

مطالب مرتبط:

دیدگاه