بهترین اتاق فرار های اصفهان | 6 اسکیپ روم اصفهان + آدرس

اکرم زمانی نوری
اکرم زمانی نوری پنجشنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
بهترین اتاق فرار های اصفهان | 6 اسکیپ روم اصفهان + آدرس

اسکیپ روم یا اتاق فرار یک بازی معمایی، جذاب و گروهی است. در شهر اصفهان اتاق فرارهای متعددی وجود دارد که می‌توانید این بازی را به‌همراه دوستانتان انجام دهید.

اتاق فرارهای اصفهان، فرصتی عالی برای داشتن یک روز تفریحی و پرهیجان در کنار دوستان یا اعضای خانواده فراهم می‌کند. اسکیپ روم یک بازی‌ جذاب و معمایی است که با ژانرها و سناریوهای مختلف شما را برای یک ساعت درگیر ماجرایی ترسناک و هیجان‌انگیز می‌کند. در اسکیپ روم شما و گروهتان از شخصیت‌های بازی هستید و باید تلاش کنید در مدت زمانی که فرصت دارید، معماها را حل کنید و به رازها پی ببرید، قفل‌ها را باز کنید و خودتان را نجات دهید. 

در این مطلب به معرفی بهترین اتاق فرار های اصفهان، بازی‌ها و قیمت آن‌ها می‌پردازیم؛ پس همراه کجارو باشید.

بهترین اتاق‌ فرار های اصفهان:

1. اسکیپ سنتر

  • وب‌سایت: www.escapecenterisf.com
  • آدرس شعبه باغ جوان الف: مشتاق سوم، مجموعه تفریحی باغ جوان، درب پارکینگ 
  • آدرس شعبه باغ جوان ب: مشتاق سوم، مجموعه باغ جوان (مشاهده روی نقشه)
  • آدرس شعبه مرکزی: شیخ صدوق، چهارراه وکلا، زیرگذر (مشاهده روی نقشه)

اسکپ سنتر

منبع عکس: www.escapecenterisf.com

اسکیپ سنتر بزرگترین مرکز اتاق فرارهای اصفهان محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است. این مجموعه با سه شعبه در باغ جوان و شیخ صدوق فعالیت می‌کند. اسکیپ سنتر ابتدا با دو اتاق فرار سکوت سیاه و عکاس‌خانه اصفهان شروع به کار کرد و بعد ۱۱ اتاق فرار دیگر به آن اضافه کرد.

در اسکیپ سنتر ۹ سناریو متفاوت طراحی شده است و بازی مافیا نیز برگزار می‌شود. در شعبه مرکزی، ژانرهای ترسناک نفرین، آمیتیست، فوکوشیما، هویت مخفی و هیپنوتیزم اجرا می‌شود. در شعبه جوان (الف) می‌توانید سافاری، مرگ، مسافر روانی، لالایی شیطان و بازمانده و در شعبه جوان (ب)، شاینینگ را بازی کنید.

در اسکیپ سنتر می‌توانید بازی محیطی دفینه را بازی کنید

در اسکیپ سنتر همچنین می‌توانید دفینه را بازی کنید. این بازی اولین و تنها بازی محیطی اصفهان محسوب می‌شود. دفینه قواعد بازی مانند سایر اتاق فرارها دارد با این تفاوت که در محیط باز انجام می‌شود. مدت زمان بازی دفینه ۱۲۰ دقیقه، تعداد نفرات ۶ تا ۱۲ و حداقل سن ۱۸ سال است.

2. اسکیپ روم دات آی آر

  • وب‌سایت: www.escaperoom.ir
  • شماره تلفن: ۳۶۶۲۴۰۹۷-۰۳۱
  • آدرس شعبه یک: میدان نوبهار، ابتدای خیابان دوران، مرکز اوقات فراغت خانواده 
  • آدرس دو: خیابان کاشانی بعد از چهارراه وفایی انتهای کوچه ۳۱، بن‌بست شکوفه پلاک ۷۱، مرکز بازی‌های اتاق فرار انجمن اوقات فراغت اصفهان
  • آدرس سه: بلوار سجاد، چهارراه آپادانا اول، کوچه شهریار، پلاک ۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان 

اسکیپ دات آی آر

منبع عکس:  www.escaperoom.ir

اسکیپ روم دات آی آر یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین محسوب می‌شود. این گروه از تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری، معمایی و اتاق فرار شروع به کار کرد. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ اولین بازی اتاق فرار کشور را راه‌اندازی کرد و علاوه بر آن، بازی‌های شهری cityhunt و بازی‌های معمایی در فضای باز treasurehunt هم حاصل این گروه هستند.

اسکیپ روم دات آی آر، بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در ایران به شمار می‌رود و در چهار استان تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعال است. اتاق فرار اصفهان دومین شعبه دات آی آر و اولین اتاق فرار این شهر محسوب می‌شود و از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر اسکیپ دات آی آر در اصفهان سه شعبه دارد. تابوت، طاعون، سرقت، اتاق فرار، سلول، اپیدمی، آواز مردگان، فرشته مرگ و شام آخر، اتاق فرارهای این شعبه‌ها هستند.

3. اسکیپ روم زون

  • وب‌سایت: www.zoneescape.ir
  • آدرس: خیابان حکیم نظامی، روبه‌روی پمپ بنزین پل فلزی، نبش کوچه ساحل، پلاک سه (مشاهده روی نقشه)

اسکیپ روم زون

منبع عکس: www.zoneescape.ir

زون یکی دیگر از اتاق فرارهای اصفهان به شمار می‌رود. این اسکیپ روم با دو سناریوی ترسناک ماه شوم و طلوع مرگ پذیرای علاقه‎‌مندان است. در سناریوی ماه شوم در جنگلی به نام جیغ وودز بعد از سال‌ها و در شبی که ماه کامل می‌شود، صداهای وحشتناک به‌گوش می‌رسد. برای این بازی ۸۰ دقیقه فرصت دارید و تعداد افراد گروهتان باید چهار تا هفت نفر باشد.

در سناریوی طلوع مرگ شما و گروهتان در محاصره زامبی‌ها گرفتار هستید و از آخرین پرواز نجات شهر نیز جامانده‌اید. دو راه پیشرو دارید؛ یا دنبال راه فرار باشید یا شهر را از نابودی نجات دهید. مدت زمان این بازی ۸۰ دقیقه و تعداد نفرات چهار تا هفت است.

4. اسکیپ روم ویژن

  • وب‌سایت: www.escapevisionesf.com
  • آدرس شعبه یک: اتوبان آقابابایی، خیابان فرهنگ، روبه‌روی درب زرد رنگ مصالح‌فروشی (مشاهده روی نقشه)
  • آدرس شعبه دو: خیابان بزرگمهر، ابتدای خیابان مفتح غربی (مشاهده روی نقشه)

اسکیپ ویژن

منبع عکس: www.escapevisionesf.com

اسكيپ روم ویژن از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده و در دو استان تهران و اصفهان مشغول به فعاليت است. این اسکیپ روم سه اتاق فرار فعال شامل نفرین، قلمرو اجنه و ایت دارد.

سناریوی قلمرو اجنبه با ژانر وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره‌آور درباره سفر به روستایی به نام بکرآباد است که قلمرو اجنه نامیده می‌شود. این بازی ۱۰۰ دقیقه به طول می‌انجامد و تعداد نفرات آن باید پنج تا هشت باشد.

بازی ایت درباره موجودی به نام پنی وایز یا IT است که هر ۲۷ سال از خواب بیدار می‌شود. پنی وایز با شکار کردن افراد از ترس آن‌ها تغذیه می‌کند. در این سناریو وارد خانه‌ای می‌شوید که امکان دارد محل زندگی وی باشد. برای این بازی، ۶۰ دقیقه زمان دارید.

بازی ۶۰ دقیقه‌ای نفرین با ژانر ترسناک در ارتباط با دهکده‌ای در شوروی است. در سال ۱۹۶۸ میلادی در يک مراسم خاكسپاری، سقف كليسای این دهکده فرو می‌ریزد و كشيش كليسا هم ناپدید می‌شود. شما و دوستانتان بعد از ۱۰ سال وارد این کلیسا می‌شوید و اتفاقات ترسناکی برایتان رخ می‌دهد.

5. اسکیپ روم وی‌آی‌پی

  • وب‌سایت: www.vipescaperoom.com
  • شماره تلفن: ۳۶۶۱۳۸۵۱-۰۳۱
  • آدرس شعبه یک: بزرگمهر، خیابان آراسته، نبش کوچه فردوس، پلاک یک
  • آدرس شعبه دو: آپادانا اول (شهید قدوسی)، انتهای بن‌بست ۹ (شهید امانی)، سمت راست، پلاک ۱۵۴ (مشاهده روی نقشه)

اسکیپ روم ویژن

منبع عکس: اینستاگرام اسکیپ روم وی‌آی‌پی

اسکیپ روم وی‌آی‌پی از جمله اتاق فرارهای ترسناک اصفهان به شمار می‌رود که در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازى شده است. در حال حاضر، این مجموعه اتاق فرارهای رانده‌شده، الموت و مومیایی را دارد. 

در اتاق فرار الموت به روستای الموت قزوین می‌روید و وارد کلبه‌ای می‌شود و با حوادث ترسناکی مواجه می‌شوید. مدت زمان بازی یک ساعت و تعداد نفرات چهار تا ۶ نفر است.

در اتاق فرار مومیایی شما یک گروه باستان‌شناس هستید که به مصر می‌روید و وارد اهرام مصر می‌شوید تا نفرین این مکان را باطل کنید. مدت زمان این بازی ۷۰ دقیقه و تعداد نفرات چهار تا هشت نفر است. 

6. اسکیپ روم گیت

  • آدرس: شیخ صدوق شمالی، بعد از پل شیخ صدوق، نرسیده به تقاطع نیکبخت 
در اسکیپ روم گیت بازی ترسناک کلبه مرگ برگزار می‌شود

اسکیپ روم گیت یکی از پرطرفدارترین اتاق فرارهای اصفهان با ژانر ترسناک محسوب می‌شود. این مجموعه دو بازی اتاق فرار کلبه مرگ و اتاق فرار نجات هاوانا پیاده‌سازی کرده است. کلبه مرگ یکی از ترسناک‌ترین سناریوها به شمار می‌آید.

در بازی کلبه مرگ سفری متفاوت را شروع می‌کنید و به کلبه‌ای در دل جنگل می‌روید. در داخل کلبه با پیرمردی مواجه می‌شوید که با دادن غذا شما را بی‌هوش می‌کند. زمانی که به هوش می‌آیید، تنها یک ساعت فرصت دارید تا خودتان را نجات دهید و این تازه آغاز ماجرا است.

اگر تجربه بازی در اتاق فرارهای اصفهان را دارید، نظر خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین اتاق فرارهای اصفهان کدام است؟

از بهترین اتاق فرارهای اصفهان می‌توان به مجموعه‌های اسکیپ روم سنتر، اسکیپ روم دات آی آر، اسکیپ روم زون، اسکیپ روم گیت و اسکیپ روم ویژن اشاره کرد.

در کدام اسکیپ روم اصفهان بازی محیطی اجرا می‌شود؟

در اسکیپ سنتر می‌توانید بازی محیطی دفینه را بازی کنید.

اولین اسکیپ روم اصفهان کجاست؟

اسکیپ روم دات آی آر.

کدام اسکیپ روم اصفهان دارای بازی ترسناک کلبه مرگ است؟

در اسکیپ روم گیت بازی ترسناک کلبه مرگ برگزار می‌شود.

منبع عکس کاور: www.deathroom.ir

مطالب مرتبط:

دیدگاه