برگزاری رالی تور گردشگری تهران - شمال

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸
برگزاری رالی تور گردشگری تهران - شمال

کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل رانی ورزش کارگری رالی تور تفریحی، خانوادگی و گردشگری را در مسیر تهران تا ساری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی دو روزه با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیل‌رانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست در سفرهای خانوادگی و گروهی برگزار می‌شود.

رالی تور گردشگری تهران - شمال روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران آغاز می‌شود و روز جمعه سی ام اردیبهشت با معرفی برگزیدگان که بر اساس امتیازهای ثبت شده از سوی داوران و ناظران انتخاب خواهند شد در شهر ساری به کار خود پایان می‌دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در سطوح همگانی، پیشرفته و اختصاصی رالی یاد شده که به‌منظور جلب توجه عموم گردشگران و مسافران به محیط زیست و اهمیت حفظ و نگهداری از آن، جمله «ما با طبیعتیم» را به‌عنوان شعار خود انتخاب کرده است، می‌توانند تا روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از طریق نشانی اینترنتی www.taci.ir/rally به‌صورت آنلاین ثبت نام کنند.

رالی تهران شمال

مطالب مرتبط:

دیدگاه