اطلاعیه شماره یک وزارت میراث فرهنگی درباره جام جهانی 2022 قطر

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا یکشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱
اطلاعیه شماره یک وزارت میراث فرهنگی درباره جام جهانی 2022 قطر

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هموطنان خواست تا در رابطه با خرید تورهای جام جهانی قطر به نکته‌های اطلاعیه شماره یک این وزارتخانه توجه کنند.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اولین اطلاعیه خود درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

نظر به اینکه در روزهای اخیر در فضاهای حقیقی و مجازی، تبلیغات مربوط به برگزاری و فروش تورهای جام جهانی فوتبال در حال گسترش است، به اطلاع می‌رساند با توجه به عدم اختصاص پرواز يا فروش اقامت هتل­‌ها در قطر و يا هماهنگی راهنماها برای جام جهانی هموطنان عزیز در این مرحله صرفا می­‌توانند نسبت به خريد بليط بازی‌ها اقدام کنند؛ البته فرآیند خرید بلیط بازی‌های جام جهانی نیز اعم از بازی‌­های تیم ملی ایران یا سایر کشورها از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام می‌شود.

بنابراین ضروری است هموطنان عزیز قبل از هرگونه اقدام برای خرید بسته سفر (تور) به مقصد قطر به موارد ذیل توجه کنند:

  • اطمینان از مجاز و معتبر بودن فروشنده و مجری بسته سفر (تور مسافرتی) با مشاهده مجوز دفتر خدمات مسافرتی و در صورت نیاز استعلام اعتبار آن از طریق آدرس الکترونیکی https://www.visitiran.ir/fa/facilityList/agency یا تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌ها.
  • ضرورت عقد قرارداد و دریافت نسخه معتبر قرارداد ممهور و امضاء شده توسط مقام مجاز دفتر خدمات مسافرتی (مجری تور)
  • پرهیز از واریز هرگونه وجه به حساب واسطه‌ها و  اشخاص متفرقه و فاقد سمت مجاز
  • توجه به قوانین فیفا که از سایت رسمی فیفا به آدرس https://www.fifa.com قابل دسترسی است.
  • توجه به اطلاعیه‌های صادره از مراجع رسمی داخلی از جمله فدراسیون فوتبال به آدرس http://ffiri.ir
  • اطلاعیه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متعاقباً از طریق روابط عمومی و از درگاه اینترنتی وزارت اعلام خواهد ­شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه