برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰
برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

روابط عمومی شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد از برگزاری «جشن ملی پرچم» با حضور شهردار تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خبر داد.

روابط عمومی شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد اعلام کرد که آیین «جشن ملی پرچم» هم‌زمان با ۱۲ فروردین با سخنرانی «علیرضا زاکانی»، شهردار تهران و با حضور مسئولان کشوری و لشکری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیئت‌های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، بلندترین و بزرگترین پرچم کشور برافراشته خواهد شد.

در این آیین که جمعه ۱۲ فروردین۱۴۰۱، از ساعت ۱۶:۳۰ جنب «دریاچه هنر» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود. محمد معتمدی قطعات ملی و میهنی را در این مراسم اجرا می‌ کند. جشن ملی پرچم، امسال برای هشتمین دوره، در قالب جشنواره نوروزی «لبخند بهار» به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان قتدر خواهند بود این برنامه را به‌صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی دنبال کنند.

شایان ذکر است که این مراسم ملي و میهنی در سالروز جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در این روز باشکوه است که پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته می‌شود و بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱,۰۲۴ متر مربع به اهتزار در خواهد آمد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه