اجاره سوئیت نزدیک دریا در رامسر + شماره های تماس

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
اجاره سوئیت نزدیک دریا در رامسر + شماره های تماس

اگر قصد سفر به رامسر را دارید، در این مطلب اطلاعاتی را راجع به اجاره سوئیت نزدیک دریا در این شهر به شما ارائه خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

عروس مازندران، تنها این لقب برای فهمیدن ارزش های این شهر کافی است. شهری که با جنگل‌ها و سواحل و آبشار هایش رضایت و هر مسافری با هر سلیقه‌ای را جلب می‌کند. اگر شما هم مثل من تجربه سفر های مکرر به رامسر را دارید حتما می دانید سفر به رامسر بدون دیدن کردن از تله کابین رامسر، جنگل دالخانی، بوستان جنگلی صفارود، آب گرم سادات محله و آبشار های سیاسرت، صفارود و ازارک در فصل بهار که بهترین زمان برای تفریح و گردش در این جاذبه‌ها است ارزشی ندارد.

این شهر در استان مازندران از شهر های ساحلی و پر اهمیت از لحاظ گردشگری، اقتصادی، تفریحی و... است که در هر زمانی از سال از دیر باز مقصد گردشگری بیاری از هموطنانمان بوده است که اصلی‌ترین دلیل سفر به این شهر آب وهوای زیبا، طبیعت بکر و ساحلی بودن این شهر است.

این شهر در تمام واقع سال به‌دلیل قرارگیری در دامنه رشته کوه های البرز و دریای خزر از آب و هوایی چهار فصل و مسافر خیز برخوردار است که این شهر  را به یکی از قطب های گردشگری استان مازندران و شمال ایران  تیدیل کرده است که علاوه بر این جلب رضایت صد درصدی مسافران و گردشگران از جاذبه های طبیعی و آبی این شهر از متمایز ترین ویژگی‌های این شهر بشمار می‌رود.

حال که این شهر از تعداد سافران و گردشگران بالایی برخوردار است و اکثر این مسافران برای دیدن و جلب آرامش دریا به این شهر سفر می‌کنند یکی از مسائل مهم این مسافران اقامت در اقامتگاهی اقتصادی و نزدیک به دریا رامسر است که شهر رامسر و  تعداد بالای سوئیت ها و ویلاهای اجاره این شهر این خواسته ها را برآورده می‌کند.

ویلا در رامسر

ما در این مطلب قصد و سعی بر این داریم بهترین و نزدیک‌ترین سوئیت ها و ویلاهای نزدیک دریا در رامسر و روش رزرو این سوئیت ها به‌صورت آنلاین از سایت سپنجا را برای شما معرفی و بررسی کنیم تا بهترین سفر را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

نزدیک‌ترین سوئیت ها و ویلاها به دریا در رامسر

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم در چالکرود

از بهترین و نزدیک‌ترین ویلاها به دریا در رامسر، ویلای با استخر سرپوشیده آبگرم در چالکرود است که در بین مسافران گردشگران از محوبیت بالایی برخوردار است و گزینه اول انتخاب برای مسافران پایه ثابت سفر به جاذبه های گردشگری و تفریحی رامسر است.

این ویلا با متراژ کل 150 متر و با دو اتاق خواب با دو تخت دو نفره در این ویلا و دو کف خواب امکان اقامت تا حداکثر 6 نفر را به مسافران می‌دهد.

این ویلا از ویژگی‌های متمایز بسیاری مانند نزدیکی به دریا، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و...، فوتبال دستی، استخر سرپوشیده با آب گرم، تراس، حیاط بزگ و... برخوردار است که این ویلا را به گزینه اول اقامت مسافران در سفر به رامسر تبدیل کرده است.

این ویلا را علاوه بر این ویژگی‌های جذاب از ویژگی دیگری برخوردار است که به مسافران این امکان را می‌دهد که این سوئیت را به‌صورت آنلاین از سایت معتبر سپنجا رزرو کنند.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم در رامسر ( 09171025505 )

از ویلا هایی که در رامسر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و تمامی امکانات مسافر پسند را به میهمانان ارائه می‌کنند ویلای با استخر سرپوشیده آبگرم در رامسر است که از همان ویژگی ها ولای با استخر سرپوشیده آبگرم در چالکرود بهره می برد اما با برخی تفاوت ها شاخص مانند دوبلکس بودن این ویلا.

این ویلا با متراژ کل 290 متر و زیر بنای 150 متری از دو اتاق خواب تشکیل و دارای دوبلکس نیز است که به منظره رو به دریا و حیاط پارکینگ دار این ویلا دید دارد.

دو اتاق این ویلا با ارائه دو تخت دو نفره و دو کف خواب امکان اقامت تا حداکثر ظرفیت 6 نفر ار می‌دهد. استخر سر پوشیده این ویلا با داشتن آبگرم از جذابیت‌های این ویلا در بین مسافران است که از دیگر ویژگی‌های این ویلا می‌توان به نزدیک بودن به دریا، انواع جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و... را نام برد.

این ویلا را نیز می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین از سایت سپنجا رزرو کنید.

ویلا در رامسر

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده معلم رامسر( 09171025505 )

آن چیزی که در شهر های ساحلی و شمالی ایران به‌خصوص در شهر های استان مازندران کم نیست بلکه زیاد هم است ویلاهای اجاره نزدیک دریا با استخر سرپوشده است که به‌دلیل بازدید بسیاری از مسافران و محبوبیت در بین آن‌ها به گزینه اول اقامت در بین مسافران و گردشگران تبدیل شده است.

ویلای با استخر سرپوشیده معلم رامسر نیز از این قبیل ویلاهای اجاره ای است که با متراژ بالا  دارای حیاط بزرگ و دو اتاق خواب است که با داشتن دو تخت دو نفره و دو کف خواب به مسافران امکان اقامت تا ظرفیت حداکثر 6 نفر را می‌دهد.

از ویژگی‌های دیگر این ویلا می‌توان به امنیت بالا بوسیله دوربین مدار بسته، آلاچیق، میز بیلیارد، استخر آبگرم، باربیکیو و... اشاره کرد که علاوه بر اینها امکان رزرو آنلاین از سایت سپنجا را نیز به مسافران می‌دهد.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده گوهرسرا رامسر ( 09171025505 )

اگر در بین ویلاهای اجاره ای با استخر سرپوشده با آبگرم رامسر دنبال ویلایی با حداکثر ظرفیت بالا هستید ویلای با استخر سرپوشیده گوهرسرا رامسر این خواسته را برآورده می‌کند.

این ویلا با متراژ کل 2000 متری و متراژ زیر بنای 200 متری دوبلکس با چهار اتاق خواب، چهار تخت دو نفره و 4 کف خواب از ظرفیت حداکثر تا 12 نفر را پذیراست.

این ویلا با منظره رو به جنگل های گوهرسرا بهترین خاطرات را ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی ها این ویلا می‌توان به استخر سرپوشیده با منظره‌ای زیبا، جکوزی،  تراس و بالکن فضا باز به‌همراه باربیکیو، امنیت با دوربین مدار بسته، فوتبال دستی و... نام برد.

این ویلا نیز امکان رزرو آنلاین را ه میهمانان از سایت سپنجا را می‌دهد.

اجاره منزل ویلایی مبله در لپاسرک رامسر( 09171025505 )

اگر بدنبال ویلایی در بستی حیاط دار دنج و راحت در نزدیکی دریا رامسر هستید منزل ویلایی مبله در لپاسرک رامسر این خواسته را برای شما فراهم کرده است که از ویژگی‌های متمایز این منزل ویلایی می‌توان به حیاط دربستی و دسترسی به دریا در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

این منزل ویلایی با متراژ 70 متر از امکاناتی مانند حیاط، دارا بودن یک تخت دونفره و چهار کف خواب و ظرفیت حداکثری تا 5 نفر، نزدیکی به انواع تفریحات ساحلی و آبی دریا رامسر، نزدیکی انواع جاذبه های گردشگری، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و... برخوردار است که می‌توانید در صورت سفر به رامسر این منزل ویلایی را هم حضوری و هم آنلاین از سایت سپنجا رزرو کنید.

اینها تنها سوئیت ها، ویلاها و منزل های اجاره ای رامسر نبودند بلکه اقامتگاه های دیگری مانند

  1. ویلای ساحلی در شهید رجایی رامسر ( https://sepanja.com/property/place/1986 )
  2.  باغ ویلا با تمام امکانات در رامسر ( https://sepanja.com/property/place/4751 )
  3.  منزل ویلایی در میدان امام رامسر ( https://sepanja.com/property/place/11949 )
  4.  ویلا با استخر سرپوشیده طالقانی رامسر ( https://sepanja.com/property/place/6643 )
  5.  ویلا با استخر سرپوشیده در معلم رامسر ( https://sepanja.com/property/place/4363 )
  6. ویلا با استخر روباز آبگرم در کتالم رامسر ( https://sepanja.com/property/place/4613 )
  7.  ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم در چالکرود رامسر ( https://sepanja.com/property/place/4613 )
  8.  ویلا جنگلی جدید 2 ( https://sepanja.com/property/place/10880 )

و... هستند که از بازدید و محبوبیت بالایی در بین میهمانان استان مازندران و شهر رامسر برخوردار است.

کلام آخر

مناطق شمالی ایران از جاذبه های طبیعی و آبی بسیاری برخوردار هستند و سفر و گردش در این جاذبه‌ها خالی از لطف نیست و هر مسافری را با هر سلیقه‌ای مجذوب خود می‌کند و در نهایت اینکه اگر قصد سفر به شمال و شهر های این منطقه را داشتید حتما دیدن کردن از زیبایی‌های رامسر را در برنامه سفر خود قرار دهید و با داشتن این مطلب می‌توانید بهترین سوئیت های نزدیک به دریا در رامسر را بیابید چراکه ما در این مطلب به ارائه لیستی از بهترین سوئیت ها و اقامتگاه ها در رامسر پرداخته و راه های مطمئن رزرو این اقامتگاه ها را مانند سایت سپنجا معرفی کردیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه