۳ شناور تفریحی جدید به قشم اضافه شد

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا جمعه، ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
۳ شناور تفریحی جدید به قشم اضافه شد

مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه قشم از اضافه شدن سه شناور تفریحی جدید با هدف افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی به گردشگران خبر داد.

علی گل‌امینی مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه قشم، امروز پنجم فروردین ۱۴۰۱ خبر از اضافه شدن سه شناور تفریحی جدید به قشم داد و با بیان این مطلب اظهار کرد:

با اضافه شدن این شناورها تعداد شناورهای تفریحی فعال در جزیره قشم به چهار عدد افزایش یافته و درمجموع به ۳۲۰ نفر خدمات ارائه می‌کنند.

او ادامه داد:

استفاده از ظرفیت اسکله‌های تفریحی در نقاط ساحلی گردشگرپذیر جزیره قشم از اهمیت بالایی برخوردار است و اسکله بهمن به‌عنوان مبدا فعالیت این شناورهای تفریحی پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه قشم افزود:

توانایی عملیاتی و علمی همراه با برنامه و طرح مدون برای تولید و استفاده از شناورها می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و جذب گردشگر به منقطه شود.

گفتنی است، گشت و گذار با کشتی‌های تفریحی روی آب‌های خلیج فارس همواره یکی از تفریحات بسیار جذاب و زیرشاخه گردشگری دریایی بوده که در سفرهای نوروزی به قشم مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است. راه‌اندازی اسکله‌ها و پایانه‌های مسافری و گردشگری دریایی از موارد مهمی است که در برنامه توسعه‌ای بنادر سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است که بر اساس سند توسعه‌ای گردشگری دریایی و اقتصاد دریامحور، اجرایی می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه