حضور یک میلیون گردشگر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تا ۵ فروردین ۱۴۰۱

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا جمعه، ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۹
حضور یک میلیون گردشگر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تا ۵ فروردین ۱۴۰۱

از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تا روز پنجم فروردین بیش از یک میلیون گردشگر از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند.

بیش از یک میلیون گردشگر از اول تا پنجم فروردین ۱۴۰۱ از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند و از خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگری در نظر گرفته شده برای ایام نوروز بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات گردشگری همچون برگزاری تورهای گردشگری که بیش از ۸ هزار گردشگر داخلی و خارجی از جمله کشورهای افغانستان، لبنان، عمان، عربستان، ترکیه و… با حضور تورگردان‌های چند زبانه در نظر گرفته شده است و همچنان ایستگاه‌های گردشگری همه روزه در ایام‌ نوروز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به ارائه خدمات و برگزاری تورهای پیاده گردشگری می‌پردازند.

ضمن اینکه برگزاری تورهای بازدید از امکانات مختلف منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به‌وسیله خودروهای برقی نیز انجام می‌شود و تاکنون توانسته ۱۷۰ تور با خودروی برقی برگزار کند.

حضور تورگردان‌های چند زبانه به‌منظور ارائه خدمات گردشگری به گردشگران خارجی همه روزه بوده و به فعالیت خود در کنار تورگردان‌های فارسی زبان تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داد و توزیع نقشه‌های راهنما و بورشورهای معرفی مجموعه به‌صورت دو زبانه نیز به‌شکل مستمر انجام می‌گیرد.

گفتنی است منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، نوروز ۱۴۰۱ را با نورافشانی ویژه و خاص «پل طبیعت» هم‌زمان با لحظه تحویل سال آغاز کرد و از ابتدای نوروز برنامه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری خود را همچون سال‌های گذشته با هدف جذب گردشگران و مسافران نوروزی در این منطقه که به‌عنوان قطب گردشگری تهران شناخته می‌شود انجام می‌دهد.

تورهای ویژه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با حضور راهنمایان تخصصی چند زبانه همه روزه به‌صورت پیاده و همچنین با خودروی برقی همراه با بازدید از جاذبه‌هایی گردشگری چون «پل طبیعت»، بوستان «آب و آتش»، «باغ غذا»، «باغ هنر»، دریاچه «هنر» آسمان‌نمای «گنبد مينا»، دریاچه «نوروز»، موزه و کتابخانه «نادر ابراهیمی»، بوستان «طالقانی»، برگزار می‌شود که تاکنون با استقبال بی‌نظیر مسافران و گردشگران نوروزی روبه‌رو شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه