شریف تریپ؛ موسسه دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
شریف تریپ؛ موسسه دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا، می­‌تواند همراه با مزیت‌­های بسیاری باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دومینیکا که به‌عنوان «جزیره طبیعی کارائیب» شناخته می‌شود، بهشتی بکر برای غواصان، کوهنوردان و طبیعت­گرایان است. همچنین دارای بزرگ­ترین جزایر بادگیر، مناظر آتشفشانی چشمگیر با جنگل‌های بارانی سرسبز، آبشارها، دریاچه‌ها، چشمه‌های آب گرم و مرتفع‌ترین کوه‌های کارائیب شرقی است.

با توجه به این واقعیت که تنها دو فرودگاه کوچک به این جزیره خدمات‌رسانی می‌کنند، دومینیکا تقریبا دست­‌نخورده باقی مانده است. جالب است بدانید که بسیاری از مردم در یک سفر یک‌روزه از سفر دریایی یا یک سفر چند روزه از این جزایر دیدن می‌کنند تا از مناظر طبیعی خیره­‌کننده جزیره لذت ببرند. از همین روست که می‌توان گفت اخذ پاسپورت دومینیکا، می­تواند همراه با مزیت‌­های بسیاری باشد.

جاذبه‌های دومینیکا

اگر بخواهیم در مورد جاذبه‌­های این بخش صحبت به میان آوریم، باید بگوییم که خط ساحلی ناهموار دومینیکا، دهکده‌های ساحلی روستایی و سواحل صخره‌ای ماسه‌ای سیاه را در خود جای داده است که بسیاری از آن‌ها مکان‌های خوبی برای غواصی هستند. دومینیکا همچنین ترکیبی جذاب از فرهنگ ها را ارائه می‌­دهد. تأثیرات بریتانیایی، فرانسوی و هند غربی همگی جذابیت خاص خود را القا می‌کنند.

از سویی دیگر، این جزایر، خانه بزرگ‌ترین جامعه سرخپوستان کارائیب است. جالب این است که روزو، شهر اصلی و پایتخت جزیره، این ریشه­‌های التقاطی را در غذا، هنر، زبان‌ها و آداب و رسوم خود منعکس می­‌کند. شما می‌­توانید در اینجا مناظر و طبیعی سرسبز و بکر را بیابید که آرام عجیبی را با خود همراه دارد.

بهترین مکان‌ها برای بازدید

هر چیزی که شما را به این سواحل سرسبز جذب می­‌کند، همراه با برترین جاذبه‌­های دومینیکا و بهترین مکان‌ها برای بازدید است. با دریافت پاسپورت دومینیکا، می‌­توانید از این مناظر اعجاب‌­انگیز، دیدن کنید.

پارک ملی  Morne Trois Pitons

پارک­ملی مورن ترویس پیتونز، جواهر دومینیکا است. این پارک که بیشتر قسمت‌های داخلی کوهستانی جزیره را در بر می‌گیرد، جنگل‌های بارانی اولیه است. از جنگل انبوه، با سرخس‌های غول‌پیکر و ارکیده‌های وحشی، تا جنگل ابری در دامنه‌های بالای ۱۴۲۴ متری مورن تروآ پیتونز.

 دریاچه جوشان

دریاچه جوش، یکی از محبوب­ترین جاذبه‌های پارک ملی مورن ترویس پیتونز است. این حوضچه وهم‌آور از آب جوشان و خاکستری مایل به سبز، در انتهای یک پیاده‌روی سخت و سه ساعته در میان جنگل‌های انبوه قرار دارد. اما زیبایی آن، ارزشش را خواهد داشت که این مسیر را طی کنید.

آبشار ویکتوریا

یکی از چشمگیرترین و فتوژنیک‌­ترین آبشارهای جزیره، آبشار ویکتوریا، در پارک ملی مورن ترویس پیتونز است که توسط رودخانه سفید که بر فراز صخره­ای به یک استخر گرم در زیر آبشار می­‌ریزد، تشکیل شده است. مواد معدنی به آب رنگ سفید شیری می­‌دهند. اخذ پاسپورت دومینیکا، می‌تواند همراه با مزیت­‌های زیادی، از جمله دیدن این زیبایی‌­ها باشد.

آبشار ترافالگار

پیاده‌­روی به‌سمت آبشار ترافالگار، یکی از محبوب‌­ترین کارهایی است که در دومینیکا انجام می‌شود. این آبشارهای دوقلو که با نام مادر و پدر شناخته می­شوند، در پایان یک پیاده­‌روی آسان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌­ای در جنگلی از گیاهان زنجبیل و ارکیده وانیلی قرار دارند.

ساحل باتیبو

بیشتر بازدیدکنندگان و گردشگران در دومینیکا، این ساحل را برای پیاده­روی و طبیعت انتخاب می‌کنند. سواحل دومینیکا عمدتا زیبایی آتشفشان با شن و ماسه سیاه را دارند، اگرچه ماسه‌ها در واقع بسته به نور می‌­توانند خاکستری به نظر برسند.

رپورتاژ

هویت اصلی دومینیکا

اگر برای دریافت پاسپورت دومینیکا، برنامه‌­ریزی کرده‌­اید، باید اشاره کنیم که مشترک‌­المنافع دومینیکا که معمولا با نام دومینیکا شناخته می‌شود، کشوری جزیره‌­ای در دریای کارائیب است. این کشور متمایز و جدا از جمهوری دومینیکن، یکی دیگر از کشورهای حوزه کارائیب است.

این کشور، به‌دلیل زیبایی طبیعی به جزیره کارائیب لقب گرفته است. این جزایر یکی از جوان‌ترین جزایر آنتیل کوچک است و هنوز در اثر فعالیت­های زمین گرمایی-آتشفشانی، در حال شکل‌­گیری است. این جزیره دارای جنگل‌­های بارانی سرسبز کوهستانی است و خانه بسیاری از گونه‌های گیاهی، جانوری و پرندگان کمیاب است. طوطی سیسرو روی پرچم ملی نشان داده شده است.

اقتصاد اصلی دومینیکا

پاسپورت دومینیکا، از محبوبیت بالایی برخوردار است، زیرا اقتصاد دومینیکا به‌شدت به گردشگری و کشاورزی به‌ویژه موز وابسته می­باشد. چهل درصد از کارگران دومینیکا در بخش کشاورزی هستند و صادرات اولیه کشاورزی این کشور، شامل تنباکو، موز، سبزیجات، مرکبات، کوپرا، روغن نارگیل و روغن‌های ضروری می­باشد. صنایع این کشور به غیر از گردشگری شامل صابون، مبلمان، بلوک سیمانی و کفش است.

دولت بازسازی اقتصاد کشور را در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد که از آن جمله می‌توان به حذف کنترل قیمت، خصوصی‌سازی شرکت دولتی موز و افزایش مالیات برای رسیدگی به بحران اقتصادی دومینیکا و رسیدن به اهداف صندوق بین‌المللی پول بود.

به‌منظور تنوع بخشیدن به پایه تولید جزیره، دولت در تلاش است تا بخش مالی فراساحلی را توسعه دهد و در حال برنامه­ریزی برای احداث یک پالایشگاه نفت در قسمت شرقی جزیره است.

صنعت گردشگری در دومینیکا

نکته جالب و قابل تعمق که هنگام دریافت پاسپورت دومینیکا باید در نظر داشت این است که برخلاف بسیاری از جزایر دیگر کارائیب، گردشگری این کشور توسعه نیافته است. هیچ هتل زنجیره‌­ای معروف جهانی ندارد. فقدان یک فرودگاه بزرگ بین‌المللی، فرصت‌ها را برای گردشگری محدود می‌کند، اما مناظر پوشیده از جنگل‌های بارانی و محیط زیبای حفاظت‌شده می‌تواند کسانی را که به‌دنبال تجربه‌های بی‌نظیر اکوتوریسم هستند، فریب دهد.

این را نیز باید بدانید که دومینیکا دارای چند نقطه توریستی معروف مانند رودخانه هند در پورتسموث، استخر زمرد، آبشار ترافالگار، اسکاتز هد(محل تلاقی اقیانوس اطلس با دریای کارائیب) و بزرگ­ترین دریاچه جوش دنیا که در داخل منطقه ملی مورن ترویس پیتونز می­باشد.

این کشور جزیره­ای، به‌دلیل ریزش­های شیب­دار و محیط دریایی سالم و صخره ها، نقاط غواصی بسیار خوبی نیز دارد. دومینیکا همچنین سه ذخیره گاه دریایی را برای حفاظت از محیط زیست دریایی برای همه کاربران ایجاد کرده است. سه ذخیره‌گاه در نواحی ساحلی شمالی، مرکزی و جنوب غربی وجود دارد.

حمل و نقل در کشور جزیره‌ای دومینیکا

یکی از نکاتی که هنگام سفر به یک کشور و دریافت مدارک سفر مانند پاسپورت دومینیکا ، مورد توجه است، حمل‌ونقل در آن کشور می‌­باشد. اما جالب است بدانید که دو فرودگاه کوچک در جزیره وجود دارد. فرودگاه اصلی ملویل هال (DOM) است که حدود یک ساعت با پورتسموث فاصله دارد.

دومی Canefield (DCF) می­باشد که حدود پانزده دقیقه از Roseau فاصله دارد. هیچ‌کدام به‌اندازه کافی برای هواپیماهای معمولی، بزرگ نیستند، اگرچه ملویل هال در حال توسعه است. از سویی دیگر، لازم است اشاره کنیم که بزرگراه اصلی در جزیره وجود ندارد.

قبل از اینکه جاده بین پورتسموث و روزو ساخته شود، مردم مجبور بودند سوار قایق شوند که چندین ساعت طول می­کشید. اکنون حدود یک ساعت رانندگی از پورتسموث به روزو طول می­کشد. خدمات مینی­بوس، سیستم اصلی حمل‌ونقل عمومی را تشکیل می‌دهد.

مزایای پاسپورت دومینیکا

هنگامی که تصمیم می­گیرید برای پاسپورت دومینیکا و اقامت در این کشور اقدام کنید، باید بدانید که مزیت­های زیادی را کسب خواهید کرد. از جمله این مزایا، می‌توان به پروسه کوتاه اخذ پاسپورت در مدت زمان بین سه تا ۶ ماه اشاره کرد. همچنین، بدون نیاز به حضور در محل و شرایط خاص و محدودیت­‌های مدیریتی، این مراحل انجام می‌شود.

این کشور جزیره­ای، برای متقاضیان ایرانی، این امکان را فراهم کرده است که مراحل اعطای تابعیت را به سرعت انجام داده و پیچیدگی‌­های مرسوم را حذف کند. بنابراین، اگر نیاز دارید تا تابعیت دوم داشته و برای اخذ ??????? ???????? به‌عنوان پاسپورت دوم اقدام کنید، تا بتوانید موانع تجارت بین‌­المللی و سفرهای خارجی را مرتفع کنید، این یک فرصت عالی است.

شاید برای بسیاری از ایرانیان، دریافت پاسپورت و اقامت دومینیکا، با نیت زندگی در این کشور نیست، بسیاری از این افراد، به پاسپورت کشوری نیاز دارند که از طریق آن بتوانند به‌راحتی و بدون نیاز به اخذ ویزا، به کشورهایی همچون انگلستان، سفر کنند. ضمن آنکه می‌توان برای ویزا دومینیکا نیز اقدام کرد.

مزایای دریافت تابعیت دومینیکا

هنگامی که تابعیت این کشور را دریافت کردید، از مزیت‌­های بی­شماری برخوردار خواهید بود. شما می‌­توانید بدون نیاز به ویزا، به یکصدوچهل کشور در دنیا سفر کنید. همچنین شرایط تحصیل و اشتغال در کشورهایی مانند انگلستان برای شما فراهم است. می‌­توانید به‌صورت بین‌­المللی، تجارت خود را آزادانه راه­‌اندازی و هدایت کنید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که زبان رسمی این کشور انگلیسی بوده و معافیت‌­های مالیاتی را برای تمامی شهروندان، حتی شهروندان غیرساکن که پاسپورت دومینیکا را دارند، در نظر می‌گیرد. برای تجاری که قصد بازرگانی بین‌­المللی دارند، واحد پول دلار این کشور می­‌تواند راهگشا باشد.

همچنین، هزینه و سرمایه­‌گذاری بابت اخذ اقامت این کشور، در مقایسه با دیگر کشورها، بسیار پایین است. شما می­توانید به ساده­‌ترین روش، مدارک خود را ارائه کرده و درخواست اقامت کنید. این در حالی است که حدود چهار ماه برای این فرآیند، زمان نیاز است.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشت این است که اعطای شهروندی با دومینیکا پاسپورت، به قابل فسخ نبوده و به نسل­‌های بعدی وی نیز منتقل می‌شود. شما هنگامی که برای پاسپورت دومینیکا اقدام می­کنید، این امکان را دارید تا در بانک­های بین­المللی اروپا، افتتاح حساب کرده و کارت ­بانکی دریافت کنید. همچنین، امکان ثبت شرکت در این کشورها را نیز خواهید داشت.

مزیت اخذ پاسپورت دومینیکا از شریف تریپ

شریف تریپ، به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و با سابقه در امر صنعت گردشگری و اخذ پاسپورت، دارای پرونده‌های موفق برای دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا بوده و با ارائه امکانات و خدمات ویژه­ای همچون دریافت و پرداخت با ارزهای دیجیتال، گامی موثر در توسعه فعالیت‌­های خود داشته است. شما می‌توانید به‌راحتی برای اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام کرده و جهت دریافت خدمات رزرو هتل،  ترانسفر در سراسر دنیا، از تجربه و تخصص این گروه حرفه‌­ای بهره‌مند شوید.

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۶۶۶۶۶۵ تماس گرفته و از مشاوره با کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه