مراکز خرید کرج | لیست بهترین پاساژهای کرج + عکس و آدرس

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور جمعه، ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
 مراکز خرید کرج | لیست بهترین پاساژهای کرج + عکس و آدرس

مراکز خرید کرج شامل بازارهای قدیمی و پاساژهای مدرن با هدف رفع نیازهای فروشگاهی و تفریحی شهروندان و گردشگران فعالیت دارند.

از آنجا که در زمینه خدمات رفاهی، امکانات خرید و تفریح در اولویت قرار دارند، اقدامات زیادی در جهت احداث مراکز خرید کرج توسط مسئولان و سرمایه‌گذاران صورت گرفته است. برخی از این مراکز در کنار واحدهای فروشگاهی، خدمات تفریحی متنوعی را برای اوقات فراغت خانواده‌ها و سرگرمی کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند و از جاهای دیدنی کرج به‌حساب می‌آیند. با ما همراه باشید تا شما را با مراکز خرید کرج و امکانات رفاهی و تفریحی هریک آشنا کنیم.

لیست بهترین مراکز خرید کرج

مرکز خرید مبنا

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای بلوار ۱۱۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۱۴۸۵۵ ۰۲۶ 
  • ساعت بازدید: همه‌روزه ۱۰ تا ۲۲؛ جمعه و روزهای تعطیل ۱۷ تا ۲۲

مرکز خرید مبنا کرج

منبع عکس: mabna group.com، عکاس: نامشخص

«مرکز خرید مبنا» یکی از مراکز خرید لوکس در مهرشهر کرج است که یک مجتمع تجاری مسکونی به شمار می‌رود. این مجتمع در زمینی به مساحت ۲,۴۰۰ متر مربع در ۹ طبقه و با زیربنایی برابر ۱۳,۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. دو طبقه زیر همکف شامل ۱۵۵ واحد پارکینگ، دو طبقه همکف و اول به‌عنوان بخش تجاری شامل ۴۵ واحد فروشگاه و طبقات بعدی شامل ۴۰ واحد مسکونی می‌شود. نمای زیبا، مصالح درجه یک، طراحی دکوراسیون داخلی خاص، استفاده از اکسسوری و لوسترهای بزرگ لوکس از ویژگی‌های مرکز خرید مبنا به شمار می‌رود.

در مجتمع مبنا علاوه بر نمایندگی چندین برند معتبر داخلی و خارجی، فروشگاه‌های متنوع دیگری وجود دارند که از محصولات آن‌ها می‌توان انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، ادوات و لوازم موسیقی، محصولات فرهنگی، شیرینی و شکلات، لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی (پت شاپ)، لوازم سوارکاری و... را نام برد.

کالاها در مرکز خرید مبنا، کیفیت بالا و قیمتی مناسب دارند و خریداران با هر سلیقه و بودجه‌ای از این پاساژ دست خالی بازنمی‌گردند. از امکانات رفاهی این مرکز باید به آسانسور، پله‌برقی، کافی‌شاپ، رستوران، لابی، سیستم تهویه مطبوع، نورپردازی داخلی و خارجی، اطلاعات و نگهبانی، سیستم کنترل دوربین‌های دیجیتالی، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

مرکز خرید پروما

  • آدرس شعبه یک: جاده ماهدشت، نرسیده به محمدشهر (مشاهده روی نقشه)
  • آدرس شعبه دو: رجائی شهر، فاز سه، جنب شهرداری منطقه هفت، طبقه همکف برج شهاب (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: همه‌روزه به‌غیر از جمعه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲ 

«مرکز خرید پروما» یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید زنجیره‌ای است که دو شعبه در کرج دارد. شعبه یک پروما در سال ۱۳۸۹، در زمینی به وسعت ۱۵,۰۰۰ متر مربع احداث شد و شامل بخش‌های تجاری، رفاهی و خدماتی می‌شود. این مرکز خرید دارای سه طبقه تجاری است که در طبقه اول و دوم محصولات مختلفی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر، لوازم‌خانگی و... عرضه می‌شود؛ هایپرمارکت نیز در طبقه دوم قرار دارد.

طبقه سوم مجتمع پروما، دارای یک شهربازی سرپوشیده بزرگ است که برای سرگرمی و تفریح کودکان گزینه مناسبی به شمار می‌رود. از امکانات رفاهی شعبه یک پروما باید به آسانسور، پله‌برقی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلان و اطفای حریق، سرویس بهداشتی و پارکینگ سرپوشیده با مساحت ۳,۷۰۰ متر مربع اشاره کرد.

شعبه دوم مرکز خرید پروما در زمینی به وسعت ۸۰۰ متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید در طبقه همکف برج شهاب قرار دارد و محصولاتی مانند پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و ملحفه، عطر و ادوکلن، زیورآلات، مواد غذایی، مواد پروتئینی، خشکبار و... عرضه می‌کند.

مرکز خرید پارسیان

  • آدرس: کرج، حسن آباد، بلوار ملاصدرا، بلوار تعاون، ضلع شرقی بوستان نبوت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۶۲۱۸۲ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: همه‌روزه از هشت تا ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۲؛ جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ۹ تا ۲۳

مرکز خرید پارسیان کرج

منبع عکس: eneshat.com، عکاس: نامشخص

«مرکز تجاری اداری پارسیان» به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کرج در نزدیکی مرکز خرید مهستان قرار دارد. این مجتمع با چشم‌اندازی بسیار زیبا از شهر کرج و با زیربنای تقریبی ۲۰,۰۰۰ متر مربع دارای ۷۲ واحد اداری و دو طبقه تجاری با ۱۶۰ واحد فروشگاه است که در آن انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم ورزشی، اکسسوری منزل، لوازم سیسمونی، صنایع دستی و... عرضه می‌شود.

از امکانات رفاهی مرکز خرید پارسیان می‌توان به فضای سبز، فست‌فود در ضلع شمالی محوطه، نیمکت، کافی‌شاپ، هایپر مارکت، نمازخانه، آسانسور پانوراما، پله‌برقی، سیستم اعلان حریق هوشمند، سیستم حفاظتی مداربسته، سرویس بهداشتی، پارکینگ عمومی و اختصاصی، اینترنت و... اشاره کرد. 

مرکز خرید گلستان

  • آدرس: فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، خیابان سوم شرقی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۶۱۴۰۸۷ ۰۹۱۲
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۲

«مرکز خرید گلستان» یکی از شیک‌ترین پاساژهای کرج است که دو طبقه تجاری با ۶۲ واحد فروشگاه را شامل می‌شود. در این پاساژ امکان تهیه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عینک، ساعت، لباس زیر، کلاه‌گیس و... وجود دارد. از امکانات پاساژ گلستان باید به کافه، سرویس بهداشتی و دسترسی به اینترنت اشاره کرد.

مرکز خرید گلستان به‌دلیل تنوع بالای محصولات، مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار می‌گیرد. از آنجا که این پاساژ در یکی از محله‌های شلوغ و پرطرفدار کرج؛ گوهردشت قرار دارد، هنگام غروب بسیار پر ازدحام است. برای پارک خودرو می‌توانید از پارکینگ عمومی نزدیک پاساژ استفاده کنید.

مجتمع تجاری تندیس

  • آدرس: شاهین ویلا، بلوار باهنر، شرق میدان باهنر (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۱

«مرکز خرید تندیس البرز» یکی از مراکز خرید کرج است که چهار طبقه تجاری و سه طبقه اداری دارد. این مرکز خرید کالاهای مختلفی مانند پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع اکسسوری و زیورآلات را به خریداران عرضه می‌کند. تندیس دارای امکانات رفاهی نظیر آسانسور، پله‌برقی، سرویس بهداشتی و... است. در کنار این مرکز، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱,۲۰۰ خودرو نیز وجود دارد.

مرکز خرید مهستان

  • آدرس: کرج، بلوار نبوت، بعد از بوستان نبوت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۶۰۴۰۰ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۶ ماه اول سال از ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ و ۶ ماه دوم سال از ۹:۳۰ تا ۲۲

مرکز خرید مهستان کرج

منبع عکس: tejaratetalaeenews.ir، عکاس: نامشخص

«مرکز خرید مهستان» یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج در شمال شهر و در دامنه سلسله جبال البرز است که از طریق بلوارهای ملاصدرا، مطهری، نبوت، موذن، استقلال و شورا قابل دسترسی است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت ۲۷,۰۰۰ متر مربع با ۱۱ ورودی اصلی و در چهار طبقه با ۴۱۳ واحد تجاری ساخته شده و در طراحی آن ویژگی‌های معماری ایرانی - اسلامی به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده است که هویت یک مرکز خرید مدرن را با جلوه‌‌ای از بازارهای قدیمی به نمایش بگذارد. پاساژ مهسان نه‌تنها از نظر وسعت، بلکه از نظر عرضه محصولات متنوع و لوکس نیز با دیگر مراکز خرید کرج تمایز دارد.

در پاساژ مهستان تمام فروشگاه‌ها در راهرویی با شیب ملایم به‌طول یک کیلومتر در معرض دید خریداران قرار گرفته و ارتباط طبقات بدون استفاده از پله و آسانسور میسر شده است. طبقه همکف این مرکز خرید، مخصوص کیف و کفش و طبقه اول شامل فروشگاه‌های لباس زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش ورزشی، زیورآلات، عینک، تابلو و... است. در طبقه دوم پاساژ به فروشگاه‌های طلا و جواهر و در طبقه سوم نیز به تنها رستوران گردان کرج دسترسی خواهید داشت.

از امکانات رفاهی مرکز خرید مهستان باید به سه دستگاه آسانسور شیشه‌ای (پانوراما)، پنج دستگاه آسانسور معمولی و حمل بار، ۱۰ رشته پله‌برقی، تالار پذیرایی ویژه جشن و کنفرانس‌، بوفه غذا در تمام طبقات، کافی‌شاپ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، ۱۹۴ واحد پارکینگ و... اشاره کرد.

برج تجاری میلاد

  • آدرس: عظیمیه کرج، ضلع شمال شرقی میدان آزادگان، بلوار طالقانی شمالی، جنب خیابان حسینی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۲۰۱۶۸ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰

برج تجاری میلاد کرج

منبع عکس: google map، عکاس: Bahram Najafi

«برج تجاری میلاد» که در یکی از بهترین مناطق کلان‌شهر کرج یعنی در عظیمیه قرار دارد، به‌دلیل نزدیک‌بودن به ادارات و مراکز مهم کرج مانند دادگستری، اداره ثبت، سازمان آب، اداره برق، شهرداری و سازمان صدا و سیما، فضایی ایدئال را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. این برج، دارای ۱۴ طبقه شامل سه طبقه تجاری، هفت طبقه اداری، دو طبقه فودکورت و رستوران و دو طبقه پارکینگ است.

بخش اداری برج میلاد دارای هفت طبقه با مساحت ۳,۵۰۰ متر مربع دارای ۴۲ واحد است و بخش تجاری برج در سه طبقه، مساحتی حدود ۲,۵۰۰ متر مربع و ۸۵ واحد تجاری دارد. در این مرکز خرید انواع محصولات مانند پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، انواع بازی‌های رایانه‌ای، لپ‌تاپ و موبایل عرضه می‌شود.

سازه برج میلاد کرج در برابر زلزله تا قدرت هشت ریشتر مقاومت دارد. ورودی بخش اداری و تجاری این برج از یکدیگر مجزا است؛ در محل ورودی تجاری، یک گوی ۱,۳۰۰ کیلوگرمی از جنس سنگ گرانیت وجود دارد و به‌گونه‌ای طراحی شده است که با فشار آب، به‌اندازه یک‌ میلی‌متر از تکیه‌گاه زیرین خود جدا می‌شود و به چرخش در می‌آید. از امکانات رفاهی برج میلاد کرج باید به کافی‌شاپ، شعبه دوم پیتزا بیست در طبقه سوم تجاری، رستوران بین‌المللی در بام برج، سه دستگاه آسانسور، چهار رشته پله‌برقی، سیستم تهویه مرکزی، برق اضطراری، دوربین مداربسته، سیستم اعلان و اطفای حریق، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. 

مجتمع تجاری نیکامال

  • آدرس: ضلع جنوبی فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۹۳۴۰۹ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۳:۳۰

مجتمع تجاری نیکامال

منبع عکس: nika mall.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری نیکامال» یکی از مهم‌ترین، شیک‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای کرج به شمار می‌رود. این مرکز در سال ۱۳۹۵ در ساختمانی ۲۴ طبقه، به‌عنوان بلندترین برج کرج ساخته شده است و شامل واحدهای اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی می‌شود. در ساخت نیکامال از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و معماری بسیار زیبا و منحصربه‌فردی دارد.

مرکز خرید نیکامال در زمینی به وسعت ۲,۰۸۲ متر مربع شامل هفت طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۸۰ خودرو (طبقات منفی ۹ تا منفی سه)، پنج طبقه تجاری با ۱۶۰ واحد فروشگاه (طبقات منفی دو، همکف، اول، دوم و سوم)، یک طبقه هایپر مارکت (طبقه منفی یک)، یک طبقه فودکورت (طبقه چهارم) و ۱۰ طبقه اداری می‌شود. فروشگاه‌های این مرکز مختص به صنف خاصی نیست و انواع کالاها را می‌توانید از نیکامال تهیه کنید. از محصولات عرضه‌شده در این مجتمع می‌توان از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت و... نام برد.

از امکانات رفاهی نیکامال باید به کافی‌شاپ، هایپرمارکت، فودکورت، چهار دستگاه آسانسور، پله‌برقی، پله اضطراری، لابی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، دوربین مداربسته، موتورخانه هوشمند، اینترنت مرکزی، برق اضطراری، سیستم چیلر، سیستم اطفای حریق هوشمند و... اشاره کرد. این مجتمع تجاری که قلب تجاری کرج به شمار می‌رود با جذب بسیاری از ساکنان شهرهای اطراف برای بازدید و خرید، به یکی از جاهای دیدنی کرج تبدیل شده است.

مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

  • آدرس: شاهین ویلا، نبش خیابان هفتم شرقی (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۲

مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

منبع عکس:google map، عکاس: Farsheed Bolandeh

«مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج» از پاساژهای مدرن کرج در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۳,۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. این مجتمع هشت طبقه دارد که سه طبقه آن به واحدهای اداری و پنج طبقه دیگر به واحدهای تجاری با ۶۶ واحد فروشگاه اختصاص یافته است. این فروشگاه‌ها کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک و... عرضه می‌کنند.

مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج دسترسی آسانی دارد و یکی از بهترین بازارهای کرج برای پاساژگردی و خرید به شمار می‌رود. از امکانات رفاهی این مجتمع باید به کافی‌شاپ، رستوران، آسانسور، پله‌برقی و سرویس بهداشتی اشاره کرد. 

مجتمع تجاری و اداری الماس شهر کرج

  • آدرس: محمدشهر، بلوار امام خمینی، بین خیابان دشت بهشت و خیابان جهانبخش (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۲۰۷۱۰۰ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

«مجتمع تجاری و اداری الماس شهر» یکی از مراکز خرید کرج که در سال ۱۳۹۰ در چهار طبقه ساخته شده است و شامل ۶۸ واحد تجاری و ۲۶ واحد اداری می‌شود. در فروشگاه‌‌های این مرکز کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک و... به فروش می‌رسد. از امکانات الماس شهر باید به آسانسورهای شیشه‌ای (پانوراما) در نما و داخل پاساژ، پلکان و نرده‌های شیشه‌ای، نورپردازی نما و داخل، دوربین مداربسته، لابی، پله اضطراری و پارکینگ اشاره کرد.

مجتمع تجاری اداری یادمان کرج

  • آدرس: جهانشهر، بلوار طالقانی شمالی، میدان آزادگان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۸۹۵۹۴ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

مجتمع تجاری اداری یادمان کرج

منبع عکس: google map، عکاس: Mohsen

«مجتمع تجاری اداری یادمان کرج» یکی از مراکز خرید مدرن کرج است که در زمینی به وسعت ۳,۵۰۰ متر مربع قرار دارد. این مجتمع هشت طبقه، دارای سه ورودی مستقل و ۷۳ واحد فروشگاه تجاری است که در چهار طبقه منفی یک، همکف، اول و دوم فعالیت دارند. مرکز خرید یادمان یکی از بهترین مراکز خرید لباس در کرج به شمار می‌رود که مجموعه‌ای از بهترین برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است.

فروشگاه‌های مرکز خرید یادمان محصولاتی مانند پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عینک و ساعت، اکسسوری منزل، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دیجیتال و موبایل را شامل می‌شود؛ البته قیمت‌ کالاها در این پاساژ کمی گران است. مرکز خرید یادمان دارای امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، فست‌فود، آسانسور، پله‌برقی، پارکینگ با ظرفیت ۱۲۵ خودرو، سیستم تهویه مطبوع، دوربین مداربسته، سیستم اعلان و اطفای حریق، صاعقه‌گیر، سیستم پیجینگ، شبکه اینترنت پرسرعت و... است.

مجتمع تجاری آراکس کرج

  • آدرس: جهانشهر، خیابان استانداری، نبش کوچه فریما (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۵۶۰۰۸ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۴

مجتمع تجاری آراکس کرج

منبع عکس: sazejoo.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری اداری آراکس کرج» در زمینی به مساحت ۲,۰۰۰ متر مربع در هفت طبقه با زیربنای ۵,۹۰۰ متر مربع احداث شده است. بخش تجاری آراکس شامل ۴۷ واحد فروشگاه در سه طبقه زیر همکف، همکف و اول می‌شود. در طبقه دوم این مجموعه، فودکورت و رستوران با مساحت ۹۰۰ متر مربع واقع شده است؛ دیوارهای شیشه‌ای، باغچه، فضای باز و منوی باربیکیوی این رستوران، یکی از لوکس‌ترین رستوران‎‌های شهر کرج را برای میهمانان خود تداعی می‌کند.

طبقه سوم و چهارم آراکس به واحدهای اداری اختصاص دارد. کافی‌شاپ مجموعه در طبقه پنجم و با مساحت ۳۴۰ متر مربع طراحی شده است. فضای گل‌کاری‌شده، امکان استفاده از فضای باز در تمام فصول، منوی تی بار و کوکتیل بار از جمله تمایزهای کافی‌شاپ آراکس به شمار می‌رود. فست‌فود این مجموعه در فضای کنار مجتمع و در چهار طبقه با مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شده است که با ورودی اختصاصی از بیرون مجتمع و آماده‌سازی سریع غذا، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

پاساژ آراکس با دسترسی آسان و محصولات باکیفیت، بازدیدکنندگان بسیاری دارد و یکی از بهترین بازارهای کرج برای خرید پوشاک و ساعت به شمار می‌رود. این مجتمع دارای امکاناتی نظیر دو دستگاه آسانسور، پله‌برقی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، سیستم اعلان و اطفای حریق و... است.

مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

  • آدرس: کرج، بلوار چمران، قبل از میدان امام حسین (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۸۰۴۱۱۴ ۰۲۶

مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

منبع عکس: alborzbellcenter.ir، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج» یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید کرج به شمار می‌رفت که محصولات متنوعی از برندهای معتبر خارجی و داخلی در آن یافت می‌شد و بیشتر اقلام مورد نیاز بازدیدکنندگان را فراهم می‌کرد. این مجتمع که شبیه به کشتی طراحی شده، در بستر رودخانه کرج دارای موقعیتی ممتاز با دسترسی آسان بود و شامل بخش‌های اداری، تجاری و پارکینگ می‌شد.

البرز بل سنتر کرج دارای ۲۲۰ واحد تجاری و ۵۶ واحد اداری بود. از امکانات تفریحی و رفاهی این مجتمع باید به شهربازی سرپوشیده با وسعتی برابر ۱,۰۰۰ متر مربع، هایپر مارکت با مساحت ۱,۲۰۰ متر مربع در طبقه همکف، رستوران ایرانی و فرنگی با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، فودکورت با وسعت ۵۰۰ متر مربع و کافی‌شاپ اشاره کرد. البرز بل سنتر دارای سینمای روباز در ساحل رودخانه، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۵۰۰ خودرو، ۹ دستگاه آسانسور، ۶ رشته پله‌برقی و سیستم تهویه پیشرفته بود. این مجموعه در سال ۱۴۰۲ تعطیل است و هیچ فعالیتی ندارد.

مجتمع تجاری بهارستان کرج

مجتمع تجاری بهارستان کرج

منبع عکس: alborz.persianleader.ir، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری بهارستان» که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد، در نزدیکی خیابان اصلی گوهردشت قرار دارد و از بهترین بازارهای کرج برای بانوان به شمار می‌رود. در این پاساژ که شامل یک طبقه تجاری با ۱۶ واحد فروشگاه است، انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر و لوازم ورزشی عرضه می‌شود. مجتمع بهارستان پارکینگ ندارد و یافتن جای پارک در گوهردشت به‌ویژه هنگام غروب کار بسیار دشواری است؛ از این‌رو، بهتر است برای دسترسی به این پاساژ از وسیله نقلیه عمومی یا تاکسی استفاده کنید.

مجتمع تجاری پارس مهر کرج 

«مجتمع تجاری پارس مهر کرج» یکی از پاساژهای موردعلاقه اهل هنر و موسیقی است. این مرکز خرید یک طبقه با ۳۰ واحد تجاری، بورس ساز و آلات موسیقی و نوعی هنرکده به شمار می‌رود. در مجتمع پارس مهر می‌توانید انواع لوازم جانبی و یدکی آلات موسیقی را تهیه کنید و از خدمات تعمیر و تنظیم انواع ساز نیز بهره بگیرید. قیمت اجناس در این پاساژ در مقایسه با مراکز دیگر به‌مراتب بهتر است؛ از این‌رو، مجتمع پارس مهر را باید جزو بهترین بازارهای کرج برای اهالی هنر دانست.

مجتمع تجاری پیروز کرج

  • آدرس: پایین‌تر از فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی، خیابان میخک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۳۳۷۲۶ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

مجتمع تجاری پیروز کرج

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری پیروز» از جمله مراکز خرید کرج است که کسبه قدیمی و اصناف مختلف در آن فعالیت دارند. این مرکز خرید تنها ۱۷ فروشگاه دارد؛ اما شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را در آن تهیه کنید. مرکز خرید پیروز کرج با فروشگاه‌های پوشاک زنانه، پوشاک بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی، خرازی، لوازم تحریر و خدمات کامپیوتری یکی از بهترین بازارهای محلی کرج به شمار می‌رود.

مجتمع تجاری رویال کرج

  • آدرس: کرج، بلوار ارم، بلوار مسیح پاکدل، بین انقلاب و گلستان
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۲۲

مجتمع تجاری رویال کرج

منبع عکس: touristsho.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری رویال کرج» از لوکس‌ترین مراکز خرید کرج محسوب می‌شود و با طراحی جذاب خود توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرده است. این مجتمع در زمینی به وسعت ۸,۰۰۰ متر مربع قرار دارد و در چهار طبقه با ۷۵ واحد تجاری ساخته شده است. مجتمع رویال که در یکی از بلوارهای پرتردد مهرشهر قرار دارد، شامل فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عینک، ساعت و... می‌شود. از امکانات رفاهی این پاساژ باید به آسانسور، پله‌برقی، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

مجتمع تجاری ساویز کرج

مجتمع تجاری ساویز کرج

منبع عکس: nexsc.ir، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری ساویز» از مراکز چند منظوره کرج است که درای سه فاز مختلف فرهنگی، ورزشی و تجاری است. بخش فرهنگی شامل سه سالن سینما و بخش ورزشی مجتمع شامل استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و بدن‌سازی می‌شود. بخش تجاری در سه طبقه بنا شده و شامل ۳۸ واحد است. در فروشگاه‌های این پاساژ کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات به فروش می‌رسد.

مجتمع تجاری گوهر کرج

  • آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، بین خیابان هفتم و هشتم شرقی (مشاهده روی نقشه)

«مجتمع تجاری گوهر» از قدیمی‌ترین بازارهای کرج است که در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید و بیش از نیم قرن سابقه دارد. مجتمع گوهر در دو طبقه با ۲۹ واحد تجاری بنا شده است و انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر، اکسسوری منزل و لوازم کادویی در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید برای بانوان محسوب می‌شود.

مجتمع تجاری گوهران کرج

  • آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، بین خیابان دوم و سوم شرقی (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۶:۳۰ تا ۲۳ 

مجتمع تجاری گوهران کرج

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری گوهران» یکی از مراکز خرید قدیمی کرج است که در سال ۱۳۷۵ به‌بهره‌برداری رسید. این پاساژ مساحتی حدود ۱,۸۰۰ متر مربع و ۳۷ واحد تجاری دارد و مرکزی مناسب برای خرید پوشاک آقایان به شمار می‌رود. در پاساژ گوهران علاوه بر پوشاک آقایان، فروشگاه‌های پوشاک زنانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و زیورآلات نیز وجود دارد. این مرکز خرید با توجه به موقعیت مکانی و قیمت‌های مناسب محصولات، در بیشتر روزهای سال به‌ویژه ایام پیش از نوروز بسیار شلوغ است. 

مجتمع تجاری مرکزی کرج

  • آدرس: کرج، میدان کرج، ابتدای خیابان چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۲

مجتمع تجاری مرکزی کرج (پاساژ زکیخانی)

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری مرکزی کرج» که به «پاساژ زکیخانی» نیز شهرت دارد، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کرج به شمار می‌رود. این مجتمع در زمینی به مساحت ۲,۰۰۰ متر مربع و در چهار طبقه تجاری شامل ۱۳۰ واحد صنفی بنا شده است. مجتمع تجاری مرکزی کرج، بورس لباس مجلسی زنانه و لباس بچگانه و همچنین بورس کامپیوتر و لوازم جانبی آن است و پارکینگی با ظرفیت ۳۰۰ خودرو دارد. از آنجا که پاساژ زکیخانی در ابتدای جاده چالوس واقع شده است، می‌توانید پس از خرید از جاهای دیدنی اطراف کرج نیز بازدید کنید.

مجتمع تجاری اکومال

  • آدرس: کرج، ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۲۲۶۸ ۰۲۱
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۲

مجتمع تجاری اکومال

منبع عکس: eco mall.ir، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری تفریحی اکومال» یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج است که در سال ۱۳۹۲ و در دو طبقه تاسیس شد و فضایی عالی برای تفریح و خرید را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این مرکز خرید، با توجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و تلاش برای جلوگیری از آلودگی طبیعت، به استفاده از شیوه‎‌های مناسب برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و عرضه مواد غذایی و بهداشتی فروشگاه‌های دوستدار محیط زیست اقدام کرده است.

در اکومال کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادوکلن، عینک، ساعت، طلاو جواهر، لوازم دیجیتال، موادغذایی، خشکبار و انواع شیرینی عرضه می‌شود. در میان محبوب‌ترین برندهای اکومال باید از مارال چرم، اسپورت‌ لند، جین وست و... نام برد. از امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع تجاری اکومال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافی‌شاپ: طبقه همکف
  • هایپر استار: با مساحت ۱۰,۶۵۶ متر مربع 
  • پردیس سینمایی: طبقه اول با مساحت ۲,۵۳۰ متر مربع، دارای ۶ سالن و بیش از ۱,۰۰۰ صندلی
  • فودکورت: طبقه اول با مساحت ۲,۵۱۷ متر مربع، شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود، پیش‌غذا و نوشیدنی 
  • شهربازی اکوفان: با مساحت ۲,۸۷۶ متر مربع؛ به‌عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده کرج، دارای شهر مشاغل و سالن برگزاری جشن
  • اکو کلاب: فضای سرگرمی شامل اتاق فرار، سالن لیزر تگ و کافه بردگیم و بازی‌های گروهی 
  • پارکینگ: با ظرفیت ۱,۰۰۰ خودرو
  • باشگاه ورزشی اکوجیم: با مساحت بیش از ۵۰۰ متر مربع
  • رستوران
  • روف گاردن
  • آسانسور
  • پله‌برقی
  • سرویس بهداشتی

مجتمع تجاری ملاصدرا کرج

  • آدرس: کرج، بلوار مطهری، نبش بلوار ملاصدرا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۹۴۸۷۳ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱٠:۳٠ تا ۲۳:۳٠

مجتمع تجاری ملاصدرا کرج

منبع عکس: touristsho.com، عکاس: نامشخص

«مجتمع تجاری ملاصدرا کرج» از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پاساژهای چند منظوره کرج است که مساحتی حدود ۲۳,۰۰۰ متر مربع دارد. این مجتمع در سال ۱۳۸۰ در ۱۰ طبقه ساخته شد و شامل پنج طبقه تجاری با ۳۲۰ فروشگاه و چهار طبقه پارکینگ با ظرفیت حدود ۲۰۰ خودرو می‌شود؛ در طبقه آخر مجتمع ملاصدرا یک شهربازی سرپوشیده، کافی‌شاپ و رستوران وجود دارد.

در مجتمع ملاصدرا محصولات مختلفی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لباس و کفش ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و اودکلن، عینک، ساعت، پارچه، اسباب‌بازی، اکسسوری منزل، زیورآلات، لوازم تحریر، طلا و نقره، لوازم صوتی و تصویری، لوازم کامپیوتر، موبایل و مواد غذایی به‌فروش می‌رسد. از امکانات این مرکز خرید باید به رستوران، شهربازی، هشت رشته پله‌برقی، چهار دستگاه آسانسور، سیستم بویلر و چیلر، دوربین مداربسته، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. 

بازار بزرگ آزادی کرج

  • آدرس: کرج، خیابان بهشتی، روبه‌روی خیابان کمالی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۳۸۲۳۱ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۱

بازار بزرگ آزادی کرج

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«بازار بزرگ آزادی» از قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج است که در چهار طبقه و با ۲۵۴ واحد تجاری فعالیت دارد. در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم ارایشی و بهداشتی، لوازم دکوری، لوازم برقی، انواع زیورآلات، طلا و جواهر و... ارائه می‌شود. بر اساس نظر خریداران، قیمت اجناس در پاساژ آزادی کمی گران‌تر از دیگر بازارهای قدیمی کرج است.

پاساژ رضا کرج

  • آدرس: کرج، ضلع جنوبی پل آزادگان، خیابان طالقانی شمالی، کوچه بخشداری (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

پاساژ رضا کرج

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«پاساژ رضا» یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج است که در سال ۱۳۶۵ افتتاح شد. این پاساژ سه ورودی جداگانه دارد و بیشتر فروشگاه‌های آن، پیرامون محوطه باز مثلثی شکلی قرار گرفته‌ و تنها تعداد انگشت‌شماری از مغازه‌ها در فضای مسقف واقع شده‌اند. در پاساژ رضا حدود ۶۰ واحد تجاری در اصناف مختلف فعالیت دارد و مهم‌ترین صنف کاری این پاساژ، لوازم آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود.

پاساژ عزیزی کرج

  • آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، بین خیابان ششم و هفتم غربی (مشاهده روی نقشه)

پاساژ عزیزی کرج

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«پاساژ عزیزی» یکی از پاساژهای باسابقه و پرتردد در خیابان اصلی گوهردشت است که یک طبقه با ۲۳ واحد تجاری دارد. این پاساژ به صنف خاصی اختصاص ندارد و بیشتر کالاهای مورد نیاز خود را می‌توانید در آن تهیه کنید. از فروشگاه‌های پاساژ عزیزی می‌توان به پارچه‌فروشی‌، پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، ساعت، لوازم کادویی، اکسسوری منزل، طلا و جواهر و آتلیه عکاسی اشاره کرد. این پاساژ یکی از مراکز خرید مناسب برای بانوان به شمار می‌رود.

پاساژ نریمانی کرج

«پاساژ نریمانی» از مراکز خرید کوچک و دنج در کرج است که در خیابان شهید بهشتی قرار دارد. این پاساژ که در دو طبقه ساخته شده است، به فروشگاه‌های پارچه، طلا و جواهر اختصاص دارد؛ از این‌رو از بازارهای محبوب بانوان کرج به شمار می‌رود.

پاساژ نریمانی کرج

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

اگر شما نیز از مراکز خرید کرج بازدید کرده‌اید، نظرات خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین مراکز خرید کرج کدامند؟

ز بهترین مراکز خرید کرج می‌توان به مرکز خرید مبنا، مرکز خرید پروما، مرکز خرید پارسیان، مرکز خرید گلستان، مجتمع تجاری تندیس، مرکز خرید مهستان، برج تجاری میلاد، مجتمع تجاری نیکامال، مجتمع تجاری ساویز کرج، مجتمع تجاری اکومال و بازار بزرگ آزادی کرج اشاره کرد.

بهترین مرکز خرید لباس کرج کجاست؟

مهستان، طالقانی، اکومال، ملاصدرا، نیکامال، پروما و مبنا از بهترین مراکز خرید کرج برای تهیه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه هستند

مشهورترین مراکز خرید کرج کدامند؟

اکومال، مهستان، مبنا، پروما، نیکامال، یادمان، البرز بل سنتر و ملاصدرا

کدام‌یک از مراکز خرید کرج دارای پردیس سینمایی است؟

اکومال و مرکز خرید ساویز 

منبع عکس کاور: shoppingcenters.ir، عکاس: M.R.Dargahi pour

مطالب مرتبط:

دیدگاه