پرواز مستقیم کیش - دوحه راه‌اندازی می‌شود

نادر نینوایی
نادر نینوایی دوشنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳
پرواز مستقیم کیش - دوحه راه‌اندازی می‌شود

هواپیمایی ایران ایر، در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر از راه‌اندازی مسیر پروازی کیش به دوحه و بالعکس داد.

در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هواپیمایی ایران ایر از راه‌اندازی مسیر پروازی کیش به دوحه و بالعکس خبر داد. با راه‌اندازی این مسیر پروازی هواداران تیم ملی ایران می‌توانند برای تماشای سه بازی تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از کیش عازم دوحه شوند. تیم ملی ایران در روزهای ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذر ۱۴۰۱ در قطر به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

راه‌اندازی مسیر پروازی کیش - دوحه توسط هواپیمایی ایران ایر در حالی اعلام می‌شود که چندی پیش، سه شهر کیش، اصفهان و مشهد از برنامه‌های قطعی پرواز مستقیم از ایران به دوحه قطر حذف شده و لامرد به این پرواز‌ها اضافه شده بود.

پیش از این نیز، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود هنوز تب حضور در جام جهانی داغ نشده و تقاضای بلیط پرواز به دوحه روی سیستم‌ها مشهود نیست.

مقصود اسعدی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، نیز قبلا در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه سفر از کیش به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی گفته بود:

کیش از برنامه پروازی مستقیم به قطر حذف شده، اما همچنان امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد. در صورت تقاضا به‌صورت محدود و با ۱۵۰ مسافر می‌توانیم هر یک ساعت یک پرواز به دوحه داشته باشیم؛ البته در حال حاضر، ترمینال خارجی این جزیره هم پاسخگوی دو هواپیمای هم‌زمان نیست و زیرساخت‌ها نیز آماده نشده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه