چرا خوشبو بودن هتل اهمیت دارد؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
چرا خوشبو بودن هتل اهمیت دارد؟

تمامی هتل‌ها و مهمانپذیرها می‌توانند از دستگاه‌های بی‌نظیر و اسانس‌های بسیار متنوع آرورایحه بهره‌مند شوند و فضایی دلپذیر برای مسافران و مهمانان خود ایجاد کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از شیوه‌های تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار که برخلاف روش‌های یاد شده، غیر دیداری است و به‌طور ناخودآگاه افراد مختلف را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، استفاده از خوشبو کننده است. حس بویایی از حواسی است که انسان از زمان تولد آن را همراه خود دارد و و بر اساس تحقیقات انجام شده، رایحه و عطر خوش برای هر شخص می‌تواند آرامش بخش و حتی الهام‌بخش باشد. در طی سال‌های اخیر پراکندن رایحه دلپذیر در فضای یک کسب و کار به شیوه تبلیغاتی موثر برای جذب مشتریان بیشتر و ماندگاری آن‌ها تبدیل شده است. هتل‌ها از جمله کسب و کارهایی هستند که مبتنی بر رضایت مشتری بوده و هرچه میزان رضایتمندی مسافران بیشتر باشد، احتمال بازگشت دوباره آن‌ها به هتل در سفرهای بعدی و معرفی آن به دیگر دوستان، افزایش خواهد یافت.

دستگاه خوشبو کننده هوا به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین تجهیزات برای انتشار یکنواخت رایحه در هوا، در هتل‌ها نقش مهم و کاربردی دارد و تاثیر بسیار مثبتی بر رضایت خاطر مشتریان می گذارد.  از همین رو هتلداران اسانس خوشبو کننده خاصی را برای هتل انتخاب کرده و دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک را به گونه ای تنظیم می‌کنند که در همه بخش ها از جمله لابی، رستوران، آسانسور و... عطر مورد نظر پراکنده شود.

نقش خوشبو بودن هتل در جذب مسافر

دستگاه رایحه افشان در اندازه‌های متنوعی طراحی شده است و دلایل زیادی برای استفاده از آن وجود دارد و در حقیقت نقش خوشبو بودن هتل در جذب مسافر عبارت‌اند از:

  • مسافران نسبت به فضای هتل احساس صمیمانه‌تری خواهند داشت
  • دستگاه خوشبو کننده هوا برقی از قابلیت اتصال به سیستم‌های هواساز برخوردار است و از همین رو با کمک یک دستگاه تمام محیط هتل خوشبو می‌شود.
  • خوشبو کننده هوا علاوه بر انتشار رایحه دلپذیر، بوهای نامطبوع مانند بوی دود، غذا و دیگر بوهای ناخوشایند را خنثی می سازد.
  • نیازی به استفاده از اسپری‌های خوشبو کننده دستی نیست.
  • وجود رایحه خوش در هوا، تمایل مشتریان را برای بیشتر ماندن در هتل افزایش می‌دهد.

کارایی دستگاه خوشبو کننده هوا در صنعت هتلداری

نوع معماری هتل، دکوراسیون، وسعت محیط، ارتفاع سقف ها، وجود سیستم‌های هواساز، پنجره ها و... از مهم‌ترین عواملی هستند که در انتخاب رایحه خوشبو کننده هتل مناسب نقش دارند. همچنین هتلداران باید توجه داشته باشند چه بوهای دیگری در محیط وجود دارد که احتمال دارد با رایحه تداخل پیدا کند و از همین رو اسانس مناسبی انتخاب کنند که بتواند بوهای اضافه را خنثی کند. انتخاب رایحه بی تردید یک انتخاب دقیق، هنرمندانه و هوشمندانه است چراکه باید مسافران هنگام ترک هتل از اقامت در آن هتل ابراز رضایت کرده و تمایل خود را برای بازگشت دوباره اعلام کنند.

اسانس مناسب هتل

اسانس‌هایی که به‌همراه دستگاه‌های خوشبو کننده آرورایحه قابل استفاده هستند، تنوع بی‌نظیری دارند که شامل عطرهای گرم، شیرین، تلخ، خنک، سبک ملایم است که بسیاری از آن‌ها برای محیط هتل به کار می‌روند. انتخاب اسانس با توجه به سلیقه هتلداران، وسعت هتل، ویژگی‌های جغرافیایی منطقه و عوامل دیگر صورت می گیرد و به‌طور معمول رایحه ای انتخاب می‌شود که متعادل باشد و در عین خوشبو کردن و از بین بردن بوهای نامطبوع، مسافران را آزار ندهد. این عطر باید خواص آرامش بخش داشته باشد و بیش از اندازه تند و سنگین نباشد. رایحه گل‌ها، گیاهان معطر، عطر دریا و اقیانوس، نارنج و مرکبات، طبیعت و ادکلن های سبک گزینه‌های مناسبی برای هتل‌ها به شمار می آیند.

چگونه مهمانان را برای اقامت در هتل ترغیب کنیم؟

مهمانان اغلب از دیدن پارک‌های تفریحی یا هتل‌های مجلل لذت می‌برند. یکی از تکنیک‌های بازاریابی برای جذب مشتریان در هتل‌ها، استفاده از خوشبوکننده‌های صنعتی خودکار و رایحه‌های دل‌انگیز است.

اتاق‌های معطر و محیطی مملو از عطر مطبوع در هتل‌ها و آپارتمان‌ها علاوه بر ایجاد محیطی دلپذیر، می‌تواند در ایجاد خاطره برای گردشگران و مهمانان این مجموعه‌ها مفید باشد. به‌دلیل گستردگی منطقه، استفاده از روش‌های سنتی رایحه در هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها بی‌تأثیر است. استفاده از دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک صنعتی ممکن است به‌طور قابل توجهی کیفیت هوا را در مجتمع‌ها بهبود بخشد.

فروشگاه اینترنتی آرورایحه دارای طیف گسترده‌ای از اسانس‌ها و دستگاه‌های خوشبوکننده خانگی، اداری و صنعتی است. خوشبو کننده هوا می‌تواند اتوماتیک یا غیر اتوماتیک باشد که آرورایحه هر دو را ارائه می‌دهد. مجموعه آرورایحه با ارائه مجموعه‌ای از اسانس‌های قابل استفاده در دستگاه‌های خوشبو کننده، عطر منحصر به فردی را برای هر مکان ارائه می‌دهد.

برای خرید محصولات می‌توانید به سایت فروشگاه خوشبو کننده های هتلی مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی آرورایحه

شماره تماس: ۰۲۱۸۷۱۸۵۵۵۵ 

از یک ماجراجویی جدید لذت ببرید

بر اساس مطالعات انجام شده، استفاده از علم بویایی در کسب و کارهای متعدد، تأثیر مطلوب قابل توجهی بر بازاریابی بر این اساس دارد. بسیاری از سازمان‌های تجاری و خدماتی از این استراتژی بازاریابی استفاده می‌کنند. بسیاری از مجتمع‌های خدماتی و مسکونی و همچنین شرکت‌های بزرگ، از خوشبوکننده‌ها و رایحه افشان اتوماتیک برای پخش بوهای خاص و استراتژیک در مجموعه‌های خود استفاده می‌کنند تا محیط اداری خود را بهبود بخشند. استفاده از این عوامل برای تاثیرگذاری بر مشتریان بالقوه و ایجاد یک احساس منحصربه‌فرد، این افراد را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در هتل بگذرانند. حضور گسترده آن‌ها در هتل به رونق کسب و کار می انجامد.

رپورتاژ

مزایای استفاده از خوشبو کننده‌های هوا در هتل‌ها و سایر اقامتگاه‌ها

با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته، یک خوشبو کننده هوای صنعتی اتوماتیک می‌تواند اسانس ها و رایحه ها را در طیف وسیعی از موقعیت ها با کیفیت بالا و توزیع یکنواخت پخش کند. تکنیک اتمیزیشن یکی از موثرترین راه‌ها برای پراکنده کردن رایحه‌های معطر در استراتژی بازاریابی بر اساس استفاده از رایحه‌های دلپذیر است.

رایحه ای متعادل و ملایم برای تمام مناطق، رایحه‌ای معطر و با کیفیت بالا با قدرت پخش بسیار ملایم و ثابت عطر یکی دیگر از مزایای دستگاه رایحه افشان است. برای جلوگیری از هدر رفتن اسانس و بهره مندی از مزایای این عطر صنعتی، می‌توانید عطر را با تنظیم یک جدول زمانی برای ساعات خاصی از روز تنظیم کنید.

تاثیر اسانس‌ها و عطرها در برندسازی

استفاده از اسانس‌ها و رایحه‌های معطر مناسب با جو و شرایط محیطی ممکن است تأثیر محیط بر افراد را افزایش داده و تجربه و خاطره‌ای بی‌نظیر را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. تجربه هتل اغلب بدون استرس و شادی است، اما افزودن بوی خوش به محیط، این تجربه را افزایش می‌دهد. رایحه ها و اسانس‌ها به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و تأثیر بسزایی در ایجاد خاطرات دلپذیر برای افراد دارند.

بنابراین، با استفاده از طیف وسیعی از اسانس‌ها و بوها، برند مجموعه شما ممکن است در ذهن مشتریان تثبیت شده و در نتیجه آن‌ها تبدیل به مشتریان دائمی شما شوند. این رایحه و خوشبو کننده هوا صنعتی توسط بسیاری از شرکت‌های مطرح در برندسازی و بازاریابی مجموعه استفاده می‌شود.

تأثیر بوها و رایحه‌های مطبوع بر خلق‌وخوی افراد

رایحه‌های آرامش‌بخش، مانند اسانس‌های معطر گل‌ها و طبیعت، می‌توانند احساس خوبی در افراد ایجاد کنند. آرامش و شادی می‌تواند بر روحیه و تعامل شما با دیگران تأثیر بگذارد. استفاده از اسانس‌های مناسب می‌تواند بهره وری کارکنان را در این راه افزایش دهد.

هنگامی که بوی نامطبوع در هوا وجود دارد، افراد به‌طور خودکار محیط اطراف را آلوده تشخیص می‌دهند. استفاده از خوشبوکننده‌های هوا در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی پرتردد می‌تواند حس پاکیزگی و محیطی تمیز را برای مصرف‌کنندگان القا کند.

کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات و دستگاه‌های رایحه افشان

دستگاه‌های رایحه افشان و خوشبو کننده هوا صنعتی با کیفیت بالا تولید می‌شوند. استفاده از این دستگاه ها برای خوشبو کردن می‌تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد، تنها با نیاز به شارژ اسانس و تمیز کردن مخزن که نیاز به بازرسی دارد. تنظیم و برنامه‌ریزی خوشبو کننده هوا بسیار ساده است و می‌توانید آن را بارها و بارها در صورت نیاز تنظیم کنید تا از مزایای یک خوشبو کننده خودکار صنعتی در فضای مجتمع تفریحی و خدماتی خود لذت ببرید.

هتل‌ها، بدون شک باید فضایی متمایز و دلنشین برای مسافرانی که رفت و آمد می‌کنند، باشد. تمامی مهمانان و مسافران باید هنگام اقامت در هتل احساس راحتی کنند. دلایل متعددی وجود دارد که موجب خوشبو کردن هتل می‌شود. از آنجایی که هتل‌ها جزو مکان‌های پر رفت و آمد محسوب می‌شوند، تامین آسایش و آرامش خاطر مسافران امری ضروری و مهم است. رایحه خوشبو به‌عنوان یک محرک احساسات می‌تواند تأثیر مثبتی بر مسافران و مهمانان داشته باشد. از طرفی دیگر در صورتی که هتل بوی نامطبوعی داشته باشد می‌تواند آرامش مسافران را با مشکل مواجه کند و بر آن‌ها تاثیر منفی بگذارد.

رپورتاژ

نقش خوشبو بودن هتل در جذب مسافر

در هتل‌ها به‌دلیل داشتن فضا های گسترده و بزرگ، استفاده از دستگاه‌های خوشبو کننده هوا بسیار مرسوم است. آرورایحه ارائه‌دهنده انواع اسانس های خوشبو کننده هوا با رایحه های متنوع است. همچنین رایحه ها می‌توانند تاثیر بسزایی در افزایش جذب مسافران داشته باشند. به‌طور معمول، هتلداران سعی می‌کنند از اسانس های ملایم و آرامش بخش از جمله اسانس اسطوخودوس، نعنا، یاس و… که موجب خرسندی و حال خوب می‌شود، برای جذب تعداد مسافران بیشتر استفاده کنند. با ایجاد آرامش و رضایت برای  مسافران، آن‌ها رغبت بیشتری دارند تا در مواقع بعدی نیز، هتل شما را برای اقامت خود انتخاب کنند. در نظر داشته باشید به‌هیچ‌وجه از اسانس‌های تند یا سنگین برای رایحه افشانی در هتل‌ها استفاده نکنید، چراکه موجب می‌شود مسافران حس خوبی از آن رایحه نگیرند و در نتیجه خاطره ناخوشایندی در خاطرشان باقی بماند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه