نمایندگی تعمیرات ویرپول و خدمات پس از فروش آن

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
نمایندگی تعمیرات ویرپول و خدمات پس از فروش آن

مدرن تکنیک، مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی ویرپول در تهران و کرج است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مدرن تکنیک، مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی ویرپول در تهران و کرج است. تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی ویرپول (whirlpool) شامل: یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر. مجهز به سرویس‌دهی فوری و ۲۴ ساعته سراسر تهران و حومه. بدون تعطیل، تعمیر کمتر از دو ساعت، ٪۱۰۰ در منزل، قطعات اورجینال، ۳۶ ماه ضمانت کتبی. مدرن تکنیک به‌عنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش ویرپول در تهران و کرج است.

نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران و کرج

بسیاری از وسایل برقی قابل تعمیر و استفاده مجدد هستند و شما نیازی به صرف هزینه بسیار برای خرید نخواهید داشت. چنانچه به هر دلیل دستگاه شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر و سرویس دارید، با خدمات پس از فروش مدرن تکنیک به‌عنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول خدمات متفاوتی تجربه کنید. مدرن تکنیک با داشتن متخصص‌ترین‌ها در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی ویرپول به آرامش شما می‌اندیشد.

چه زمان باید با خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات ویرپول تماس گرفته شود؟

در صورت وقوع اختلال در عملکرد عادی دستگاه تماس با مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم‌خانگی مدرن تکنیک یکی از معقول ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. نیازی نیست به تعمیرگاه های نامعتبر مراجعه کنید کافی است با مدرن تکنیک به‌عنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول whirlpool در تهران و کرج تماس بگیرید تا سرویس‌های لازم را دریافت کنید. تامین قطعات و سرویس‌های تعمیراتی لوازم‌خانگی whirlpool و رفع عیوب به وجود آمده در این محصولات نیازمند تجربه و مهارت و اطلاع کافی از چگونگی کارکرد محصول است، در صورت وقوع هرگونه مشکل با تعمیرگاه مدرن تکنیک در ارتباط باشید تا در اولین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس فنی مجرب مشکل شما را حل کنند.

تکنسین‌ها و تعمیرکاران شرکت ما دارای مهارت و دانشی به روز در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی هستند، به‌طوری که خدمات تعمیر ما شامل تمام مدل های لوازم‌خانگی ویرپول است. هدف اصلی ما در چندین سال فعالیت‌مان، همواره کسب رضایت و اعتماد مشتریان بوده است. در صورتی که به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید، کافی است با شماره تلفن شرکت ویرپول تماس بگیرید تا در کمترین زمان و هزینه وسیله شما تعمیر شود.

درباره ویرپول

ویرپول(whirlpool) برند لوازم‌خانگی آمریکایی است. شرکت ویرپول در سال ۱۹۱۱ تاسیس شده و تاکنون مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در حوزه لوازم برقی خانگی است، که برای نمونه می‌توان به: شرکت مِی‌تگ، ادمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن‌اِید اشاره کرد. این برند از سال ۲۰۰۶ به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم‌خانگی جهان شناخته شده است. گسترش فراگیر لوازم‌خانگی ویرپول در ایران و ساپرت قطعات اورجینال در تعمیرگاه های مجاز ویرپول باعث رضایت بیش از پیش خریداران شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه