هتل میراژ و پارسیان کیش را می‌شناسید؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
هتل میراژ و پارسیان کیش را می‌شناسید؟

با توجه به استقبال بی‌نظیری که توسط گردشگران داخلی و خارجی از این جزیره می‌شود. تاکنون هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این جزیره ساخته شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جزیره کیش در استان هرمزگان و در شهرستان بندرلنگه قرار دارد. این جزیره طلایی را در گذشته نه چندان دور «قیس» نیز می‌‌نامیدند. امارات عربی، بحرین و عربستان از همسایگان این جزیره به‌حساب می‌آیند؛ البته نمی‌توان از تاثیر این کشورهای عربی در معماری فوق‌العاده جزیره کیش غافل شد. با توجه به ماهیت توریستی جزیره کیش این جزیره برای اقامت همه ملیت‌ها و اقشار دنیا مناسب است. کیش یکی از اصلی‌ترین مراکز جذب توریست در کشور ایران محسوب می‌شود. همچنین اولین منطقه آزاد در ایران نیز به‌‌شمار می‌رود.

آب‌وهوای گرم و مطلوب این جزیره باعث شده تا گذر از سواحل زیبای کیش لذت‌بخش‌تر از هر مکان دیگر شود. اگر تصمیم سفر به کیش را دارید، بهتر است از همین حالا به فکر رزرو هتل باشید. با توجه به استقبال بی‌نظیری که توسط گردشگران داخلی و خارجی از این جزیره می‌شود. تاکنون هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این جزیره ساخته شده است. اگر دنبال یک هتل شیک و آرام در کیش هستید، توصیه ما به شما هتل میراژ کیش، هتل پارسیان کیش یا هتل شایان کیش است. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این هتل‌ها آشنا سازیم.

معرفی هتل میراژ کیش

اگر می‌خواهید سفر راحتی را به کیش تجربه کنید، بهتر است قبل از هرگونه اقدام در راستای سفر یک برنامه‌ریزی درست انجام دهید. همچنین بهتر است ابتدا اقدام به خرید بلیط کیش و رزرو محل اقامت خود در این جزیره زیبا کنید.

لازم است بدانید که جزیره کیش هتل‌های لوکس بسیاری دارد. این هتل‌ها مجهز به آخرین امکانات رفاهی و همواره آماده پذیرایی از میهمانان هستند. هتل میراژ کیش را می‌توان درمیان انبوه هتل‌های پنج ستاره لوکس کیش، یکی از هتل‌های جدید دانست. این هتل فوق‌العاده لاکچری را در هشت طبقه احداث کرده‌اند. هتل میراژ کیش با داشتن ۱۷۷ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان سراسر دنیا است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که ویو و چشم‌انداز اتاق برای‌تان اهمیت بالایی دارد؛ لازم است بدانید در هتل میراژ کیش اتاق‌های بسیار باشکوهی با منظره سواحل و فضای سبز ساخته شده است.

رپورتاژ

این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی بسیار خوبی را دراختیار میهمانان و مشتریان خود قرار می‌دهد؛ این امکانات عبارت هستند از استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز و چشم اندازهای بی‌نظیر. هتل میراژ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل پنج ستاره در بلوار دریا واقع در جزیره کیش ساخته شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید و امکانات تفریحی جزیره کیش دارد.

امکانات هتل میراژ کیش

شما می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به اسکله بزرگ تفریحی جزیره بروید و از تفریحاتی همانند جت اسکی، غواصی و... استفاده کنید. لازم به ذکر است که مرکز خرید مریم و ونوس فقط پنج دقیقه با این هتل فاصله دارند. پرسنل مجرب، امکانات کامل و دسترسی مناسب هتل میراژ کیش سبب شده تا این هتل به اقامتگاهی مناسب برای مهمانانش تبدیل شود. اتاق‌های این هتل به شیوه‌ای بسیار شیک و مدرن طراحی شده‌اند. همه این اتاق‌ها مجهز به آخرین امکانات رفاهی هستند.

همانند سایر هتل‌های پنج ستاره دیگر هتل میراژ کیش نیز تهویه مطبوع، تختخواب‌های بسیار راحت، مینی بار و سایر امکانات رفاهی دارد. رستوران‌های هتل نیز اقدام به ارائه انواع غذاهای سنتی و ایرانی می‌کنند و پاسخ‌گوی همه نیازهای شما مشتریان گران‌قدر هستند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، اقامت در هتل میراژ می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به‌ارمغان آورد.

رپورتاژ

معرفی هتل پارسیان کیش

یکی دیگر از هتل‌های برجسته این جزیره هتل پارسیان کیش به شمار می‌رود. این هتل از موقعیت مکانی مناسبی در جزیره زیبای کیش برخوردار است. هتل پارسیان کیش با ارائه امکانات، خدماتی مناسب و ظاهری زیبا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش شناخته می‌شود. این هتل در مجاورت دریا و اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. اگر دنبال محلی دلپذیر برای اقامت در کیش می‌گردید، هتل پارسیان انتخاب مناسبی برای شما است. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز این هتل از چشم‌انداز خارق‌العاده‌ای برخوردار هستند. رستوران‌های این هتل اقدام به تهیه طیف گسترده‌ای از غذاها می‌کنند. شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی، مدرن دریایی و... را در این هتل پیدا کنید.

هتل پارسیان کیش مکان خوبی برای کسانی است که عاشق خرید و بازارگردی هستند؛ زیرا هتل پارسیان کیش کنار فروشگاه بزرگ زیتون و نزدیک به سایر مراکز خرید این جزیره قرار دارد. پس اگر به قصد خرید و گردشگری به کیش می‌روید، این هتل می‌تواند همه نیازهای شما را برآورده سازد. ساختمان هتل پارسیان کیش معماری مدرن و غربی دارد. رستوران و کافی‌شاپ این هتل آمادگی پذیرایی از میهمانان با غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد هستند. همه امکانات این مجموعه با این هدف پدید آمده‌اند که اوقات خوب و به‌یادماندنی را برای شما در جزیره رقم بزنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه