۵ راهکار برای خرید بلیط هواپیمای داخلی با ارزان‌ترین قیمت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
۵ راهکار برای خرید بلیط هواپیمای داخلی با ارزان‌ترین قیمت

در این مطلب، پنج راهکار ساده  به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هزینه خرید بلیط هواپیما را کم کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

وقتی برای سفر هوایی به شهرهای ایران برنامه‌ریزی می‌کنید، یکی از مسائلی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید، خرید بلیط هواپیمای داخلی است. از نظر بسیاری از افراد، سفر هوایی هزینه زیادی دارد و استفاده از هواپیما، از گران‌ترین روش‌های حمل‌و‌نقل است. در اینجا شاید بد نباشد با چند ترفند ساده، هزینه خرید بلیط‌تان را کاهش دهید تا سفری راحت و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. در اینجا پنج راهکار ساده را به شما می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هزینه خرید بلیط هواپیما را کم کنید.

۱. در انتخاب تاریخ سفر دقت کنید

اگر می‌توانید انعطاف بیشتری در مورد تاریخ سفر به خرج دهید. اینکه بتوانید در روزهای پیک سفر مانند تعطیلات عمومی بلیط ارزان برای سفرتان بیابید، خیلی دور از انتظار است. اگر با اهداف کاری سفر نمی‌کنید و محدودیت خاصی در انتخاب تاریخ سفر ندارید، روزهایی غیر از تعطیلات را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما فلای تو دی

۲. زمان سفر مهم است!

علاوه بر تاریخ، زمان سفر نیز در هزینه خرید بلیط هواپیما داخلی، نقشی تعیین کننده دارد. قیمت بلیط در اوایل هفته با اواخر هفته متفاوت است و پروازها در ساعات مختلفی از شبانه‌روز هم دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. نکته‌­ای که در این میان وجود دارد این است که گاهی با جابه‌جا کردن ساعت پروازتان حتی در حد یک ساعت، باید هزینه‌ای بسیار پایین‌تر یا بالاتر را پرداخت کنید؛ بنابراین حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

۳. حواس‌تان به بلیط‌‌های چارتر باشد

وقتی از بلیط چارتر حرف می‌زنیم به بلیطی اشاره داریم که توسط چارترکننده‌ها به فروش می‌رسد. چارترکننده‌ها شرکت‌هایی هستند که بخشی از صندلی‌ها یا تمامی آن‌ها را در پرواز رزرو می‌کنند و خودشان برای فروش بلیط آن صندلی‌ها وارد عمل می‌شوند. قیمت بلیط‌های چارتر از قانون خاصی تبعیت نمی‌کند؛ اما در مواقعی به‌دلایل مختلف، ارزان‌تر از نرخ بلیط سیستمی به فروش می‌رسند و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شوند.

۴. از بلیط‌های لحظه آخری غافل نشوید

بلیط‌ لحظه آخری، بلیط‌هایی هستند که در مدت زمان کمی مانده به پرواز فروخته می‌شوند. وقتی به‌دلایل مختلف ،یک پرواز خالی بماند، در لحظه آخر ممکن است قیمت بلیط آن کاهش پیدا کند تا پر شود. بنابراین بلیط‌های لحظه آخری می‌توانند ارزان‌ترین نرخ‌ها را داشته باشند و بهتر است از آن‌ها غافل نشوید.

خرید بلیط هواپیما فلای تو دی

۵. بلیط هواپیما داخلی را آنلاین بخرید

شاید با خودتان فکر کنید که بلیط هواپیما در یک مسیر دارای قیمتی مشخص است و قیمت خرید بلیط هواپیما داخلی به‌صورت آنلاین فرقی با خرید حضوری یا تلفنی آن ندارد. باید بگوییم که با خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی به‌راحتی می‌توانید قیمت پروازهای یک تاریخ و مسیر مشخص توسط ایرلاین‌های مختلف را ببینید و با انتخاب ارزان‌ترین آن‌ها، بلیط خود را بخرید. همچنین قابلیت فیلتر کردن پروازهای چارتر و لحظه آخری هم برای شما وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید به ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما دسترسی پیدا کنید.

برای این کار کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و در قسمت پروازهای داخلی، مبدا و مقصد، تاریخ سفر، کلاس پروازی و تعداد نفرات را مشخص کنید. سپس می‌توانید به لیستی از پروازهای دارای جای خالی در تاریخ مشخص شده، دست پیدا کنید و انتخاب خود را انجام دهید. شما چه تجربه­‌ای از خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما دارید؟

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه