تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرهای قرمز و نارنجی

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرهای قرمز و نارنجی

بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیل خواهند بود.

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد که با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری پنج‌روزه در تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه، کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل خواهند بود. وی در این رابطه اذعان داشت:

این ممنوعیت در اجرای مصوبات نوزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده و موضوع برای اجرایی شدن توسط شهرداری‌ها به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

جمالی‌نژاد رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، اماکن شلوغ و پرتردد و فضاهای عمومی را از راه‌های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا دانست و نسبت به حمایت و همراهی عموم هموطنان با درک شرایط بحرانی، ابراز امیدواری کرد.

با این حال علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی بوستان‌ها از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا  ابلاغ نشده است، اذعان داشت:

بر این اساس تا زمانی که دستوری به ما ابلاغ شود بوستان‌های شهر تهران فعالیت خواهند داشت و فعلا بوستانی تعطیل نیست.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه