لوکس ویلا، معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
لوکس ویلا، معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

کردان یکی از محبوب‌ترین روستاهای خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران است. اگر به‌دنبال راهی مطمئن برای اجاره ویلا در کردان هستید، با این مطلب همراه شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این روزهای گرم تابستان، پایتخت‌نشین‌ها به‌خوبی با دغدغه‌های روزمره درکنار آلودگی و شلوغی دست‌وپنجه نرم می‌کنند تا روزگار خود را سپری کنند؛ اما در روزهای آخر هفته یا برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات چندروزه، مراجعه به یکی از مناطق جذاب و خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران مانند دماوند، لواسان، شهریار و همچنین کردان، می‌تواند برای دوری از روزمرگی و ثبت اوقات خوش، بهترین انتخاب باشد. در میان مناطق اطراف تهران، کردان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین روستاها است که آب‌و‌هوایی بسیار دلنشین در این روزهای گرم دارد. اگر به‌دنبال راهی مطمئن برای اجاره ویلا در کردان هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

کردان، روستایی ییلاقی با ویلاهای جذاب

از تهران که راهی کرج شویم، بعد از میانگین یک ساعت به کرج خواهیم رسید؛ اما کافی است تا کرج را هم به‌سمت قزوین ترک کرده و بعد از چند کیلومتر، مسیر ورود به روستای کردان را مشاهده کنید. به‌طور میانگین، در روزهای عادی هفته و زمانی که جاده تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، یک ساعت طول می‌کشد تا از تهران به این روستای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا رسید؛ اما در روزهای آخر هفته و به‌خصوص تعطیلات چندروزه که سیل عظیمی از تهران‌نشین‌ها راهی کردان می‌شوند، به لطف ترافیک‌های سنگین، این زمان یک‌ساعته گاه به بیش از دو ساعت هم خواهد رسید.

کردان یکی از روستاهای شمال غرب کرج و غرب تهران است که بخشی از شهرستان ساوجبلاغ به شمار می‌رود. تا پیش از دهه ۸۰ شمسی و تقسیمات کشوری صورت‌گرفته، کردان بخشی از شهرستان چندار بود و از طرفی هم پایتخت‌نشین‌ها چندان با طبیعت زیبای منطقه آشنا نبودند؛ اما رفته‌رفته بعد از آشنایی مردم با طبیعت زیبای کردان، پایتخت‌نشین‌ها تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در این روستا سپری کنند؛ لذا یکی از چالش‌های بزرگ آن‌ها، اجاره ویلا در کردان و پیدا کردن اقامتگاهی متناسب با بودجه و سلیقه بود.

کردان بعد از اینکه در میان مردم محبوب شد، توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرد تا با ساخت‌و‌ساز انواع ویلاها و اقامتگاه‌ها، نیاز گردشگران برای اجاره ویلا پاسخ دهند و کردان، به‌عنوان قطب اقتصادی شهرستان ساوجبلاغ تبدیل شود.

لوکس ویلا

اجاره ویلا در کردان و نکاتی که باید بدانید

همان طور که گفتیم، در کردان برای هر بودجه و سلیقه‌ای انواع اقامتگاه ها وجود دارد تا مردم می‌توانند از اقامتگاه‌های ارزان قیمت تا ویلاهای لوکس و دیدنی با امکانات جذاب، بهترین را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را از سفر به این منطقه برای خود رقم بزنند. اگر به‌دنبال اقامتی ارزان هستید، اجاره سوئیت در کردان بی‌شک انتخابی عالی خواهد بود. در روستای کردان، اقامتگاه های ارزان قیمت بسیاری وجود دارد که شامل سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه و دوخوابه و ویلاهای عادی با امکانات مطلوب هستند.

اقامتگاه‌های ارزان قیمت کردان به‌دلیل هزینه بسیار معقولی که دارند، طرفداران بسیاری داشته و تقاضا برای اجاره آن‌ها بسیار بالا است و از طرفی، گردشگرانی هم که هدفشان از سفر، گشت‌و‌گذار در میان جاهای دیدنی کردان است هم به سراغ اقامتگاه‌های ارزان قیمت می‌روند تا بخش عمده بودجه در نظر گرفته‌شده را صرف گشت و گذار در روستا کنند. لوکس ویلا همواره پیشنهاد می‌کند اگر به‌دنبال اقامتگاهی ارزان قیمت در کردان هستید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

هرآنچه درباره اجاره ویلا استخردار در کردان باید بدانید

ویلاهای استخردار کردان مهم ترین دلیل معروف شدن این روستا در میان مردم هستند؛ به‌طوری که اکثر پایتخت‌نشین‌ها، کردان را با ویلاهای استخردار لوکس و جذابش می‌شناسند. در میان اقامتگاه های کردان، همواره تقاضا برای اجاره ویلا استخردار بالا است و این تقاضای بالا باعث شده نرخ اجاره ویلا استخردار کردان افزایش محسوسی را داشته و در میان اقامتگاه‌های گران‌قیمت منطقه باشد؛ اما جالب است بدانید افراد بسیاری هستند که حاضرند هزینه‌های قابل‌توجهی را برای اقامت در این ویلاها پرداخت کرده و خاطرات بی‌نظیری را از سفر به کردان در اوقات فراغت برای خود رقم بزنند.

ویلاهای استخردار کردان از امکانات جذابی برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال‌دستی و بیلیارد، باغ‌های سرسبز به‌همراه آلاچیق و باربکیو، سیستم‌های صوتی و غیره بوده و در برخی از ویلاهای لوکس، علاوه بر استخرهای روباز یا سرپوشیده، سونا و جکوزی هم وجود دارد که تنها در روزهای سرد سال فعال هستند.

لوکس ویلا

اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان طی روزهای سرد سال

ویلاهای استخردار کردان یا دارای استخرهای روباز هستند یا دارای اسخرهای سرپوشیده و تعداد محدودی از ویلاها هر دو استخر را دارند. همان طور که میدانیم، روستای کردان با ارتفاعی ۱,۴۱۵ متری از سطح دریا و وجود کوه‌های مرتفع در اطرافش، منطقه‌ای ییلاقی به شمار می‌رود و در روزهای گرم سال زیر آفتاب سوزان، شاهد آب و هوایی جذاب و دلنشین در منطقه هستیم در حالی که  با شروع شدن فصل پاییز، کردان وارد سردترین روزهای خود شده و علاوه بر هوایی سرد و سوزناک، برف سنگینی هم در منطقه می بارد.

در روزهای گرم سال، افرادی که قصد اجاره روزانه ویلا استخردار در کردان را دارند به سراغ ویلاهایی مجهز به استخرهای روباز می روند تا از استخر آبسرد زیر آفتاب سوزان، نهایت لذت را ببرند؛ اما در روزهای سرد سال، هوای سرد منطقه به کسی اجازه نمی دهد وارد استخر روباز شود. در ایام سرد سال، تمام ویلاهای استخردار روباز مجهز به استخرهای آبگرم می‌شوند تا لذت سفر به کردان و ورود به استخرهای آبگرم در هوای سوزناک منطقه را دوچندان کنند. اگر در روزهای سرد سال به‌دنبال اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان هستید، در نظر داشته باشید علاوه بر افزایش تقاضاها، برخی از ویلاهای استخردار هم استخرهایی خود را غیر فعال می‌کنند.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلا

امروزه، یکی از چالش های بزرگ مردم در سفر به مناطق توریستی و محبوبی همچون کردان، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده است. لوکس ویلا به‌عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان و سایر مناطق توریستی اطراف تهران، همواره سعی داشته تا با ارائه تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها، پاسخگوی هر بودجه و سلیقه‌ای باشد و همچنین با  ارائه بهترین قیمت‌ها در کنار حذف واسطه‌ها و ضدعفونی کردن تمامی اقامتگاه‌ها پیش از رسیدن مسافر و تحویل کلید به او، تجربه بی‌نظیری را برای همه به ارمغان آورد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه