دانستنی‌های رزرو هتل خارجی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
دانستنی‌های رزرو هتل خارجی

در این مقاله با ترفندهایی آشنا خواهید شد که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها اقدام به رزرو مناسب‌ترین هتل خارجی در هنگام سفرها برای خود کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای رزرو هتل خارجی چه باید کرد و چه نکاتی می‌تواند در این راه اهمیت داشته باشد؟ مسافرت‌های خارجی چه برای تفریح و چه برای کار عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ما انسان‌ها هستند. هر روز و هر روز هواپیما‌ها تعداد بیشماری از هموطنان را برای موارد مختلفی راهی مرزهای خارجی می‌کنند.

در این راه اما سکونت و اقامت در هتل یکی از چالش‌های پیش روی این عزیزان است. اگر از قبل برای این موضوع اقدام نکرده باشید، باید همه چیز را به شانس بسپارید تا بهترین هتل در بهترین منطقه نصیبتان شود. اما در این مقاله با ترفندهایی آشنا خواهید شد که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها اقدام به رزرو مناسب‌ترین هتل خارجی در هنگام سفرها برای خود کنید.

موقعیت مکانی هتل را در نظر بگیرید

برای سفر تفریحی عازم خارج هستید، یا قصد بیزنس دارید؟ محل اقامت شما در هرکدام از این سفرها می‌تواند متفاوت باشد. برای سفرهای تفریحی باید سراغ هتل‌هایی بروید که به زیبایی‌های طبیعی نزدیک هستند تا به این ترتیب، از هتل تا مکان‌های تفریحی فاصله زیادی نباشد. از این گذشته منظره پنجره هتل شما نیز باید کاملاً جذاب و در جهت افزایش لذت سفر شما باشد. اما برای سفرهای کاری و بیزنسی نزدیک بودن به مرکز شهر و محل قرارها می‌تواند اهمیت پیدا کند. ازاین‌رو در تعیین موقعیت برای رزرو هتل خارجی باید دقت داشته باشید.

به‌دنبال هتل‌های تخفیف‌دار باشید

تخفیف؟ آن هم برای رزرو هتل خارجی؟ بله. هتل‌های خارجی نیز در برخی از زمان‌های سال به‌دلایل مختلف تخفیف‌هایی را برای اقامت در اختیار کاربران قرار می‌دهند که می‌توانید با اطلاع از این تخفیف‌ها در عین حضور در بهترین هتل‌ها و استفاده از امکانات آن‌ها، از نظر هزینه نیز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشید. این تخفیف‌ها به مناسبت‌های مختلفی در سال ارائه می‌شود. تعطیلات سال نو، سالگرد تاسیس هتل و مواردی از این دست، بهانه‌هایی برای ارائه این تخفیف‌ها برای رزرو مسافران است که به‌راحتی می‌توانید از این امکان به نفع خود استفاده کنید.

فاصله تا مراکز حمل‌ونقل عمومی را در هنگام رزرو هتل خارجی در نظر بگیرید

برخی از کاربران بر این باورند که نیازی به استفاده از حمل‌ونقل عمومی در سفر خارجی نداشته و مسیرهای خود را با تاکسی و آژانس‌های مسافرتی طی می‌کنند. احتمالا این موضوع به‌دلیل تجربه پایین این عزیزان در سفرهای خارجی است. کاربران باید بدانند که در بسیاری از کشورها هزینه حمل‌ونقل‌های این‌چنینی واقعاً گران بوده و استفاده از آن‌ها می‌تواند هزینه‌های سرسام‌آوری برای شما در سفر رقم بزند.

 ازاین‌رو بهتر است در هنگام رزرو هتل خارجی به این نکته توجه کرده و به‌دنبال هتل‌هایی باشید که به مرکز شهر و حمل‌ونقل‌هایی مانند مترو، اتوبوس و... نزدیک باشد. در غیر این صورت مجبور به صرف هزینه‌های چند برابری در سفر خواهید بود.

از پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های Booking استفاده کنید

یکی از ابزارهایی که برای رزرو هتل خارجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، وب‌سایت‌هایی مثل بوکینگ است. اگر با سازوکار این وب‌سایت‌های آشنا نیستید، حتماً باید با آن‌ها آشنا شده و از امکانات آن‌ها به نفع خود استفاده کنید. مانند وب‌سایت‌های تخفیف آنلاین که در ایران نیز تعداد زیادی از آن‌ها به ارائه خدمات تخفیف به کاربران مشغول هستند، بوکینگ‌ها ارائه‌دهنده خدمات تخفیف برای رزرو هتل فعالیت داشته و می‌توانند هزینه‌های کمتری روی دست شما برای رزرو هتل بگذارند.

از این‌رو حتما باید به این نکته نیز در این مواقع دقت کرده و از این طریق اقدام به رزرو هتل با هزینه‌های کمتر برای خود کنید. این وب‌سایت‌ها حتی از وب‌سایت خود هتل نیز می‌توانند هزینه‌های کمتری برای شما به‌دنبال داشته باشند.

رزرو هتل خارجی: صبحانه و غذا

در هنگام رزرو هتل خارجی یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به صبحانه و غذا است. در این هتل‌ها در برخی مواقع هزینه صبحانه همراه با هزینه رزرو هتل حساب می‌شود. از این‌رو باید به این مسئله دقت کنید. در چنین مواقعی اگر فرصت کافی برای خوردن صبحانه نداشتید، از هتل‌دار بخواهید که بسته‌های صبحانه را به اتاق شما بفرستد.

برای هزینه‌های سایر وعده‌هایی غذایی نیز احتمالا می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید. بهتر است از قبل درباره هزینه غذاها اطلاعات کافی کسب کنید؛ زیرا ممکن است برای غذاهای معمولی هزینه‌های زیادی پرداخت کرده و هزینه سفر خود را چند برابر کنید.

هتل چند ستاره رزرو کنیم؟

رزرو هتل خارجی چند ستاره یکی دیگر از چالش‌هایی است که در این مواقع با آن روبه‌رو هستید. در چنین مواقعی معمولا قیمت می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. اما جدای از قیمت باید به مسائل مختلف دیگری نیز دقت کنید. برای مثال در هتل‌های سه تا پنج ستاره همیشه به‌صورت روزانه اتاق شما توسط مستخدمان تمیز شده و حتی ملحفه‌ها نیز عوض می‌شود. یا در این هتل‌ها خدمات و امکانات بسیار مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از این‌رو تنها قیمت را ملاک قرار ندهید. اما با این حال هزینه اقامت در هتل پنج ستاره می‌تواند تفاوت بسیار زیادی با هزینه اقامت در هتل دو ستاره داشته باشد.

کمی هم درباره خود هتل جستجو کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام رزرو هتل خارجی می‌توانید به آن دقت داشته باشید، نظرات سایر مسافران دراین‌باره است. اگر هتل مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید، می‌توانید به این نظرات دسترسی پیدا کنید. در بسیاری از شهرها که ایرانی‌ها سفرهای زیادی به آن دارند، حتی نظرات فارسی نیز مشاهده می‌شود. از این‌رو با دقت به این مسئله می‌توانید اقدام به رزرو مناسب‌ترین هتل کنید. حتی می‌توانید با این نکته هتل‌هایی را پیدا کنید که ایرانی‌ها اکثرا در آن‌ها اقامت داشته و از امکانات آن راضی هستند.

تعداد تخت‌های اتاق خود را نیز در نظر بگیرید

تعداد تخت‌ها نیز یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام رزرو هتل خارجی باید به آن دقت کنید. با توجه به تعداد افراد همراه باید به این عمل دست بزنید. مراقب باشید که چیزی به نام تخت اضافه و مواردی از این دست در قوانین بسیاری از هتل‌ها وجود نداشته و حتما باید متناسب با نیاز خود اقدام به رزرو اتاق برای خود کنید.

جمع‌بندی

رزرو هتل خارجی با توجه به نکاتی که به بررسی آن‌ها پرداختیم، خیلی سخت نبوده و می‌تواند یک چالش شیرین برای کاربران باشد. ازاین‌رو در این مواقع بهتر است به‌جای اینکه محل اقامت خود را به شانس و اقبال بسپارید، با این ترفندها بهترین مکان را برای سکونت انتخاب کرده و سپس عازم شهرهای خارجی شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه