بهترین غذاهای چلویی را در این ۷ رستوران تجربه کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین غذاهای چلویی را در این ۷ رستوران تجربه کنید

در این مطلب فهرست ۷رستوران‌ها با بهترین غذاهای چلویی توسط تیم حرفه‌ای اپلیکیشن اسنپ‌فود انتخاب شده است که منوی جذابی برای هر سلیقه‌ای خواهند داشت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر رستوران‌گردی و تجربه غذا خوردن در رستوران‌های متنوع از تفری‌های شما است یا علاقه‌مند هستید قبل از انتخاب یک رستوران برای یک قرار دو نفره یا مهمانی خانوادگی به اندازۀ کافی جست‌و‌جو کرده باشید، همین الان وقت آن است که خیال شما را برای انتخاب بهترین رستوران‌های تهران راحت کنیم. در این مطلب می‌توانید با برترین و خاص‌ترین رستوران‌های تهران که غذاهای چلویی آن‌ها زبان زد و مشهور است، آشنا شوید و تجربه بی‌نظیری را برای یک وعده خوشمزه و هیجان‌انگیز کسب کنید.

لیست این رستوران‌ها با دقت و مهارت بسیار زیادی توسط تیم حرفه‌ای اپلیکیشن اسنپ فود انتخاب شده است و به شما اطمینان می‌دهیم که با هر سلیقه و ذائقه‌ای که باشید این رستوران‌ها برای شما منوی جذابی خواهند داشت.

۷ رستوران بی‌نهایت جذاب و با کیفیت تهران

تعداد رستوران‌های تهران بی‌نهایت زیاد است و شما می‌توانید در بسیاری از خیابان‌های این شهر بزرگ تابلوی رستوران‌های متنوع را مشاهده کنید؛ اما اگر کیفیت و جذابیت غذایی که میل می‌کنید برای شما مهم است و به هیچ عنوان علاقه ندارید غذای بی‌کیفیت و بدمزه برخی از رستوران‌ها را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این ۷ رستوران را در لیست برنامه‌های خود قرار داده و غذاهای چلویی آن‌ها را حتماا امتحان کنید.

۱. رستوران گردان برج میلاد جذاب و دیدنی

یکی از بهترین جاذبه‌های معماری ایران، برج میلاد است که به یکی از نمادهای فرهنگی و معماری کشور ایران تبدیل شده است. رستوران گردان برج میلاد با خلق فضایی دل‌انگیز و فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فرد تداعی‌کننده لحظاتی ناب و خاطره انگیز برای شما خواهد بود. این رستوران در ارتفاعی بیش از ۲۷۶ متری قرار گرفته است و در طبقه ششم برج میلاد قرار دارد که منظره دیدنی آن یکی از زیباترین تصاویری خواهد بود که می‌توانید هنگام صرف غذا تماشا کنید.

یکی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد این رستوران این است که دارای دو بخش ثابت و گردان است که قسمت متحرک رستوران قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. این قسمت چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه را برای افراد خلق خواهد کرد.

۲. رستوران مطرح و پرحاشیۀ هانی

یکی از پرحاشیه‌ترین و جالب‌ترین رستوران‌های تهران که از کیفیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است رستوران زنجیره‌ای هانی نام دارد. اگر سریال دیدنی آشپزباشی را دیده باشید، این سریال بر اساس داستان این رستوران ساخته شده است که طرفداران بسیار زیادی نیز داشت. یکی از ویژگی‌های این رستوران این است که غذاهای نیمه آمادۀ خود را به خارج از کشور نیز ارسال می‌کند.

اگر مایل هستید از این رستوران با کیفیت و بسیار مطرح تهرانی غذا سفارش دهید می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ فود سفارش خود را ثبت کرده و از بهترین رستوران تهران، خوشمزه ترین وعده غذایی را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. این رستوران در منطقۀ بازار و میدان قیام تهران واقع شده است و مشتریان آن با استفاده از سوپر اپ اسنپ فود از تمام نقاط تهران هستند.

۳. رستوران لاکچری و عجیب ۱۳۳ تهران‌پارس

اگر علاقه‌مند هستید یک وعده فوق‌العاده خوشمزه در یک رستوران شیک صرف کنید و همراه با آن از شنیدن موسیقی لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما رستوران ۱۳۳ تهران‌پارس است. نام این رستوران که از عجیب‌ترین اسامی نام ها در بین رستوران‌های تهران است با در اختیار داشتن فضایی دل‌باز و دلنشین، امکان انتخاب غذای گرم و لحظه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

۴. رستوران سنتی شهربانو شهرک غرب

این رستوران سنتی از زیباترین رستوران‌های شمال غرب تهران به حساب می‌آید. رستوران شهربانو دارای دو قسمت سفره‌خانه و کافی‌شاپ است. این رستوران تلفیقی از سنت و مدرنیته است. فضا کاملاً سنتی و وسایل مدرن هستند. در این رستوران ۲۰ مدل غذای گرم را می‌توانید انتخاب کنید. هر شب در ساعت های ۸ تا ۱۲ در رستوران از مهمانان با موسیقی زنده پذیرایی می‌شود.

۵. رستوران زنجیره‌ای و با معماری جذاب ارکیده

رستوران ارکیده یکی از رستوران‌های بسیار با کیفیت تهران محسوب می‌شود که از حیث معماری نیز بسیاری دیدنی است. فضای طبیعی این رستوران همراه با معماری مدرن آن را به یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده است که مشتریان و علاقه‌مندان به غذاهای چلویی، کبابی و سنتی بسیار از آن استقبال می‌کنند. اگر علاقه‌مند هستید غذای فوق‌العاده با کیفیت این رستوران را در منزل و در کنار عزیزان خود صرف کنید می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن اسنپ فود غذای خود را با بالاترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

۶. رستوران لاکچری و لوکس شاندیز جردن

اگر علاقه‌مند هستید یک رستوران لاکچری و فوق‌العاده شیک همراه با غذاهای کبابی و چلویی و سایر غذاهای جذاب را امتحان کنید و در عین حال یکی از شاهانه‌ترین لحظات زندگی خود را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران شاندیز جردن است. شاندیز نام منطقه‌ای در مشهد است که به رستوران‌های متنوع و فضاهای طبیعی و جنگل‌های دیدنی شهرت دارد؛ اما رستوران شاندیز جردن از لاکچری‌ترین و سلطنتی‌ترین رستوران‌های تهران است که بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد معروف را می‌توانید در این رستوران ملاقات کنید و از صرف یک وعدۀ غذایی ناب بی‌نهایت لذت ببرید.

۷. رستوران لاکچری و سنتی عالی قاپو

یکی از رستوران‌های سنتی و بسیار با قدمت تهران، رستوران عالی قاپو است که معماری و طراحی داخلی آن، یکی از زیباترین فضاهایی است که می‌توان برای صرف غذا آن را انتخاب کرد. تابلوهای جذاب و اصیل این رستوران از جمله دیدنی‌های آن محسوب می‌شود که زمان صرف غذا را به زمانی به‌یادماندنی تبدیل می‌کند.

در آخر

اگر تصمیم گرفته‌اید صرف غذا در رستوران‌های جذاب و دیدنی و فوق‌العاده لوکس و لاکچری را برای سالگرد ازدواج یا تولد و مهمانی‌های مهم خود برنامه‌ریزی کنید این لیست یکی از بهترین لیست هایی است که بهترین و با کیفیت ترین رستوران‌های تهران را به شما معرفی می‌کند؛ اما اگر قصد دارید یک وعدۀ غذای خوشمزه را در منزل میل کنید یا تصمیم گرفته‌اید از مهمانان خود در منزل میزبانی کنید می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ فود از بهترین رستوران‌های تهران منوی مورد‌نظر خود را آنلاین سفارش دهید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه