افزایش پروازهای هفتگی ایران به لندن

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
افزایش پروازهای هفتگی  ایران به لندن

سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس از افزایش پروازهای هفتگی ایران به لندن و بالعکس به چهار پرواز در هفته خبر داد. این افرایش از ۲۹ تیرماه صورت خواهد گرفت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس  در بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز تهران به لندن و بالعکس از تاریخ  ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ علاوه بر روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه، روز دوشنبه نیز انجام خواهد شد. در متن این بیانیه آمده است:

قابل‌توجه هموطنان محترم،

از بیستم ژوئیه پروازهای ایران به لندن، از ترمینال شماره سه فرودگاه هیترو انجام خواهد شد؛ همچنین علاوه بر یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه، روز دوشنبه نیز به روزهای پرواز از تهران به لندن و برعکس، اضافه خواهد شد.

افزایش تدریجی تعداد پروازهای لندن در حالی است که در ابتدای دی ماه و هم‌زمان با شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا در انگلستان، پروازهای ایران به لندن بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا قطع شده بود و این ممنوعیت تا پایان دی‌ماه ادامه داشت. ممنوعیت مذکور مجددا تمدید شد و بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان هواپیمایی به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر فروش، از ارائه بلیط تهران-لندن اعم از مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

نخستین بار در ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود که با کاهش روند ابتلای بیماران در انگلیس به‌دلیل توسعه واکسیناسیون، پروازهای ایران به لندن در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از سرگرفته شد.

بر اسای زمان‌بندی اعلام‌شده توسط روابط عمومی فرودگاه امام خمینی، تمامی پروازهای تهران به لندن در روزهای مقرر و در ساعت ۹:۲۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی را ترک می‌کند و در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه وارد فرودگاه لندن می‌شود. 

شایان‌ ذکر است پس از مهار شیوع افسارگسیخته کرونا در انگلیس از دی‌ماه گذشته، تمامی محدودیت‌ها تاکنون رفع شده و تنها یک گام تا بازگشت اوضاع به شرایط عادی باقی‌مانده است. بر اساس چشم‌انداز دولت انگلیس، عمده محدودیت‌های کرونایی در این کشور از دوشنبه آینده (۲۸ تیرماه) رفع خواهد شد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه