افتتاح «کوشک باغ هنر» در ۲۶ تیرماه

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵
افتتاح «کوشک باغ هنر» در ۲۶ تیرماه

بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، کوشک باغ هنر در روز ۲۶ تیرماه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد افتتاح خواهد شد.

سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از افتتاح کوشک باغ هنر در ۲۶ تیرماه خبر داد. در مراسم افتتاحیه این کوشک که در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد احداث شده است، شهردار تهران نیز حضور خواهد یافت‌.

حجازی با اشاره تکمیل ۹۰ درصدی پروژه‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پس از افتتاح کوشک باغ‌ هنز به‌عنوان ساختمان مرکزی این مجموعه، اذعان داشت:

 در چهار سال اخیر بخشی از توان شرکت در کنار بهره‌برداری فرهنگی، هنری و گردشگری مراکز، به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره پرداخته شد تا پس از اتمام پروژه ها به بهره‌برداری شهروندان برسد.

بنا بر گفته مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، کوشک باغ هنر مساحتی بالغ بر۵,۰۰۰ متر مربع را در بر می‌گیرد و دارای سالن همایش با ظرفیت ۳۰۰ صندلی، گالری ۴۸۰ متر مربع، گنبد آسمان هنر، کلاس‌های آموزشی متعدد، سالن‌های کنفرانس با ظرفیت‌های متفاوت، رستوران، کافی شاپ و غرفه‌های متعدد هنری است.

شایان ذکر است که در سال ۹۸ بخشی از باغ هنر شامل محوطه و دریاچه هنر افتتاح شده بود. به‌طور کلی این مجموعه شامل دریاچه هنر، خانه شعر و ادبیات، خانه نقش، خانه موسیقی و کوشک باغ هنر است که در شرق اراضی عباس آباد واقع شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه