از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریش به ایران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریش به ایران

پروازهای هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines) از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ پروازهای خود را به ایران از سر خواهد گرفت.

پس از برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا به ایران در اواخر فروردین ماه، شرکت هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines) نیز پروازهای خود را به ایران از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ از سر خواهد گرفت. پروازهای این شرکت هواپیمایی سه بار در هفته و در مسیر وین - تهران - وین صورت خواهد پذیرفت.

پیش از این و در آذرماه سال گذشته، ابوالقاسم جلالی، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری درباره پرواز ایرلاین‌های اروپایی به ایران گفته بود:

در آینده نزدیک ایرلاین‌های اروپایی پرواز به کشورمان را از سر می‌گیرند. شرکت هواپیمایی لوفتهانزا از اواسط دسامبر (تا پایان آذرماه ۹۹) پروازهایش به ایران را مجددا آغاز خواهد کرد. با این کار، تمام ایرلاین‌های اروپایی پروازهای خود به کشورمان را از سر خواهند گرفت.

به‌رغم تاخیر چند ماهه در از سرگیری پروازهای لوفتهانزا، به‌نظر می‌رسد که پیش‌بینی ابوالقاسم جلالی در خصوص برقراری مجدد پروازهای اروپایی پس از بازگشت لوفتهانزا به آسمان ایران در حال محقق‌ شدن باشد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه