آیا خرید ملک در استانبول بهترین راهکار سرمایه‌گذاری است؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
آیا خرید ملک در استانبول بهترین راهکار سرمایه‌گذاری است؟

خرید ملک در استانبول یک راهکار بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری است و می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سرمایه‌گذاری درست در این وضعیت اقتصادی می‌تواند شما را نجات دهد، اگر به‌دنبال مکانی برای سرمایه‌گذاری می‌شد، ما به شما راهکارهایی را گفته‌ایم که می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود. خرید ملک در استانبول یک راهکار بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری است. البته در صورتی که نکات و موارد مهم این مقاله را حتما در نظر داشته باشید:

ابتدا می‌خواهیم سوالات متداول شما را پاسخ دهیم:

  • آیا خرید ملک در ترکیه کار دشواری است؟
  • آیا سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌تواند سود آور باشد؟
  • چه کسانی شرایط خرید ملک در استانبول را دارند؟
  • نکات بسیار مهم برای خرید ملک در استانبول چه چیزی‌هایی است؟

هنگامی که به این سوالات پاسخ دهیم، شما می‌توانید بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد و از آن سردرگمی که در ابتدا داشتید رها شوید، بتوانید بهتر به این سرمایه‌گذاری فکر کنید. همان طور که می‌دانید کشور ترکیه در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. همین باعث وجه تمایزش با دیگر کشورهای خاورمیانه شده است. بسیاری از افراد ایرانی که می‌خواهند زندگی مدرن در عین حال نزدیک به فرهنگ‌شان داشته باشند، ترکیه را انتخاب می‌کنند. زندگی ایدئال آرزوی هر ایرانی است.

در ادامه سعی می‌کنیم، بهترین جواب را به سوالات شما دهیم:

آیا خرید ملک در ترکیه دشوار است؟

هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که به‌راحتی انجام شود. خرید خانه نیز جزء مواردی است در حین راحت بودن پروسه خرید، باید نکات بسیار مهمی را رعایت کنید؛ تا از ضرر احتمالی جلوگیری شود. شرکت‌های املاک زیادی در ترکیه وجود دارند، مانند آسیا ملک که می‌توانند به شما کمک کنند تا این راه حساس برای شما، به آسانی انجام شود.

با پاسپورت ایرانی می‌توانید در ترکیه به‌مدت ۹۰ روز زندگی کنید و این موقیعت بسیار خوبی است که بتوانید با خیال راحت دنبال خرید ملک در ترکیه باشید.

یکی از نکات بسیار مهمی که در اینجا پیش می آید، در ابتدا شروع پروسه سرمایه‌گذاری، از خود می پرسید آیا این خرید به نفع من است یا اینکه ضرر میکنم؟ هیچ نگران نباشید، اگر به‌درستی تمام کارهای خود را انجام دهید و از شرکتی مطمئن اقدام به خرید آپارتمان در استانبول کنید، نه‌تنها ضرر نمی کنید بلکه سود می‌کنید.

رپورتاژ

آیا سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌تواند سودآور باشد؟

خرید ملک در ترکیه به‌شدت سودآور است. شهر استانبول در سال‌های اخیر دچار تحولات بزرگی شده است. صنعت گردشگری این شهر به‌شدت سودآور بوده است و کسانی که برای بار اول به استانبول سفر می‌کنند، در فکر خرید خانه می‌افتند تا بتواند مدت زمان بیشتر به گشت و گذار بپردازند.

حال سوال مهم این است که این مزایا چه سودی برای ما خواهد داشت؟

  • بعد از خرید ملک در ترکیه شما می‌توانید اقامت ترکیه را بگیرید. بعد از چند سال پاسپورت ترکیه به شما تعلق می گیرد و می‌توانید به کشور های مانند برزیل، آرژانتین، اوکراین و... به‌راحتی سفر کنید.
  • دریافت اقامت کشورهای دیگر
  • دریافت یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیا

آسیاملک برای خرید ملک در استانبول یک مثال جالب را بررسی کرده است:

این سوال را با ذکر مثال برایتان شرح می دهم: سال قبل یک ملک در ترکیه به قیمت یک میلیون لیر خریداری کردم. لیر سال قبل به پول ایران حدود ۱۹۰۰ تومان بود. در نتیجه قیمت آن ملک ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده است. اکنون قیمت این ملک در حدود ۱,۳۰۰,۰۰۰ لیر شده است که با لیر ۳۶۰۰ تومانی حدود ۴,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان یعنی حدود ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان سود، البته اجاره ماهیانه ۳۰۰۰ لیر را هم باید به این سود، اضافه کنید.

 

رپورتاژ

چه کسانی دارای شرایط خرید ملک در استانبول هستند؟

همه می‌توانند خرید ملک در ترکیه را در ذهن داشته باشند، چون محدودیت خاصی برای این موضوع وجود ندارد. با سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌توانید شانس زندگی در یک کشور آسیایی و اروپایی را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، با پاسپورت ایران و هزینه خرید خانه، به ترکیه رفته در آنجا با شرکت‌های املاک مانند آسیا ملک ارتباط برقرار کنید و خانه مورد نیاز خود را معامله کنید.

در ادامه به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم.

نکات بسیار مهم قبل از خرید ملک در استانبول

راحت ترین راه گرفتن اقامت کشور ترکیه، خرید ملک در ترکیه است. شما با مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌توانید خانه‌ای را تهیه کنید و بعد از آن می‌توانید از زندگی در این کشور لذت ببرید.

نگران این هزینه نباشید ما به شما اطمینان می دهیم، سرمایه شما در چند سال بعد قطع به یقین چندین برابر می‌شود و از این سرمایه‌گذاری پشیمان نخواهید شد.        

هر کسی می‌تواند در ترکیه سرمایه‌گذاری کند و از امکاناتی که در اختیارش قرار می‌دهند، استفاده کند. استانبول یکی از بهترین شهرها و همچنین بزرگ ترین شهر ترکیه است. خرید ملک در ترکیه می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد. مهاجران زیادی در این شهر ساکن هستند، شما می‌توانید در ابتدای مهاجرت با آن‌ها ارتباط بگیرید و از تجربیات آن‌ها استفاده لازم را ببرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه