مراحل کاری برندگان قرعه کشی کارت سبز ۲۰۲۲

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
مراحل کاری برندگان قرعه کشی کارت سبز ۲۰۲۲

کارت سبز یک مجموعه بنام و صاحب سبک مهاجرتی است که سال‌ها است به‌طور تخصصی در زمینه مهاجرت به آمریکا و لاتاری این کشور فعالیت می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مراحل کاری برندگان قرعه کشی کارت سبز ۲۰۲۲ چیست؟

برندگان لاتاری چه کارهایی باید انجام دهند؟ آیا به برندگان لاتاری ویزا می‌دهند؟ این روزها که بحث لاتاری داغ است و نتایج لاتاری ۲۰۲۲ به‌تازگی اعلام شده، برندگان لاتاری و اطرافیان آنان به‌دنبال پاسخی برای سوالاتی از این قبیل هستند. برنده لاتاری شدید یا می‌خواهید در مورد امور برندگان لاتاری آگاهی کسب کنید که برای دوره بعد شانس‌تان را برای گرفتن گرین کارت و ویزای آمریکا امتحان کنید، تفاوتی ندارد؛ در این مقاله با ما همراه باشید.

متقاضیان مهاجرت به آمریکا با برنده شدن در لاتاری، این فرصت را پیدا می‌کنند که برای گرفتن ویزای آمریکا درخواست ثبت کنند. این بدین معناست که برنده شدن در لاتاری به‌معنای مهاجرت صد در صدی به آمریکا نیست و نحوه انجام مراحل بعدی بسیار اهمیت دارد. اما چرا می‌گویند لاتاری ارزان‌ترین، سریع‌ترین و بهترین راه مهاجرت به آمریکاست؟ زیرا شما به‌عنوان برنده لاتاری اگر مراحل بعدی را بدون اشکال و با موفقیت پشت سر بگذارید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف‌تان یعنی گرفتن گرین کارت و ویزای آمریکا برسید و از مزایای آن برخوردار شوید.

امور برندگان لاتاری شامل چه مواردی است؟ یا مراحل کاری برندگان لاتاری چیست؟

رپورتاژ

برندگان لاتاری برای گرفتن ویزای امریکا باید پنج مرحله حساس را با موفقیت طی کنند. این مراحل عبارت‌اند از:

تکمیل فرم‌های مربوطه؛ آماده‌سازی، ترجمه و ارسال مدارک؛ واکسیناسیون، مدیکال و معاینه پزشکی، فراهم آوری مستندات مربوط به تمکن مالی یا اسپانسر، مصاحبه

شاید در نگاه اول این مراحل بسیار ساده به نظر برسند، اما مدنظر داشته باشید بروز خطا و اشتباهات هر چند کوچک و سهوی در هر یک از این مراحل ذکر شده، پیامدهای زیاد و جبران ناپذیری برای پروسه ویزای شما به بار می آورند. بنابراین در انجام مراحل ذکر شده باید هوشمندانه و با کسب آگاهی لازم اقدام کنید. اگر اطلاعات‌تان ناقص است یا توانایی لازم برای پیش بردن اصولی مراحل ذکر شده را ندارید، از افراد با تجربه و صاحب نظر در این زمینه کمک بگیرید. به‌عنوان مثال، کارشناسان مجموعه کارت سبز بهترین افرادی هستند که می‌توانند در این خصوص به شما معرفی شوند. در ادامه هر یک از این مراحل را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

تکمیل فرم های مربوط به برندگان لاتاری

رپورتاژ

برندگان لاتاری برای شروع پروسه کاریشان باید فرم DS-260 را تکمیل کنند. این فرم حساس و سرنوشت ساز بسیار حیاتی است. در این فرم، نه‌تنها اطلاعات هویتی، خانوادگی، پاسپورت، شغلی، تحصیلی، سوابق قبلی ویزا و سفرهای خارجی از شما پرسیده می‌شود، بلکه سوالات بیشماری از شما پرسیده می‌شود که پاسخ اشتباه به هر سوال منجر به رد درخواست ویزای شما خواهد شد. خیلی از این سوالات برای افراد مبهم و دو پهلو هستند. همچنین در هر مرحله از پر کردن فرم باید استانداردهای لازم را رعایت کنید. این را بدانید یک قانون ثابت برای جوابگویی به سوالات فرم مربوطه وجود ندارد. افراد زیادی که در لاتاری سال‌های گذشته برنده شده‌اند، حتی با وجود تسلط کامل به زبان انگلیسی در تکمیل قسمت‌هایی از این فرم با اشکال مواجه شده‌اند و موفق نشده‌اند ویزا بگیرند. بنابراین حتما برای تکمیل فرم از دانش و تجربه کارشناسان کاربلد و مجرب کمک بگیرید.

همچنین ممکن است با توجه به شرایط‌تان لازم باشد فرم‌های دیگری نیز تکمیل کنید، مثلا اگر لاتاری برنده شدید اما تمکن مالی لازم را ندارید باید اسپانسر پیدا کنید و فرم مربوط به آن را حتما در زمانی مناسب تکمیل کنید.

آماده‌سازی، ترجمه و تکمیل مدارک

هر برنده لاتاری باید مدارک مورد نیاز برندگان را فراهم کند. یک سری از مدارک باید قبل از مصاحبه طبق استانداردهای لازم ارسال شوند و باقی مدارک را در روز مصاحبه به‌همراه داشته باشید.

واکسیناسیون، مدیکال و معاینات پزشکی

همه برندگان لاتاری و متقاضیان مهاجرت به آمریکا باید واکسن‌های خاصی طبق قوانین اداره مهاجرت آمریکا تزریق کنند و در مدیکال و معاینات پزشکی مورد پذیرش قرار بگیرند. این معاینات پزشکی حتما باید توسط پزشکانی که معتمد و مورد تایید سفارت هستند، انجام شوند.

 

فراهم سازی مستندات مربوط به تمکن مالی و اسپانسر

چه شما از توانایی مالی برخوردار باشید چه نباشید، امکان مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری را دارید. تنها کافی است از کارشناسان متخصص و مجرب که به‌طور تخصصی در زمینه مهاجرت به آمریکا فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید.

مصاحبه برندگان لاتاری

در نهایت مصاحبه برندگان لاتاری در یکی از سفارت‌های آمریکا برگزار می‌شود و یک نفر تحت عنوان آفیسر با شما مصاحبه می‌کند. آفیسر سفارت مسئول تایید یا عدم تایید شما برای گرفتن ویزای آمریکا است و همه آن کارهایی که شما در طول پروسه مهاجرت‌تان انجام داده اید از فرم ثبت‌نام گرفته تا باقی فرم‌ها، مدارک و شرایط شما توسط ایشان بررسی می‌شود. آفیسر در نهایت تصمیم می‌گیرد که به شما ویزا بدهد یا خیر. صحت یا اشتباه در مراحل قبلی در روز مصاحبه مشخص می‌شود. بنابراین، برای موفقیت در مصاحبه علاوه بر رفتار و نحوه پاسخگویی شما، انجام صحیح مراحل قبلی بسیار اهمیت دارد.

 

آیا به برندگان لاتاری ویزا می‌دهند؟

بله، به برندگان لاتاری ویزا می‌دهند اما نه به همه برندگان لاتاری. برندگانی می‌توانند ویزا بگیرند که همه مراحل ذکر شده را به‌درستی و با موفقیت طی کرده باشند، مدارک خواسته شده را صحیح و کامل آماده کنند و در روز مصاحبه موفق عمل کنند. اگر از افراد آگاه و با تجربه کمک بگیرید، می‌توانید به‌راحتی و با موفقیت همه این موارد را فراهم کنید و ویزا بگیرید. اما این بدان معنا نیست که شما با گرفتن فایل راهنما و اطلاعات پراکنده‌ای که از فضای اینترنت دریافت می‌کنید بتوانید از عهده امور لاتاری بربیایید. مدنظر داشته باشید در طول پروسه ویزا و امور برندگان لاتاری ممکن است با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای مواجه شوید که در لحظه باید تصمیم بگیرید. بهتر است بدانید خیلی از مطالب موجود در فضای نت قدیمی هستند و برای دوره جدید منسوخ شده‌اند، در نتیجه نمی‌توانند جوابگوی کیس فعلی شما باشند. بنابراین بهترین کار این است که ریسک نکنید، از افراد متخصص کمک بگیرید یا انجام امور برندگان لاتاری خود را به آنان بسپارید.

کارشناسان آگاه و کاربلد کارت سبز با سالها تجربه می‌توانند در انجام کلیه مراحل مربوط به لاتاری به شما کمک کنند و شانس شما برای گرفتن ویزا و گرین کارت ایالات متحده آمریکا را افزایش دهند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه