لیست جذاب ترین تورهای داخلی تابستانی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
لیست جذاب ترین تورهای داخلی تابستانی

شما می‌توانید جذاب‌ترین تورهای داخلی تابستانی دلخواه خود را در این صفحه انتخاب کنید و با دیدی باز راهی سفری متفاوت و هیجان‌انگیز در کشورمان ایران شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جهانگردی و دیدن کل دنیا را باید از ایرانگردی و سفر با تورهای داخلی شروع کرد، برای انتخاب بهترین تور در ایران می‌توان معیارهای متفاوتی داشت. اما با توجه به اینکه ایران در دنیا به سرزمین چهار فصل معروف است و اینکه یکی از کشورهای تاریخی دنیا با جذاب‌ترین و متنوع‌ترین جاذبه‌های گردشگری که به راستی وصف همه صفات بی‌نظیر و منحصربه‌فرد آن در گردشگری ایران قطعا یک شعار یا تبلیغات نیست! بلکه آن‌هایی که به بکرترین و زیباترین مناطق ایران سفر کرده‌اند، این جمله من را تائید می‌کنند.

اگر با شروع تعطیلات تابستان ۱۴۰۰ به‌دنبال مقصدی جذاب می شد، همراه ما باشید. در ادامه سوال‌هایی همچون بهترین تور گردشگری داخلی، بهترین تور داخلی، بهترین تور مسافرتی، این‌ها واژه‌هایی است که بیشتر گردشگران داخلی به دنبالش هستند و حالا شما می‌توانید جذاب‌ترین تورهای داخلی تابستانی دلخواه خود را در این صفحه انتخاب کنید و با دیدی باز راهی سفری متفاوت و هیجان‌انگیز در کشورمان ایران شوید.

سفری به دل هیجان با تور کیش تابستان

هدف از سفر، فاصله گرفتن از زندگی یکنواخت روزمره، چشیدن طعم‌ های جدید، آشنایی با فرهنگ‌ های مختلف و مهم ‌تر بیرون بردن خستگی‌ ها و انرژی‌ های منفی در زندگی شهری است. اگر عاشق سکوت و آرامش هستید یا به‌دنبال یک سفر از جنس اکسیژن خالص و آرامش توصیف ناپذیر می ‌شد، سفر با تور کیش تابستان در جنوب ایران بهترین گزینه برای شما است. سفر به کیش در هر فصل و زمانی از سال، مزایا و معایب خودش را دارد، اما تابستان بحثش با فصل های دیگر فرق می‌کند! خوب با اینکه این منطقه در تابستان به‌شدت گرم و سوزان می‌شود، اما از گردشگران آن کم نمی‌شود، چراکه در تور کیش مجموعه ‌ای از جاذبه‌‌های عالی و هیجان ‌انگیز مانند: کایت بردینگ، فلایبرد کیش، اسکی روی آب با قایق، اسکوتر غواصی، پاراسل و صدها تفریح جذاب دیگر وجود دارد که می ‌توانید تجربه شان کنید. جاذبه تور کیش فقط به موارد گفته شده ختم نمی ‌شود، پاساژگردی و خرید هم در این جزیره طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و ما به شما اطمینان خاطر می‌ دهیم بعد از سفر با تور کیش کوله ‌بار شما پرانرژی مثبت و خاطرات خوش خواهد شد.

آب و هوای کیش در فصل تابستان به‌شدت گرم است و در این فصل دمای هوا در کیش به بیش از ۳۴ درجه سانتی‌گراد و رطوبت هوا به بیش از ۷۰ درصد می‌رسد. اما از اواخر شهریور ماه نیز به ‌تدریج از گرمای هوا کاسته شده و هوا خنک‌تر می ‌شود. خوب با این اوصاف به‌دلیل گرما و شرجی هوا در این ایام و به‌ خصوص از خرداد تا شهریور، باعث کاهش تقاضا برای سفر به کیش و در نتیجه کاهش قیمت تور کیش می ‌شود. به‌طوری که در تور کیش تابستان شما براحتی این امکان را دارید که هتل‌ های ۵ ستاره و ساحلی کیش را با قیمت پایین‌تر رزرو کنید. همچنین بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند؛ در این بین پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به‌علت بهره‌‌مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، گران‌تر از سایر ایرلاین‌ها هستند.

رپورتاژ

جزیره کیش بیش از هر چیز به‌دلیل تفریحات آبی و مراکز خرید مورد توجه قرار گرفته است، افرادی که در تابستان راهی این جزیره هستند و علاقه به خرید کردن دارند روزها را می‌توانند در پاساژها بگذرانند و با جدیدترین محصولات برندهای موردعلاقه شان آشنا می‌شوند. خوشبختانه در تور ارزان کیش و فصل گرم شدن هوا با مغازه‌های زیادی مواجه خواهید شد که تخفیف‌های بسیار وسوسه برانگیزی روی محصولاتشان گذاشته‌اند. آن‌هایی که طالب تفریحات آبی کیش هم هستند، در روزها کنار ساحل رفته و سری به اسکله های تفریحی جزیره بزنند. تنوع تفریحات دریایی کیش بی‌نظیر است و نمونه آن‌ها در سایر نقاط کشور پیدا نخواهد شد. تفریحاتی همچنون غواصی، چتر پاراسل، شاتل سواری، بنانا سواری، فلای بورد در کیش، انواع قایق سواری، شنا، دوچرخه سواری و موتور سواری کنار ساحل در مسیر دوچرخه سواری و... طرفداران بسیار زیادی دارد. مسافرانی هم که به تور لاکچری کیش علاقه مندند معمولا از ابتدای سفر یک ماشین گران قیمت کرایه می‌کنند و در طول مدت سفر همه رفت و آمدهایشان را با آن انجام دهند چون تجربه عالی خواهد شد.

در نهایت شما در گشت شهری که معمولا هتل های کیش به‌صورت رایگان برگزار می‌کنند بازدید از مهمترین جاذبه های طبیعی و تاریخی جزیره مثل کاریز، شهر زیرزمینی، کشتی یونانی، جزیره حمورابی، جزایر مرجانی و... را خواهید داشت و اینکه قیمت تفریحات آبی کیش، بلیط جاذبه‌هایی مثل سافاری، پارک آبی و کشتی‌های تفریحی را می‌توانید با تخفیف در تور کیش به‌راحتی تهیه کنید.

تور مشهد، سفری عرفانی و دلچسب در تابستان

گزینه بعدی ما مشهد مقدس است چراکه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از آنجاییکه فصل تابستان فصل شلوغی تور مشهد است، در این فصل، مدارس تعطیل شده‌اند و آب و هوای مشهد متعادل‌تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان است، به همین دلیل تور مشهد، یکی از محبوب ‌ترین تورهای تابستان ۱۴۰۰ بشمار می‌رود. مهم است بدانید که مراسمات مهمی که در تابستان امسال در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مراسم جشن عید غدیر و مراسمات عزاداری در دهه اول محرم در مشهد اشاره کرد. ضمنا توجه داشته باشید که اگر قصد تهیه تور تابستانی مشهد را دارید، این را فراموش نکنید که در این فصل مشهد بسیار شلوغ و مملو از مسافر خواهد شد. اما اول هفته‌ها شرایط مناسب‌تری برای سفر دارید چون زائرانی که شاغل هستند، به‌طور معمول آخر هفته‌ها را برای سفر به مشهد انتخاب می‌کنند و در نتیجه باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید. ضمنا همین حالت را در نیمه دوم تابستان هم شاهد خواهید بود، درست در نیمه دوم تابستان و به‌خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ شده و قیمت تور مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبه‌رو می‌شود.

در اینجا قصد داریم جاذبه های عالی برای تفریحی تابستانی در مشهد را به شما معرفی کنیم، اول پارک‌های آبی مشهد، خنک ترین تفریح در تابستان بشمار می‌روند. در فصل گرمی مثل تابستان هیچ چیزی بهتر از آب تنی نمی‌تواند حال شما را سر جا بیاورد. خوشبختانه شهر مشهد در این مورد همیشه فعالیت‌های جذابی داشته است و توانسته در نقاط مختلف شهر پارک‌های آبی مهیجی را بازگشایی کند. گزینه بعدی باشگاه‌های پینت بال مشهد، بهترین گزینه تفریح تابستانی هستند؛ از جمله لوکس‌ترین و مهیج‌ترین تفریح هایی که این روزها مطابق میل بسیاری از جوانان قرار گرفته است، می‌توان به بازی پینت بال اشاره کرد. این ورزش به‌عنوان یکی از جدیدترین بازی های گروهی در باشگاه‌های مختلف مشهد توانسته به محبوبیت ویژه‌ای دست پیدا کند.

طرقبه و چالیدره مشهد، تابستانی‌ترین منطقه مشهد که بسیاری از اهالی مشهد ترجیح می‌دهند در فصل‌های گرم سال کمی از شهر دور شوند و برای گذراندن اوقات شاد و آرامش‌بخش از شلوغی شهر فرار کنند و به این مکان‌های خنک تر بروند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به غیر از طرقبه و چالیدره مشهد به هیچ گزینه انتخابی دیگری فکر نکنید. از دیگر تفریات تابستانی این شهر می‌توان به: سایت پروازی مشهد، گزینه‌ای عالی برای گذراندن تعطیلات تابستانی، لذت یک روز هیجان‌انگیز در شهربازی ملت و... اشاره کنیم.

تور قشم، سفر به مروارید خلیج فارس

تور قشم از جمله سفرهایی است که جاذبه‌‌های خیره‌ کننده‌ و بی‌نظیرش بی شک شما را شگفت ‌زده خواهد کرد، سواحل نیلگون و بازارهای محلی و غذاهای جنوبی به ‌قدری جذابیت غیر قابل توصیفی دارد که شما را برای گشت‌ و گذار منطقه سحرآمیز وسوسه می‌ کند. خوب اگر تابستان امسال به‌دنبال فضای جدید و خاص درعین ‌حال دنج می‌شد پیاده ‌روی به‌سمت دره ستارگان و روستای جاهکوه و قایق‌ سواری در منطقه‌ جنگل حرا را به شما پیشنهاد می‌کنیم و اگر هم می‌خواهید آدرنالین خونتان رو افزایش بدهید تفریحات آبی تور قشم بهترین گزینه برای مسافران تور قشم خواهد بود. مزیت این سفر نسبت به بقیه سفرهای داخلی این است که فاصله بین شما با زندگی پویا و محلی بومیان این منطقه بسیار کمتر می‌کند و به‌راحتی این امکان برایتان مهیاست که زندگی بومیان را از نزدیک لمس کنید و غرق لذت شوید که این تجربه دلچسب خالی از لطف نیست و پیشنهاد ما به شما به‌عنوان یک گردشگر این است که حتما از دست ‌فروشانی که هنر دست خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند، کلی سوغاتی خرید کنید و لبخند را به دوستانتان هدیه کنید.

رپورتاژ

همچنین جالب است بدانید که کاهش شدید قیمت اجناسی مثل پوشاک، در تابستان‌های قشم، یکی از مهم‌ترین دلایل خرید تور قشم، برای بسیاری از علاقه‌مندان به خرید است. تخفیف‌های شگفت انگیز برخی از مراکز تجاری قشم، گرمای آزار دهنده هوای تابستان قشم را با داغ کردن تنور خرید ارزان از قشم در تابستان کم خواهد کرد و لبخند رضایت را بر لبانتان می نشاند. در نتیجه تور قشم تابستان ۱۴۰۰ را می‌توان یکی از بهترین فرصت برای خرید و تفریح در قشم دانست، زیرا قیمت همه چیز در تابستان قشم مناسب است و قیمت‌ها بسیار مناسب‌اند.

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که یکی از تورهای داخلی مثل: تور کیش، تور مشهد و تور قشم را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می‌توانید با انتخاب تورهای تابستان ۱۴۰۰ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به‌صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه‌مند به شرکت در تورهای گفته شده در تعطیلات تابستان امسال هستند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت یا با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای داخلی ما با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می‌توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره‌مند شوید و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه