بهترین مناطق برای خرید ویلای ارزان در نور

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین مناطق برای خرید ویلای ارزان در نور

در این مطلب با ما همراه شوید تا بهترین مناطق را برای خرید ویلای ارزان در شهر نور به شما معرفی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید ویلا در نور همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های افرادی است که به‌دنبال خرید ویلا در شمال هستند. اگر به‌دنبال یک مکان رؤیایی که به دریا، جنگل و کوه نزدیک باشد هستید شهرستان نور قطعاً انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با این حال، اقبال مردم به ویلاهای این منطقه باعث شده تا پیدا کردن گزینه‌ای با قیمت مناسب به یک چالش جدی تبدیل شود. به همین بهانه ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین مناطق برای خرید ویلای ارزان در نور را معرفی کنیم. اگر به‌دنبال خرید ویلای ارزان در نور هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نور کجاست؟ مزایای خرید ویلا در نور چیست؟

پیش از آن که به موضوع خرید ویلای ارزان در نور بپردازیم، بهتر است ابتدا کمی با موقعیت مکانی نور و دلیل محبوبیت آن بین خریداران ویلا در شمال آشنا شویم. شهرستان نور یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور است که به‌دلیل نزدیکی هم‌زمان به دریا، جنگل و کوه موقعیت مکانی ویژه‌ای دارد. از طرفی فاصله کم با تهران، قرار گیری در منطقه‌ای ما بین نوشهر، چالوس، آمل و محمودآباد نیز باعث خاص‌تر شدن نور می‌شود.

اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر نور برای خریداران ویلا در شمال می‌شود. وجود مناطق زیبا و بکری همچون رویان، بلده، چمستان، لاویج و ... در منطقه تاریخی کجور در این شهرستان است. فرقی نمی‌کند که طرفدار ویلای جنگلی، ساحلی یا کوهستانی باشید در هر صورت گزینه‌های زیادی مطابق میل شما در نور در دسترس است. هرچند پیدا کردن گزینه مناسبی که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، می‌تواند یک چالش جدی محسوب شود.

بهترین مناطق برای خرید ویلای ارزان در نور

آشنایی با مناطق مختلف شهرستان نور

برای اینکه بهترین منطقه برای خرید ویلای ارزان در نور را پیدا کنیم، باید مناطق مختلف این شهرستان را بشناسیم. نور به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش مرکزی که شامل شهرهای نور، رویان و ایزدشهر است. بخش بلده نیز شامل شهر بلده و دهستان‌هایی مانند اوزرود و تتارستاق می‌شود. در نهایت، بخش چمستان نیز سومین بخش شهرستان نور است که شامل شهرهای چمستان و دهستان‌های زیبایی همچون لاویج و میان رود می‌شود. در بین مناطق مختلف شهرستان نور، شهرهای رویان و چمستان مناطق پرطرفداری برای خرید ویلا هستند.

 وجود گزینه‌های فراوان در این مناطق به شما این امکان را می‌دهد تا از بین ویلاهای فلت، دوبلکس، لوکس، جنگلی و کوهستانی بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. از طرفی، دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن ویلا کفش آهنی بپوشید و هزینه و زمان زیادی برای انتخاب بهترین گزینه صرف کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت املاک موسوی، در کنار مشاهده قیمت ویلا در شمال، به تعداد گزینه خرید ویلای ارزان در نور دسترسی داشته باشید. تمامی ویلاهای موجود در املاک موسوی دارای توضیحات کامل به‌همراه تصاویر ویلاها هستند و کار پیدا کردن ویلای مناسب را برای شما ساده‌تر می‌کنند.

خرید ویلای ارزان در نور و چمستان

چمستان یا چمستون یک منطقه جنگلی و کوهستانی با طبیعتی بکر و مناطق دیدنی پر تعداد است. بکر و دست نخورده بودن طبیعت چمستان باعث شده تا به یکی از گزینه‌های جذاب برای دوست‌داران ویلاهای جنگلی و خاص تبدیل شود. روستای ییلاقی لاویج که دارای آب گرم طبیعی است نیز در فاصله بسیار کمی از چمستان قرار دارد. لاویج نیز گزینه بسیار جذابی برای افرادی است که به‌دنبال یک ویلای کوهستانی در منطقه‌ای به زیبایی بهشت هستند.

چمستان یکی از ارزان‌ترین مناطق شمال برای خرید ویلا است و اگر قصد خرید ویلای ارزان در نور را داشته باشید قطعاً اولین گزینه خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید ویلا در چمستان گزینه‌های زیادی از ویلاهای لوکس و شیک را با قیمتی مناسب در این شهر پیدا کنید. مشاوره گرفتن از کارشناسان حرفه‌ای املاک موسوی نیز کار را برای شما ساده‌تر خواهد کرد.

خرید ویلای ارزان در رویان (نور)

رویان یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار شمال برای خرید ویلا است که به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش، در سال‌های اخیر به گزینه اول بسیاری از افراد تبدیل شده است. این شهر در کناره دریای خزر واقع شده و بین شهرهای نوشهر و نور قرار دارد. رویان که با نام علمده نیز شناخته می‌شود محل تلاقی جنگل و دریا است و به همین دلیل برای خرید ویلاهای ساحلی لوکس و ویلاهای جنگلی دوبلکس گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

وجود گزینه‌های متعدد در رویان خرید ویلای ارزان در این شهر را به کار ساده‌ای تبدیل می‌کند. کافی است تا وارد صفحه خرید ویلا در رویان  در سایت املاک موسوی شوید تا گزینه‌های بسیار جذابی را پیدا کنید.

بهترین مناطق برای خرید ویلای ارزان در نور

خرید ویلای ارزان در شمال با کمک املاک موسوی

در این مقاله با بهترین مناطق نور برای خرید ویلای ارزان آشنا شدیم. چمستان با موقعیتی جنگلی و کوهستانی و رویان با موقیعتی ساحلی و جنگلی جزو مناطق بکری در نور هستند که می‌توانید در آن‌ها ویلاهای زیادی با قیمت مناسب پیدا کنید. با این حال باید مراقبت کلاه برداران و سو استفاده گرانی که ممکن است از نا آشنایی شما با این مناطق استفاده کنند، باشید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتماً از مشاور املاک موسوی، یکی از بهترین مشاور املاک‌های شمال کشور کمک بگیرید. کافی است تا عبارت املاک موسوی را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت آن شوید تا علاوه بر مشاهده صدها گزینه خرید ویلا به‌صورت اقساطی و فوری در شهرهای مختلف مازندران، از مشاوره کارشناسان حرفه‌ای بهره‌مند شوید. به این ترتیب با خیال راحت و بدون دغدغه می‌توانید به خرید ویلای ارزان در نور و مناطقی مانند چمستان و رویان بپردازید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه