رزرو بهترین هتل های چهار ستاره تهران در سایت رهی نو

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
رزرو بهترین هتل های چهار ستاره تهران در سایت رهی نو

هتل فردوسی تهران، هتل بزرگ تهران ۱، هتل اسکان الوند تهران و هتل سیمرغ تهران از بهترین هتل‌های چهارستاره پایتخت، میزبان گرم روزهای گردشگری شما هستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

زمانی که صحبت از بهترین هتل‌های تهران می‌شود، احتمالا نام هتل‌های لوکس و لاکچری پایتخت به یادتان بیاید. اما هتل‌های خوب تهران محدود به هتل‌های لاکچری پسند نیست! در این مطلب قرار است با بهترین هتل های چهار ستاره شهر تهران آشنا شوید. هتل فردوسی تهران، هتل بزرگ تهران ۱، هتل اسکان الوند تهران و هتل سیمرغ تهران از بهترین هتل‌های چهارستاره پایتخت، میزبان گرم روزهای گردشگری شما هستند که می‌توانید اقامت به‌یادماندنی را با رزرو آنلاین این هتل‌ها تجربه کنید.

هتل هویزه تهران

??? ????? ????? با قدمت نزدیک به سه دهه در تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات‌الهی در حال فعالیت است. این هتل دارای ۱۳ طبقه و ۱۵۰ باب واحد اقامتی است که آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. دسترسی آسان به وزارت صنایع و معادن، دانشگاه امیرکبیر، نزدیکی به مترو، مراکز تاریخی، اداری و تجاری از ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. هتل چهار ستاره هویزه تهران از مجموعه هتل‌های کوثر است که در خیابان ویلای تهران واقع شده و نزدیکی آن به مرکز شهر یکی از امتیازات هتل به شمار می‌رود.

آدرس هتل هویزه تهران:  تهران، تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات‌اللهی (ویلا)، پلاک ۱۱۵

هتل فردوسی تهران

در کنار بازار بزرگ در میدان امام خمینی، حوالی موزه‌های معروف و خاطره‌انگیز شهر، به خیابان فردوسی که می‌روید، این هتل چهارستاره به شما چشمک می‌زند. یک هتل بی‌نظیر و لوکس که هم دسترسی شما را در دل تهران به جاذبه‌های تاریخی راحت کرده است و هم از امکانات و تجهیزات کاملی برخوردار است که احتمالا شما را برای چندمین بار  نمک گیر کند. این هتل در خیابان کوشک مصری جنب کاخ وزارت خارجه قرار دارد.

آدرس هتل: تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، جنب کاخ وزارت امور خارجه، شماره ۲۴

هتل سیمرغ تهران

??? ????? ????? (میامی سابق) از سال ۱۳۷۹ در مرکز زیباترین و طولانی‌ترین خیابان پایتخت، خیابان ولیعصر ساخته شده است. موقعیت مکانی این هتل باعث دسترسی آسان به نقاط مهم شهر شده است. هتل سیمرغ دارای ۱۳ طبقه و تعداد ۱۰۰ باب واحد اقامتی است. این هتل در نزدیکی پارک ساعی قرار دارد و  به همین جهت هوای مطلوب آن از ویژگی‌های این هتل نیز به شمار می‌رود.

آدرس هتل سیمرغ تهران:  تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از سه‌راه بهشتی، نبش کوچه دلبسته، پلاک ۱۲۴۱

 

اقامت در هتل بزرگ تهران ۱

اگر به هدف تجاری و کاری به تهران سفر می‌کنید، اقامت در هتل بزرگ تهران ۱ می‌تواند خیال‌تان را از دسترسی به مراکز اداری و تجاری راحت کند. این هتل با داشتن سالن کنفرانس، همایش و بیزینس روم، اتاق‌های لوکس و منحصربه‌فرد، رستوران با غذاهای خوشمزه و تازه و از همه مهم‌تر برخورد حرفه‌ای پرسنل، شما را شیفته هتل خواهد کرد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید گراند هتل معروف، همین هتل است که آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۴ است.

آدرس هتل: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره ۳۹۱

رپورتاژ

هتل آساره تهران

هتل آتریوم آساره یکی از مدرن‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شهر تهران است، که در سال ۱۳۸۸ در مرکز پایتخت افتتاح شد. این هتل دارای ۵۸ باب واحد اقامتی است. دسترسی آسان به فرودگاه‌های امام‌خمینی و مهرآباد و مراکز تجاری، اداری و درمانی شهر، نزدیک بودن به مترو و جاذبه‌های دیدنی شهر نظیر برج آزادی از جمله ویژگی‌های ??? ????? ????? است.

آدرس هتل آساره تهران:  تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، رو‌به‌روی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، انتهای خیابان زارع، پلاک ۱

رزرو بهترین هتل‌های تهران در رهی نو

دغدغه اقامت در یک هتل مناسب و مجهز، یکی از اصلی‌ترین موارد سفر است. در صورتی که قصد دارید به تهران سفر کنید، می‌توانید به‌جای صرف زمان بسیار و پیدا کردن یک اتاق یا سوئیت، با رزرو آنلاین هتل کارتان را راحت کنید. شما می‌توانید لیستی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر را در رهی نو مشاهده کنید. رهی نو سامانه آنلاین رزرو هتل با در اختیار قرار دادن اطلاعات و عکس‌ انواع هتل‌ها در سراسر کشور یک دید کلی از هتل مورد نظر به شما داده و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین هتل مورد نظرتان را سفارش دهید.

به این ترتیب از هر کجای ایران که باشید، هتل مورد نظرتان را به‌صورت دقیق و جزئی می‌توانید در رهی نو مشاهده کنید و بعد از مطالعه نظرات سایر کاربرانی که قبل از شما تجربه آن را داشتند، بهترین انتخاب را داشته باشید. در نتیجه با خیال راحت، وقت و انرژی‌تان را صرف لذت بردن از سفرتان خواهید کرد.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه