اجاره روزانه خانه مبله در نزدیکی بازار بزرگ تهران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
اجاره روزانه خانه مبله در نزدیکی بازار بزرگ تهران

یکی از بهترین راه‌های اقامت در نزدیکی بازار تهران از مسافران اجاره آپارتمان مبله است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تهران با دربر داشتن بازار تهران یکی از شاه‌راه های اقتصادی کشور محسوب می‌شود. این بازار به‌قدری بزرگ و گسترده است که تقریبا نیاز کل کشور را از هرگونه کلایی تامین می‌کند. به همین دلیل تجار و مسافران زیادی برای تجارت یا خرید های سالانه به این بازار می آیند. بازار تهران در منطقه ۱۲ تهران واقع شده است، منطقه ای شلوغ و پر رفت و آمد که در آن خبری از هیچگونه هتلی نیست؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌های اقامت برای این دسته از مسافران اجاره آپارتمان مبله در تهران است. اجاره خانه روزانه در تهران مزایای بسیاری دارد که می‌توان هزینه مناسب آن‌ها و امکانات بیشتری که نسبت به هتل‌ها دارند را نام برد. با نزدیکی به منطقه بازار از ترافیک تهران نیز در امان خواهید بود و با صرف کمترین زمان به بازار بزگ تهران خواهید رسید. تهران مبله در ادامه شما را با مزایای اجاره آپارتمان مبله در جنوب و مرکز تهران آشنا می‌کند.

اجاره آپارتمان مبله در جنوب و مرکز تهران

شاید شما با توجه به بودجه‌ای که دارید یا به‌دلیل محلی که قرار است در تهران دائما به آن مراجعه کنید، مجبور به اجاره یک سوئیت مبله در مناطق مرکزی تهران شوید.در ذهن افراد این تصور وجود دارد که امکانات رفاهی و تفریحی فقط در مناطق شمالی و غربی تهران به‌وفور یافت می‌شوند، اما اصلا این‌طور نیست. تهران به‌عنوان پایتخت ایران سعی در پراکندگی تمام امکانات خود به‌صورت برابر و متعادل در تمام مناطقش داشته و امکانات رفاهی و تفریحی در هیر منطقه تفاوت چشمگیری ندارد. به‌علاوه با اقامت در مناطق مرکزی و اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید به بافت تاریخی شهر تهران نزدیک‌تر باشید و از موزه‌ها و اماکن تاریخی که در آن مناطق وجود دراد راحت‌تر استفاده کنید. مسئله دیگری که اقامت شما در مناطق مرکزی تهران را ساده تر می‌کند، وجود امکانات و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی گسترده در تهران است.

از دیگر مزایای اقامت داشتن در مرکز و جنوب تهران می‌توان نزدیک بودن به بافت تاریخی تهران باشد. در نزدکی بازار بزرگ تهران کاخ گلستان و مسجد شاه نیز وجود دارند که قدمت این دو بنا به دوره قاجاریه باز می‌گردد و بازدید از آن‌ها شما را به تاریخ تهران و ایران بیشتر از پیش آشنا می‌کند. مراکز گردشگری جنوب و مرکز تهران به‌قدری زیاد هستند که همه آن‌ها را نمی‌توان در یک روز دید و برای بازدید از همه آن‌ها باید چند روزی را صرف کنید. یکی از مشکلاتی که بر سر راه بازدید از اماکن تاریخی مرکز تهران وجود دارد طرح ترافیک است. اگر شما بخواهید از دیگر مناطق تهران به این مراکز بیایید طرح ترافیک موجود در مرکز تهران دست و پا گیر می‌شود. اما اگر محل اقامت‌تان در مرکز تهران باشد به‌راحتی و با اندکی پیاده روی یا گرفتن یک تاکسی می‌توانید خودتان با به هرکدام از مراکز تاریخی تهران که میخواهید برسانید.

اماکن تاریخی جنوب و مرکز تهران تنها مزیت های این دو منطقه نیستند بلکه پارک های جنوب و مرکز تهران خود نیز از دیدنی‌های این مناطق به شمار می‌روند.

پارک های جنوب و مرکز تهران

با اجاره آپارتمان مبله در تهران از طریف سایت تهران مبله می‌توانید لوکیشن دقیق خانه مبله‌ای که اجاره می‌کنید را ببینید و از امکانات رفاهی و تفریحی اطراف آن‌ها با خبر شوید. جنوب و مرکز تهران پارک و بوستان‌هایی دارد که از قدیمی‌ترین پارک های کل تهران به شمار می‌روند. اولین پارکی که در تهران ساخته شد پارک شهر است که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین پارک های جنوب و مرکز تهران از آن یاد می‌شود و در سال ۱۳۲۸ ساخته شده است و در نزدیکی میدان امام خمینی قرار دارد. پارک شهر تهران یکی از پارک‌های جنوب و مرکز تهران است که علاوه بر محوطه سرسبز و چشم‌نوازی که دارد امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر و آبنمای زیبای موجود در پارک، زمین بازی مختص کودکان، آمفی تئاتر، سالن ورزشی بانوان، مجموعه ورزشی شامل زمین فوتبال، والیبال و یک آکواریوم زیر زمینی که در آن انواع ماهی‌های آب شور و شیرین نگهداری می‌شود که شما با تهیه بلیط و پرداخت مبلغ ناچیزی می‌توانید از این آکواریوم دیدن کنید.

یکی دیگر از پارک‌های محبوب تهران پارک دانشجوست، این پارک به‌دلیل جای دادن ساختمان تئاتر شهر تهران درون خود یکی از پر رفت و آمد ترین پارک های مرکز تهران است که محل گردهمایی هنرمندان تهرانی نیز است. این پارک در مرکزی ترین نقطه تهران است که به تمام امکانات رفاهی دیگر نیز دسترسی دارد. از جمله مراکز خرید متعدد و کافه و رستورانهای خوب مرکز تهران که این پارک را به یکی از بهترین پارک‌ها برای خوش‌گذرانی و سپری کردن اوقات فراغت تبدیل کرده است.

 پارک لاله نیز یکی از قدیمی‌ترین پارک های تهران است که سال تاسیس آن مربوط ۱۳۴۶ خورشیدی است. پارک لاله در بلوار کشاورز و تقاطع خیابان کارگر شمالی قرار گرفته و از بزرگترین پارک‌های تهران به شمار می‌رود که محل بسیار خوبی برای پیاده روی و ورزش‌های صبحگاهی نیز است.

کلام آخر

اگر قصد سفر به تهران را دارید می‌توانید متناسب با بودجه سفرتان بهترین خانه‌های مبله در مرکز تهران را از طریق سایت تهران مبله اجاره کنید و از امکانات رفاحی و تفریحی موجود در مرکز تهران برخوردار شوید. فراموش نکنید که اگر قصد مراجعه به بازار تهران و خرید کردن در آن را دارید بهتر است در مرکز تهران اقامت داشته باشید تا زمان‌تان را در ترافیک و رفت و آمد از دست ندهید. خانه‌های مبله مرکز تهران بهترین گزینه برای تاجران هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه