۴ دانشگاه برتر آلمان و انگلستان را بشناسید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
۴ دانشگاه برتر آلمان و انگلستان را بشناسید

کشورهای آلمان و انگلستان، از جمله بهترین و با سابقه‌ترین کشورها در زمینه تدریس و آموزش دانشجویان مناطق مختلف جهان هستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کشورهای اروپایی از جمله بهترین کشورها در جهان به حساب می‌آیند که در زمینه آموزش‌های دانشگاهی، دارای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی معتبری در سطح جهان هستند و این دانشگاه‌ها همه ساله پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان از سراسر کشور هستند که برای تحصیل، یا ادامه تحصیل خود، دانشگاه‌های برتر کشورهای اروپایی را انتخاب می‌کنند. در این میان کشورهای آلمان و انگلستان، از جمله بهترین و با سابقه‌ترین کشورها در زمینه تدریس و آموزش دانشجویان مناطق مختلف جهان هستند و دانشگاه‌های این کشورهای اروپایی، از جمله بهترین دانشگاه‌ها در سراسر جهان به شمار می‌روند.

در این مقاله و به نقل از برتر آموز ابتدا درباره چهار دانشگاه برتر آلمان صحبت خواهیم کرد و درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد. در ادامه نیز درباره چهار دانشگاه برتر انگلستان صحبت می‌کنیم. لازم به ذکر است دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند آموزش زبان آلمانی در دانشگاه های آلمان و همچنین آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه‌های انگلستان برای این دانشجویان صورت می پذیرد و این افراد از این بابت می‌توانند با خیالی راحت به این کشورها برای تحصیل سفر کنند و فقط در صورت نیاز می‌توانند با آشنایی کلی با این زبان‌ها نیاز خود را برطرف کنند و سپس با حضور در دانشگاه‌های این کشور به‌صورت حرفه‌ای به این زبان‌ها مسلط شوند، پس با ما همراه باشید تا با این دانشگاه‌ها در آلمان و انگلیس آشنا شوید.

چهار دانشگاه برتر آلمان کدامند؟

همانطوری که در ابتدای این مقاله عرض کردیم، کشورهای آلمان و انگلستان، از جمله بهترین کشورهای اروپایی هستند که با دارا بودن دانشگاه‌های معتبر در سطح جهان، همه ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی دانشجو از مناطق مختلف جهان هستند. دانشگاه‌های برتر آلمان که از امکانات بسیار خوبی برای آموزش و تحصیل برخوردارند، شامل دانشگاه‌های زیر هستند:

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

یکی از بهترین دانشگاه‌های آلمان که در زمره چهار دانشگاه برتر آلمان نیز قرار گرفته است، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ است. این دانشگاه که در شهر مونیخ آلمان قرار دارد، از جمله بهترین و پرجمعیت‌ترین دانشگاه‌ها در کشور آلمان به حساب می‌آید که هر ساله تعداد بسیار زیادی از دانشجویان خارجی، برای تحصیل در این دانشگاه اقدام می‌کنند. بر اساس آماری که از دانشجوهای خارجی این دانشگاه گرفته شده است، در حدود ۱۳ درصد از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان خارجی تشکیل می‌دهند. شاید برایتان جالب باشد که این دانشگاه بیش از ۵۰۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد و یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین دانشگاه‌ها در کشور آلمان به حساب می آید. سال تاسیس این دانشگاه ۱۴۷۲ میلادی است.

رپورتاژ

دانشگاه هایدلبرگ

یکی دیگر از چهار دانشگاه برتر آلمان که قدیمی‌ترین دانشگاه کشور آلمان نیز به حساب می آید، دانشگاه هایدلبرگ است. این دانشگاه در سال ۱۳۸۶ میلادی تاسیس شده است و بیش از ۶۰۰ سال سابقه دارد. این دانشگاه از جمله بهترین دانشگاه‌های آلمان به حساب می‌آید که در حدود ۱۶۰ برنامه تحصیلی در انواع مقاطع تحصیلی، از جمله مقطع کارشناسی و مقاطع بالاتر ارائه می‌کند و هرساله پذیرای دانشجویان از مناطق مختلف جهان است.

دانشگاه هومبوت برلین

یکی دیگر از بهترین دانشگاه‌های آلمان که به‌عنوان یکی از چهار دانشگاه برتر آلمان نیز شناخته می‌شود، دانشگاه هومبوت برلین است. این دانشگاه که از جمله بهترین دانشگاه‌ها در این کشور به حساب می‌آید، به‌نوعی بنیانگذار روش‌های آموزشی جدید و منحصربه‌فرد است که توجه بسیاری از دانشجویان جهان را به خود جلب کرده است. در این دانشگاه پروژه‌های تحقیقاتی بسیاری به انجام می‌رسد و تحقیقات بسیاری در زمینه های مختلف در این دانشگاه به انجام می‌رسد.

دانشگاه چاریته برلین

یکی دیگر از چهار دانشگاه برتر آلمان، دانشگاه چاریته برلین است که جزء دانشگاه‌های علوم پزشکی در این کشور است و از جمله بهترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در این کشور و به‌طور کلی در کل اروپا است. سال تاسیس این دانشگاه ۱۷۱۰ است که در آن زمان به‌عنوان یک مرکز تحقیقاتی و برای پیدا کردن راه‌حل های درمان طاعون به شمار می رفت و در سال ۲۰۰۳ میلادی به‌عنوان دانشگاه بیمارستانی دوباره تاسیس شد.

چهار دانشگاه برتر انگلستان کدامند؟

کشور انگلیس نیز به‌عنوان یکی از بهترین و با سابقه‌ترین کشورها در اروپا و جهان به شمار می‌رود که دانشگاه‌های بسیار خوبی در این کشور وجود دارند که میزبان تعداد بسیار زیادی از دانشجویان از سراسر جهان هستند. از جمله دانشگاه‌های برتر انگلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه کمبریج انگلستان

دانشگاه کمبریج انگلستان که می‌توان آن را یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌ها در این کشور به شمار آورد، از جمله بهترین دانشگاه‌های این کشور است که در قرون وسطی ساخته شده است. سال ساخت و تاسیس این دانشگاه به سال ۱۲۰۹ میلادی برمی‌گردد. معماری منحصربه‌فرد و زیبایی که در ساخت این دانشگاه به کار گرفته شده است، باعث شده است تا به‌عنوان یک مکان توریستی نیز از این دانشگاه استفاده شود و همچنین سطح و کیفیت آموزش در این دانشگاه بی‌نظیر است.

رپورتاژ

دانشگاه آکسفورد

شاید همه شما نام این دانشگاه را حداقل یک بار شنیده باشید. این دانشگاه از جمله بهترین دانشگاه‌های جهان به شمار می‌رود که به زبان انگلیسی، اقدام به آموزش دانشجویان از سراسر مناطق دنیا می‌کند. این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه کشور انگلستان به حساب می آید که در سال ۱۰۹۶ میلادی تاسیس شده است و امروزه جزء چهار دانشگاه برتر انگلستان شناخته می‌شود و همچنین رتبه چهارم را در بین دانشگاه‌های جهان دارد.

دانشگاه دورهام

یکی دیگر از برترین دانشگاه‌های کشور انگلستان، دانشگاه دورهام است که در سال ۱۸۳۲ میلادی تاسیس شده است. این دانشگاه که در یک قلعه قدیمی واقع شده است، در حدود ۱۰۰ دانشجو دارد که محل تحصیل و سکونت آن‌ها در داخل همین قلعه است.

دانشگاه رویال هالووی لندن

از جمله دیگر دانشگاه‌های برتر کشور انگلستان، دانشگاه رویال هالووی لندن است که از جمله بهترین دانشگاه‌ها در این کشور به حساب می آید و در سال ۱۸۷۹ میلادی در شهر لندن تاسیس شده است.

مطالب مرتبط:

منبع bartaramouz

دیدگاه