یکبار برای همیشه زبان انگلیسی را بیاموزید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
یکبار برای همیشه زبان انگلیسی را بیاموزید

امروزه مهم‌‎ترین و اولین زبان ارتباطی در دنیا زبان انگلیسی است و روشی موثر در کسب موفقیت محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای یادگیری زبان بهتر است هدف تعیین کنید نه‌تنها آموزش زبان انگلیسی، بلکه برای یادگیری هر زبانی که علاقه‌مند هستید تا بتوانید در یادگیری زبان مصمم شوید و با داشتن اعتماد به نفس تمامی مراحل زبان را طی کنید و موفقیت همان تسلط کامل بر زبان انگلیسی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن برسید. یادگیری زبان دوم به غیر زبان مادری می‌تواند نقش موثری در پیشرفت زندگی فردی و اجتماعی، کسب و کار داشته باشد. برای یادگیری زبان دیگر با وجود فضای مجازی و پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، انواع مختلفی شیوه یادگیری به وجود آمده است که دیگر افراد تنها برای یادگیری زبان به روش برگزاری کلاس های حضوری محدود نیستند و به‌اندازه‌ای روش‌های یادگیری متفاوتی متولد شده است که هرکس با توجه به زمان و علایق دلخواه خود روش آموزشی را انتخاب می‌کند. هدف اساسی فناوری آموزشی تسهيل يادگيری است که قواعد مخصوص بخود دارد. نقاط مشترک زيادی بين شیوه‌های آموزش و يادگيری زبان وجود دارد. دلیل واقع‌بینانه یادگیری زبان آن هم برای تعداد محدودی از زبان‌آموزان علاقه به درس زبان است، پس آموزش با اشتیاق و بی وقفه شروع کردن بسیارمهم است. تاثیرات فراوان یادگیری زبان عبارت‌اند از سلامتی، فرصت‌های شغلی، روابط اجتماعی است. بسیاری از افراد جامعه در یادگیری زبان‌ انگلیسی بسیار تنبل هستند، اما وقتی زبان دیگری را بدانید باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود و با آرامش بیشتری می‌توانید با افراد ارتباط برقرار کنید، چون زبان انگلیسی روشی موثر درکسب موفقیت است.

کمتر زبان آموزی بگوید دلیل اصلی‌اش برای یادگیری علاقه به زبان انگلیسی است، اما تمامی دلایل برای یادگیری زبان نیازمند داشتن علاقه و اشتیاق به زبان انگلیسی است، پس با پشتکار و اراده قوی آموزش را شروع کنید و قطعا داشتن علاقه به زبان باعث پیشرفت بی‎‌وقفه زبان می‌شود. توانایی برقراری ارتباط با مردم در سراسر دنیا بیشتر از گذشته مهم است. امروزه مهم‌ترین و اولین زبان ارتباطی در دنیا زبان انگلیسی است؛ اکثریت شرکتهای بین‌المللی، کارمندانی که توانایی صحبت به زبان انگلیسی دارند را نسبت به سایر کارمندان از امتیاز بیشتری برخوردار هستند و در بعضی از شرکت‌ها افرادی که به چند زبان مسلط هستند میزان حقوق بیشتری نسبت به سایرین دریافت می‌کنند.

بهترین روش‌های یادگیری زبان در خانه 

سنجیدن میزان سطح اطلاعات و دانش افراد، در دنیایی که روز به روز در حال پیشرفت است و ربات‌ها کم کم جایگزین نیروهای انسانی می‌شوند، مهمترین موضوع است. برای یادگیری زبان باید قطعا بر دانش خود بیافزاید حالا در هر سطحی از زبان هستید، حتی اگر در سطح صفر هستید سریع‌تر شروع به یادگیری کنید و اگر به زبان تسلط کافی دارید سعی کنید اطلاعات خود به‌روز نگه دارید. استفاده از پکیج‌های ویدئویی برای کسانی که در ابتدای راه یادگیری زبان هستند یکی از بهترین روش‌ها است به‌خصوص برای اشخاصی که مشکل زمان دارند، ولی دغدغه یادگیری زبان را دارند. استفاده از پکیج‌های آموزشی باعث می‌شود در هر زمان که وقت آزاد دارند و در خانه بدون داشتن استرس مشغول به یادگیری شوند. در پکیج های آموزشی، اساتید گام به گام مراحل یادگیری زبان را تدریس می‌کنند و زبان آموز می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرد و کسانی هم که مسلط به زبان هستند با استفاده از این پکیج ها، یادگیری آنان دوچندان می‌شود به‌دلیل اینکه تمرین و تکرار بسیار، همیشه موثر در یادگیری بوده است.

رپورتاژ

آموزش زبان درهرجا و هر زمان 

یک راه‌حل مناسب برای کسانی که نمی توانند از کلاس‌های حضوری استفاده کنند به‌دلیل مشغله کاری، نداشتن وقت آزاد برای رفتن به کلاس زبان، داشتن مشکل رفت و آمد، استفاده از کلاس‌های آنلاین است. در شرایط کنونی که شیوع غافلگیرانه بیماری کرونا همه جهان را درگیر خود کرده ماندن در خانه و قرنطینه خانگی بهترین و مهم‌ترین راه برای مبارزه با بیماری برای جلوگیری از گسترش بیماری است و بااین وضع پیش آمده همه مراکز آموزشی تعطیل شده‌اند و معلوم نیست تا چه زمانی این شرایط ادامه داشته باشد؛ پس برای جلوگیری از افت تحصیلی، استفاده از آموزش آنلاین مناسب‌ترین روش یادگیری برای همگان است.

رپورتاژ

ما در عصری زندگی می‌کنیم که عصر اطلاعات و ارتباطات است. تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ایی که امروزه به‌شکل ابزارهایی چون کامپیوترها، لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند طراحی و استفاده می‌شود و این امکان را برای بشر فراهم ساخته که در مکان و زمان دلخواه خود بتواند به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته و خیلی سریع و با حجم کم با بقیه افراد به اشتراک بگذارد. اطلاعات متنوع بی‌شمار در تمامی زمینه‌های علمی سایت‌ها و فضاهای سایبری موجب شده تا انبوهی از اطلاعات در دسترس همگان قرار داشته باشد تا جایی که انسان، امروز در حجم زیادی از اطلاعات فرو رفته است و به‌راحتی می‌تواند دانسته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده استفاده کند. برخلاف دنیای گذشته، روش‌های سنتی دیگر کاربرد آن‌چنانی ندارد و اکثریت افراد به شیوه های جدید روی آورده که سریع‌تر می‌توان به هدف موردنظر خود دست پیدا کرد و نیز باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود و تا حد زیادی به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد. از نظر برخی اساتید استفاده از آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری بهتر است و آموزش حضوری نسبت به آموزش آنلاین روشی کهنه برای یادگیری است و کاربرد آن‌چنانی دیگر ندارد. 

نقش موسیقی در زبان انگلیسی

ظهور پدیده موسیقی و یادگیری آن به زمان افلاطون و ارسطو باز می‌شود. موسیقی باعث کاهش اضطراب و افسردگی و استرس یا حتی امروزه می‌گویند باعث درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌شود شاید درمان قطعی نباشد ولی قطعا در درمان بی اثر نخواهد بود و یادگیری هر نوع مهارتی نه‌تنها یادگیری زبان با موسیقی لذت‌بخش تر و آسان تر خواهد بود چون موسیقی خود مجموعه‌ای از احساسات درونی یک فرد، که شاد یا غمگین بیانگر حالات روحی فرد است. موسیقی انواع مختلفی سبک دارد که در دنیای امروز بی‌شمار است مثل: پاپ، راک، سنتی و... .

موسیقی نقش بسزایی در یادگیری زبان دارد، چون موسیقی شامل کلمات و اصطلاحات کاربردی یا حتی عبارات روزمره است و هرچه این مطالب بیشتر تکرار شود بیشتر در ذهن نقش می‌بندد و فراموشی را به حداقل‌ترین سطح خود می‌رساند و باعث افزایش تمرکز می‌شود و حتی قدرت درک را بالا می‌برد. رابطه عمیقی بین انسان و موسیقی وجود دارد چون به‌راحتی احساسات را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد، پس آموختن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. بعضی از افراد فکر می‌کنند که یادگیری زبان انگلیسی سخت و کسل کننده است، ولی در حالی که با گوش دادن به موسیقی، بسیار یادگیری زبان آسان می‌شود. موسیقی هر کشور نشان‌دهنده فرهنگ و تمدن یا حتی تفکرات افراد است. پس با گوش دادن به موسیقی می‌توان به همه این‌ها دست پیدا کرد و با بقیه افراد دانسته های خود را به اشتراک گذاشت؛ پس آهنگ‌هایی گوش کنید که ریتم خواندن سریع ندارند تا بتوانید متوجه کلمات شوید، خواندن آهنگ را پیوسته و مرتب تکرار کنید و سعی کنید آهنگ را حفظ بخوانید، هر آهنگ را چندین بار گوش کنید و سعی کنید همراه با خواننده بخوانید. بادقت گوش دادن به موسیقی تاثیر مهمی در تلفظ کلمات دارد و آهنگ ها را از منابع معتبر مثل یوتیوب دانلود کنید و در مطالعه متن موسیقی بسیار مهم است آن را فراموش نکنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه