لوازم طبیعت‌گردی و کوهنوردی را از کجا تهیه کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
لوازم طبیعت‌گردی و کوهنوردی را از کجا تهیه کنیم؟

زیگوکمپ در حال حاضر در سه حوزه فروشگاه آنلاین لوازم و تجهیزات طبیعت­گردی و کوهنوردی، معرفی تورهای کمپینگ و آفرود و مجله اینترنتی گردشگری فعال است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا تابه‌حال به سبک­‌های مختلف سفر فکر کرده‌اید؟ برای یک سفر هیجان‌­انگیز به چه وسایلی احتیاج دارید؟ چطور باید برای یک سفر هیجان‌انگیز برنامه‌­ریزی کنید؟

شاید بتوان با کمی گشت و گذار در اینترنت به جواب­های مختلفی دست پیدا کرد. اما آیا واقعا همان جواب­‌هایی هستند که به‌دنبال­شان بودید؟ امروز در این گزارش قصد داریم پاسخ مناسبی برای این سوالات را در اختیارتان بگذاریم. پاسخی که مطمئنا تاثیر زیادی در نحوه نگرش شما به مقوله سفر و نوع سفری که انتخاب می‌­کنید، دارد.

سال‌ها است که تعریف مردم از سفر به چند مورد عمومی و کلی ختم می­‌شود. خرید بلیط قطار یا هواپیما و رزرو هتل یا پر کردن باک بنزین و حرکت به سوی خانه و ویلایی از پیش تعیین شده که همگی زیبا هستند. اما جای خالی بعضی پدیده­‌ها همیشه حس می­‌شود. گاهی سکوت و آرامش و حس وزش نسیم در طبیعت و گاهی هیجان و آدرنالینی که مدت‌­ها از آن دور بوده‌­اید. افراد بسیاری سعی دارند از طریق راه‌های گوناگون این ویژگی­‌های جذاب را وارد مقوله سفر و گردشگری کنند. راه‌هایی که باوجود برخی کم و کاستی‌ها، قدم‌های موثری هستند.

ایجاد چنین فضایی مسلما کار سختی است و نیازمند برنامه‌­ریزی دقیق و حرفه‌­ای است. زیگوکمپ یکی از پلتفرم‌­های فعال در حوزه گردشگری است که تلاش دارد مسیر تازه‌ای به سوی سفری هیجان‌انگیز، جذاب و البته خاطره‌­انگیز بگشاید. مسیری که از ماجراجویی‌های بی‌­انتها، دوستانی تازه و حس و حالی متفاوت با هرآنچه تجربه کرده‌­اید، پر شده است.

زیگوکمپ در حال حاضر در سه حوزه فروشگاه آنلاین لوازم و تجهیزات طبیعت­گردی و کوهنوردی، معرفی تورهای کمپینگ و آفرود و مجله اینترنتی گردشگری فعال است. زیگوکمپ سعی می­‌کند پاسخی به نیازهای مشتاقان یک سفر خاطره‌­انگیز در دامان طبیعت بدهد.

رپورتاژ

فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ

احتمالا شما هم مثل ما فکر می‌­کنید که طبیعت­گردی، کوهنوردی و کمپینگ یکی از بهترین انواع سفر هستند. اما زمانی این سفرها می‌­توانند برای شما لذت­بخش و زیبا باشند که شما هم پا به پای آن‌ها حرکت کنید. یکی از مهم‌­ترین پیش‌نیازهای چنین سفرهایی، لوازم و تجهیزاتی است که باید با خود به‌همراه داشته باشید. فروشگاه آنلاین زیگوکمپ یکی از فروشگاه­‌های اینترنتی معتبر در زمینه عرضه لوازم و تجهیزات طبیعت­گردی است.

زیگوکمپ مجموعه‌­ای متنوع از تجهیزات، وسایل و لوازم طبیعت­گردی مانند انواع چادرهای مسافرتی، کیسه خواب، کفش‌­های کوهنوردی، کوله‌پشتی و لوازم آشپزی در طبیعت را ارائه می­‌کند. زیگوکمپ علاوه بر ارسال سریع محصولات به سراسر ایران، تخفیف‌های متعددی را برای علاقه­‌مندان به طبیعت­گردی در نظر می­‌گیرد تا همه ماجراجویان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

رپورتاژ

تورهای طبیعت‌­گردی زیگوکمپ

یکی از دغدغه‌­های مهم گردشگران، انتخاب یک مقصد مناسب در دل طبیعت است. جایی که بتوان ضمن لذت بردن از زیبایی­‌های طبیعت، تجربه حضور در جمعی از همسفران خوب را به خود هدیه داد. زیگوکمپ به‌صورت روزانه فهرستی از تورهای طبیعت­‌گردی، کمپینگ و آفرود را ارائه می­‌کند که می‌­توانید به‌راحتی از بین آن­‌ها انتخاب کنید. تورهایی که توسط مجریان گروه­‌های معتبر طبیعت­‌گردی و بیراهه‌نوردی برگزار می­‌شوند و هر یک سبکی خاص و تجربه‌­ای متفاوت را برای شما به ارمغان می‌­آورند. همه این تورها به‌همراه مشخصات کامل سفر و مجریان در بخش تورهای زیگوکمپ ارائه می‌­شوند.

مجله گردشگری زیگوکمپ

بررسی، مطالعه و تحقیق پیش از سفر به‌منظور افزایش دانش و آگاهی و برنامه­‌ریزی بهینه سفر ضروری است. این کار زمینه‌­ساز سفری بی­‌دردسر و مملو از آرامش و راحتی است. زیگوکمپ با در نظر گرفتن ضرورت این امر، مجله گردشگری زیگوکمپ را راه‌­اندازی کرده است. در این مجله انواع مطالب آموزشی، معرفی جاذبه­‌های طبیعت­‌گردی، راهنمای طبیعت­‌گردی و آفرود، راهنمای خرید وسایل، سفرنامه و اخبار مرتبط ارائه می‌­شود. شما با مطالعه این مطالب می‌­توانید یک سفر جذاب برای خود ترتیب دهید.

فراموش نکنید...

به فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ به نشان zigocamp.com سر بزنید. زیگوکمپ در شبکه­ اجتماعی اینستاگرام نیز به نشانی @zigocamp فعال است. شما می‌­توانید از طریق وب‌سایت و صفحه زیگوکمپ در اینستاگرام از جدیدترین محصولات، آخرین تورها و جدیدترین اخبار این حوزه با خبر شوید.

فراموش نکنید که یک سفر خاطره­‌انگیز، ساختنی است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه