چرا مجتمع تجاری جهیزیه ایران باید گزینه اول شما برای خرید عید باشد؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
چرا مجتمع تجاری جهیزیه ایران باید گزینه اول شما برای خرید عید باشد؟

اگر دنبال خرید عیدی ارزان، شیک و متنوع هستید، حتما باید مجتمع تجاری جهیزیه ایران به‌عنوان گزینه اول خود در نظر داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر دنبال خرید عیدی ارزان، شیک و متنوع هستید، حتما باید مجتمع تجاری جهیزیه ایران به‌عنوان گزینه اول خود در نظر داشته باشید. این مرکز خرید که به‌تازگی کار خود را درست در قلب میدان شوش آغاز کرده است به مناسب عید جشنواره فروش ویژه‌ای را در نظر گرفته که قیمت‌های مناسب آن را از همیشه ارزان‌تر کرده است.

اما دلیل سر زدن به جهیزیه ایران به همین جا خلاصه نمی‌شود. امنیت فوق‌العاده این مرکز خرید در کنار امکانات رفاهی خوبی همچون فودکورت، اتاق کودک، نمازخانه و پارکینگ مجهز باعث می‌شود در طول خرید شما نگرانی‌های مرسوم خرید در نقاط شلوغ تهران همچون جای پارک یا احتمال سرقت را نداشته باشید.

چرا شوش ؟

پیش از هر چیز احتمالا این سوال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. چرا به الهیه، اقدسیه یا هر جای دیگری در تهران، مالکان جهیزیه ایران سراغ شوش رفتند؟ به‌جز توجیه اقتصادی و اجرایی پروژه مسائل دیگری نیز برای سازندگان و مالکان جهیزیه ایران مطرح بود.

پیش از همه اینکه مجتمع تجاری جهیزیه ایران مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد، بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع جای محلی ساخته شد که مرکز پخش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شوش بود و یکی از اهداف آن اشتغال‌زایی برای جوانان شوش است.

به گفته مدیران این مجتمع تجاری، اولویت جذب نیروهای خدماتی این مجتمع از نگهبان، منشی تا کادر فروشند غذا و دیگر نیروهای مورد نیاز مجموع با اولویت اهالی شوش جذب می‌شود. به این شکل هم نیروها کارآمدی بیشتری دارند و هم ظرفیت اشتغال مجموعه به‌طور کامل صرف جوانان شوش می‌شود.

یکی از مسئولان این مجتمع تجاری درباره وضعیت محل این مجتمع تجاری در یک دهه پیش روایت جالبی دارد. وی می‌گوید: تقریبا ۱۲ سال پیش بود که تصمیم گرفته شد گودبرداری این مجتمع تجاری در ضلع شمال غربی میدان شوش انجام شود. در آن زمان در مکان فعلی این مجتمع تعداد قابل‌توجهی خانه وجود داشته که هم از لحاظ کیفیت ساخت‌وساز و هم از نظر آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی نداشت.

نگاهی به مرکز خرید جهیزیه ایران

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در ۵ طبقه آن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری موجود است. طبقه چهارم این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری یک دست با ارتفاع ۶ متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

هدف اصلی مجتمع تجاری جهیزیه ایران، آن‌طور که از نامش پیدا است، آن است که هر کسی بتواند صفر تا صد وسایل شروع یک زندگی را تامین کند. این صفر تا صد از قابلمه تا یخچال گاز و سرویس خواب را شامل می‌شود. اما این تنها یکی از اهداف جهیزیه ایران است. هدف مهم دیگر جهیزیه ایران این است که خریداران و فروشندگان تجربه‌ای آرامش بخش و آسوده را در آن داشته باشند. تمام امکانات این مرکز خرید هم در همین چارچوب طراحی شده است.

رپورتاژ

در هر طبقه این مجتمع تجاری ۱۶ واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی کردن و از آنان مراقبت می‌کنند. ۴۸ پله برقی، ۹ آسانسور نفر بر و یک آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با مهراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد که هم فضای نیایش، استراحت و البته تعویض لباس نوزادان را فراهم کرده است.

برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به‌اندازه ۵۰۰ صندلی ظرفیت دارد که با کافی‌شاپ، غذاهای ایران و فست فود تجهیز خواهد شد و مدیریت آن بر عهده یکی از معتبرترین برندهای بین‌المللی صنعت غذای جهان خواهد بود.

در صورت خستگی هم شما می‌توانید از امکانات ورزشی این مجتمع تجاری که روی بام آن آماده شده است استفاده کنید. زمین مینی گلف، تنیس و سالن بیلیارد در کنار جاده سلامت و دستگاه‌های ورزشی امکانات هستند که به‌زودی روی بام جهیزیه ایران مستقر می‌شوند. در این مکان حتی امکان استحمام هم برای ورزشکاران مهیا شده است. البته این بام مجهز برای تمام کسبه خواهد بود و از حضور همگان در آن استقبال می‌شود.

اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش اتفاقی فوق‌العاده است. این پارکینگ ۶۰۰ واحد انباری هم دارد که باز هم یک امتیاز فوق‌العاده برای فروشندگان است.

جهیزیه ایران؛ خانه کالای ایرانی

یکی دیگری از اهداف مهم جهیزیه ایران میدان دادن به تولیدات با کیفیت ایرانی است. با این کار نه‌تنها خریداران با قیمتی بهتر به کالای مورد نظر خود می‌رسند، بلکه حمایت از تولیدات با کیفیت ایرانی نیز محقق می‌شود و این محصولات فرصت برابری با برندهای به نام دنیا دارند تا به دست مصرف کنند برسد.

با توجه به همین مسئله مجتمع تجاری جهیزیه ایران می‌خواهد خانه برندهای با کیفیت باشد. تا امروز برندهایی مثل هیمالیا، امرسان و سام سرویس آماده ورود به این مرکز خرید شده‌اند و لیست بلند بالا از برندهای معتبر ایرانی دیگر نیز دنبال حضور در بیش ۱۰۰۰ واحد تجاری این مجتمع هستند.

رپورتاژ

به‌جز این در حاضر فروش فوق‌العاده در جهیزیه ایران جریان دارد که باعث شده است تا قیمت‌ها به‌شدت مناسب‌تر از دیگر ایام سال باشد. به گفته فروشندگان این مجتمع در حال حاضر این قدر قیمت‌های فروش در این مرکز تجاری مناسب است که برخی از مغازه داران سطح شهر و حتی خود شوش اجناس خود را از این مجتمع خریده و در مغازه خود به فروش می‌رسانند.

ویژگی مهم دیگر جهیزیه ایران برای علاقه‌مندان به خرید یا اجاره واحد تجاری در این مرکز خرید، قیمت منصفانه مغازه‌های آن است که در مقایسه با امکانات کم نظیر آن به‌شدت قابل‌ملاحظه است و با مجتمع‌های تجاری دیگر قابل مقایسه نیست.

مطالب مرتبط:

دیدگاه